loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 311 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

 

خورنا – بیگلری / تیم فوتبال بزرگسالان مهرگان رامهرمز نماینده شهرستان رامهرمز در مسابقات لیگ دسته اول خوزستان که اوایل تیرماه در حال آماده سازی جهت شرکت در این مسابقات می باشد به دلیل عدم ناتوانایی در پرداخت ورودی از گردونه مسابقات حذف خواهد شد . 

 


به گزارش خورنا، حسین نجفی سرمربی این تیم افزود : ما در حدود سه ماه در بدترین شرایط آب و هوایی تمرین کردیم و با تمام سنگ اندازی هایی که هییت فوتبال رامهرمز در مسیر این تیم انجام داده بود تمرینات خود را با نظم خاص برگزار کردیم و تیمی جوان و پرقدرت را آماده مسابقات کردیم ولی با توجه به اینکه اکثر تیم های رامهرمز به صورت شخصی اداره می شوند .

وی گفت : در سال های گذشته نماینده شهرستان جناب دکتر بهمنی هزینه های تیم ها رو تقبل می کردند و امسال با وجود اینکه تلاش زیادی برای تامین ورودی و هزینه مسابقات کردیم نتوانستیم مخارج این تیم را تامین کنیم و در حال حاظر از نماینده شهر جناب دکتر محمدیان انتظار کمک به جوانهای شهر داریم چرا که استان فقط ۲۴ ساعت به ما مهلت پرداخت ورودی رو داده اند و تا این لحظه هیچ گونه کمکی و اقدامی از سوی مقام های مسعول در شهرستان برای این تیم صورت نگرفته است .

نجفی در مورد امتیاز امید های خود نیز به دلیل عدم حمایت گفت: ما در لیگ برتر امید خوزستـان به دلیل عدم توانایی در پرداخت ورودی به شهرستان سوسنگرد واگذار کردیم و باعث شد ۳۰ جوان زیر ۲۰ سال رامهرمزی از حق خود محروم شوند و از طرفی امتیاز بزرگسالان تیم مهرگان هم به همین دلیل در حال سلب شدن از جوان های انقلابی شهرستان می باشد .

سرمربی تیم مهرگان رامهرمز گفت : امروز تمرینات این تیم را تعطیل کردم و بازیکنانم گفتم که هیچ کسی به فکر این تیم نبوده و کسی حاظر نیست به این تیم کمک کند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 487 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)


به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات لیگ برتر نونهالان استان خوزستان با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار گردید که در پایان مرحله گروهی تیم های فولاد کنار دز دزفول بعنوان تیم اول و شاهین باغملک بعنوان تیم دوم از گروه اول و تیم های کیان رامهرمز بعنوان تیم اول و مهرگان رامهرمز بعنوان تیم دوم از گروه دوم به دور دوم راه یافتند و چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شد .

در دور رفت این مرحله تیم نونهالان مهرگان رامهرمز در روز پنجشنبه نوزدهم فروردین ماه 95 در زمین شماره 2 استادیوم تختی رامهرمز در حضور تماشاگران پر شور رامهرمزی میزبان تیم فولاد کنار دز دزفول بود که موفق به کسب پیروزی خانگی 2 بر 1 در برابر حریف دزفولی خود شد .

در دور برگشت این مرحله تیم نونهالان مهرگان رامهرمز در روز پنجشنبه بیست و ششم فروردین ماه 95 در ورزشگاه کنار دز ورزشگاه دزفول و در شرایط بسیار بد آب و هوایی و در زیر بارش شدید باران و تگرگ و طوفان مهمان تیم فولاد کنار دز دزفول بود تن به شکست خارج از خانه 2 بر 1 داد و باتوجه به پیروزی در دور رفت مسابقات با همین نتیجه کار به وقت اضافه کشیده شد .

بازی در دو وقت اضافه 15 دقیقه ای جهت مشخص شدن اولین فینالیست مسابقات لیگ برتر نونهالان استان خوزستان آغاز شد که در دقیقه 2 این دیدار با توجه به بارش شدید باران و تگرگ و طوفان تعطیل شد و بعد از 30 دقیقه تاخیر با توافق سرپرستان هر دو تیم بازی به ضربات پنالتی جهت مشخص شدن فینالیست کشیده شد . در ضربات پنالتی تیم نونهالان مهرگان رامهرمز موفق شد با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی دست پیدا کند و به فینال لیگ برتر نونهالان استان خوزستان در فصل ورزشی 95 - 94 صعود نماید . 

 

 

 

همچنین در دیگر دیدار این مرحله تیم نونهالان کیان رامهرمز در باغملک میهمان تیم شاهین این شهر بود و با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد ، اما در بازی برگشت در رامرمز توانست در میان خیل عظیم تماشاگران با نتیجه 2بر 0 حریف خود را شکست دهد و راهی بازی فینال کاملا" رامرمزی این مسابقات شود .

بدین ترتیب تیم های نونهالان کیان و مهرگان رامهرمز در روز جمعه 3 / 2 / 1395 در ساعت 16:30 در استادیوم تختی رامرمز فینال این مسابقات رو برگزار خواهند کرد .


مهندس حسین نجفی بازدید : 284 جمعه 16 بهمن 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های خوزستان در روز جمعه 16/ 11 / 1394 در شهرهای هویزه و اندیکا و مسجد سلیمان برگزار شد که در دیدار های انجام شده تیم مهرگان رامهرمز در حالی که تا دقیقه 88 از حریف خود یک بر صفر جلو بود تن به تساوی یک بر  یک در خانه حریف داد و در سوی دیگر تیم صدر نشین نفت مسجد سلیمان با پیروزی 3 بر 1 خود در برابر شهباز اهواز در مسجد سلیمان همچنان صدر نشین این مسابقات میباشد .

نتایج مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

زاگرس اندیکا 1 - 3 پتروکیان شوشتر 

 

نفت مسجد سلیمان 3 - 1 شهباز اهواز 

 

فجر هویزه 1 - 1 مهرگان رامهرمز 

 

استقلال صنعتی استراحت داشت 


مهندس حسین نجفی بازدید : 299 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

 

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی  هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای خوزستان که با شرکت 7 تیم پیگیری می‌شود، روز یکشنبه مورخ 1394/09/29 به انجام رسید. شهباز اهواز با شکست در خانه فجر هویزه، صدر جدول را از دست داد و تیم امیدهای نفت مسجدسلیمان با پیروزی مقابل پتروکیان شوشتر به صدر رسید. نتایج مسابقات هفته چهارم لیگ برتر امیدهای خوزستان را مرور کنید:

* استقلال خوزستان 4 - مهرگان رامهرمز3

* نفت مسجدسلیمان 1 - پتروکیان شوشتر 0

* فجر هویزه 1 - شهباز اهواز 0

زاگرس اندیکا استراحت داشت

مهندس حسین نجفی بازدید : 306 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

 

هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای خوزستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امیدهای خوزستان روز چهارشنبه مورخ 1394/09/25 در شهرهای اهواز، رامهرمز و شوشتر برگزار شد. این مسابقات با شرکت 7 تیم در یک گروه جریان دارد و نتایج هفته سوم  بدین ترتیب است:

* پتروکیان شوشتر 2 - زاگرس اندیکا 1 

* مهرگان رامهرمز 2 - فجر هویزه 0

* شهباز اهواز 1 - نفت مسجدسلیمان 0

استقلال خوزستان استراحت داشت

مهندس حسین نجفی بازدید : 195 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های خوزستان با انجام سه مسابقه در روز دوشنبه 23 / 9 / 1394 در شهر های رامهرمز ، اهواز و شوشتر پیگیری خواهد شد که در حساسترین دیدار تیم های شهباز اهواز و نفت مسجد سلیمان که هر کدام با 6 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و از سوی دیگر تیم های مهرگان رامهرمز و فجر هویزه در رامهرمز دیگر دیدار مهم این رقابتها را انجام خواهند داد . 

برنامه هفته سوم مسابقات به شرح ذیل است : 

 

مهرگان رامهرمز ...............فجر هویزه 

 

پتروکیان شوشتر ............ زاگرس اندیکا 

 

شهباز اهواز ................... نفت مسجد سلیمان 

 

استقلال صنعتی خوزستان استراحت دارد . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 321 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

 

شکست سنگین امید مهرگان رامهرمز در مسجد سلیمان

 به گزارش سایت خبری حسین نجفی در هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های خوزستان با انجام سه دیدار در روز سه شنبه 17 / 9 / 1394 در شهرهای مسجد سلیمان ، هویزه و اندیکا انجام شد که در مهمترین دیدار تیم نفت مسجد سلیمان که در استادیوم نفتون مسجد سلیمان میزبان تیم مهرگان رامهرمز  بود با نتیجه پرگل 6 بر 0 حریف خود را مغلوب کرد . 

سایر نتایج این مسابقات به شرح ذیل میباشد  : 

 

 زاگرس اندیکا 0 . 1 شهباز اهواز 

 

نفت مسجد سلیمان 6 . 0 مهرگان رامهرمز 

 

فجر هویزه 0 . 1 استقلال خوزستان 

 

پتروکیان شوشتر استراحت داشت 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 228 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های خوزستان اعلام شد که در مهمترین دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و مهرگان رامهرمز در استادیوم نفتون مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برد هر دو تیم در هفته اول و سابقه رقابت هر دو تیم ، بازی حساسی خواهد بود . 

سایر بازی های این هفته به شرح ذیل میباشد : 

 

سه شنبه 17 / 9 / 1394  ساعت : 14 

 

نفت مسجد سلیمان                    مهرگان رامهرمز 

 

فجر هویزه                                 استقلال خوزستان 

 

زاگرس اندیکا                              شهباز اهواز 


مهندس حسین نجفی بازدید : 285 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های خوزستان با شرکت 7 تیم مهرگان رامهرمز ، استقلال صنعتی خوزستان ، نفت مسجد سلیمان ، زاگرس اندیکا ، پتروکیان شوشتر ، شهباز اهواز و فجر هویزه بعد از کش قوس های فراوان از روز پنجشنبه 12 / 9 / 1394  کار خود را آغاز خواهد کرد که طبق برنامه اعلام شده برنامه هفته اول این مسابقات به شرح ذیل میباشد : 

 

پنجشنبه 12 / 9 / 1394  ساعت : 14 

 

مهرگان رامهرمز ..... زاگرس اندیکا 

 

شهباز اهواز .... پتروکیان شوشتر 

 

استقلال صنعتی خوزستان .... نفت مسجد سلیمان 

 

فجر هویزه در هفته اول استراحت دارد . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 476 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی قرعه کشی مسابقات لیگ برتر امیدهای استان خوزستان با حضور نمایندگان 10 تیم برتر شرکت کننده در روز شنبه 7 / 6 / 1394 در محل هیئت فوتبال استان خوزستان برگزار گردید که تیم های شرکت کننده حریفان خود را در این مسابقات شناختند .

گروهبندی لیگ برتر امیدهای استان خوزستان به شرح ذیل است :


گروه اول


1 - شاهین باغملک 2 - زاگرس اندیکا 3 - شهباز شادگان 4 - نفت مسجدسلیمان 5 - شهرداری ماهشهر


گروه دوم


1 - شاهین رامهرمز 2 - استقلال خوزستان 3 - استقلال شوشتر 4 - مهرگان رامهرمز 5 - شهباز اهواز

 



این دوره از مسابقات در دو گروه 5 تیمی و از 14 ام مهرماه آغاز خواهد شد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 362 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به گزارش  سایت خبری فوتبال حسین نجفی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک امید های خوزستان که با حضور 4 تیم ادهم رامهرمز ، فرهنگ رامهرمز ، زاگرس اندیکا و توحید شوش به صورت رفت و برگشت برگزار گردید در نهایت با قهرمانی تیم ادهم رامهرمز به پایان رسید . 

در هفته پایانی این مسابقات تیم ادهم رامهرمز که از پیش صعودش به لیگ برتر امید های خوزستان مسجل شده بود برای کسب عنوان قهرمانی نیازمند یک امتیاز بود ، در روز یکشنبه 6 / 2 / 1394 در استادیوم تختی رامهرمز میزبان تیم توحید شوش بود که این تیم در زمین مسابقه حاضر نشد و نتیجه 3 بر 0 به سود تیم ادهم رامهرمز اعلام شد تا این تیم با 12 امتیاز و بدون باخت به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد . 

در دیگر بازی این مسابقات تیم امید فرهنگ رامهرمز در حالی که برای صعود به لیگ برتر نیازمند یک امتیاز بود  در اندیکا میهمان تیم زاگرس اندیکا بود و در حالی که بازی سرتری را نسبت به میزبان خود انجام داد با بدشانسی با نتیجه 1 بر 0 از میزبان خود شکست خورد و از صعود به لیگ برتر امید های استان جا ماند . 

 

اسامی بازیکنان تیم امید ادهم رامهرمز : 


علی پاکنژادیان / محسن حاجی زاده / پوریا نورالدین موسی / امین رنودی / سلمان الیا / محمد قبایی / داود مهدی نژاد / بهروز نریموسی / رضا براتی / مازیار کلاه کج / محمد قنواتی / ستار میرسالاری / جواد رشیدی / عادل احمدی / ستار دهقان / رستم رادباره / فرزاد درخشان / علی بارونی زاده / داود رستگار / میلاد کمایی / اشکان گرامی نیا / فرهاد بیگدلی / علی یزدانخواه / علی کلاه کج / محمد دایی / صابر شیرالی / افشین ریواز / پوریا محمد موسی / مصطفی چراغی / میلاد باستی 

 

کادر فنی : 


سرپرست : حسین امیریان 

مربی : مسعود همیشه بهار 

سرمربی : حسین نجفی 

مدیر عامل : جمشید طاهری 


مهندس حسین نجفی بازدید : 274 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

صعود تیم امید ادهم رامهرمز به لیگ برتر امید های خوزستان  


به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته پنجم لیگ دسته یک امیدهای استان خوزستان با انجام دو  دیدار در شهرهای اندیکا و رامهرمز  پیگیری شد که تیم امید ادهم رامهرمز با تساوی  که در اندیکا به دست آورد به عنوان یکی از دو تیمی که به لیگ برتر صعود کردند معرفی شد.

 نتایج بازیهای هفته پنجم به شرح ذیل است :


فرهنگ رامهرمز 3 - 1 توحید شوش


زاگرس اندیکا 0 - 0 ادهم رامهرمز

 

جدول رده بندی 

 

ادهم رامهرمز    9 امتیاز 

فرهنگ رامهرمز 7 امتیاز 

زاگرس اندیکا 7 امتیاز 

توحید شوش 4 امتیاز 


مهندس حسین نجفی بازدید : 270 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک امید های خوزستان در روز پنجشنبه 3 / 2 / 1394 در شهرهای رامهرمز و اندیکا برگزار خواهد شد که در مهمترین دیدار تیم های ادهم رامهرمز و زاگرس اندیکا که در رده  اول ودوم جدول رده بندی  هستند به مصاف یکدیگر خواهند و در صورتی که تیم ادهم در این دیدار به پیروزی برسد به مقام قهرمانی این مسابقات دست میابد . 

در دیگر دیدار تیم های فرهنگ رامهرمز و توحید شوش دیداری حساس دیگری را برگزار خواهند کرد ، شاگردان حمزه سروش در تیم فرهنگ در صورت برد میتواند در جمع مدعیان قرار بگیرد : 

برنامه دو دیدار هفته پنجم به شرح ذیل میباشد : 

 

فرهنگ رامهرمز .... توحید شوش 

 

زاگرس اندیکا .... ادهم رامهرمز 

مهندس حسین نجفی بازدید : 271 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

 

ادهم و فرهنگ دربی رامهرمز را برگزار خواهند کرد 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته اول لیگ دسته یک امید های خوزستان در فصل 93 / 94 بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از سوی هییت فوتبال خوزستان اعلام شد که بدین منظور 6 تیم ادهم و فرهنگ رامهرمز ، شهید هاشمی و استقلال اهواز ، زاگرس اندیکا و توحید شوش رقابت خود را از روز سه شنبه 19 / 12 / 1393 آغاز خواهند کرد : 

برنامه هفته اول این مسابقات بدین شرح میباشد : 


سه شنبه 19 / 12 / 1393 ساعت 14:30


فرهنگ رامهرمز .... ادهم رامهرمز 

شهید هاشمی اهواز ..... زاگرس اندیکا 

توحید شوش .... استقلال اهواز 




 

مهندس حسین نجفی بازدید : 266 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نخفی تیم فوتبال ادهم رامهرمز در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ بزرگ سالان رامهرمز به مصاف تیم صدر جدول گروه دوم رفت و هر دو تیم دیداری زیبا و جذابی را به نمایش گذاشتند . 

در این دیدار که شاهد دو نیمه متفاوت از دو تیم بودیم ابتدا در نیمه اول این تیم پیروزی بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و یکبار هم با شوت بهمن فرخی هافبک وسط خود تیرک دروازه تیم ادهم را لرزاند ولی دو تیم در نیمه اول نتوانستند گلی را به ثمر برسانند و با تساوی صفر بر صفر به رختکن رفتند . 

اما در نیمه دوم اینبار تیم ادهم بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در همان دقایق ابتدایی روی پاس زیبای روبه بیرون میلاد باستی ، رضا براتی توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و در ادامه هم تیم ادهم میتوانست روی فرار میلاد باستی و جاگذاشتن مدافع و دروازبان تیم پیروزی گل دوم را به ثمر برساند ولی در زدن ضربه آخر دقت کافی را نداشت . اما این پایان کار نبود و تیم پیروزی در دقیقه 88 و روی ضربه ایستگاهی زیبای حجت تقوی به گل تساوی دست یافت و جای خود را در صدر جدول به تیم ادهم نداد و به عنوان تیم اول به همراه تیم ادهم به دور بعد این مسابقات صعود کردند . 

 

گزارش تصویری این دیدار در ادامه مطلب 

مهندس حسین نجفی بازدید : 276 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

 

امید شاهین باغملک  2 --- 2 امید ادهم رامهرمز 

گلزنان : میلاد باستی - مصطفی چراغی 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در راستای آمادگی خود جهت حضور در مسابقات لیگ امید های خوزستان در روز جمعه 28 / 9 / 1393 در دیداری دوستانه در باغملک میهمان تیم شاهین این شهر بود که در فصل گذشته لیگ برتر امید های خوزستان ، به عنوان یکی از چهار تیم به مرحله پایانی این مسابقات راه یافته بود . 

در این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در ابتدا این تیم ادهم بود که در دقیقه 17 بازی روی حرکت زیبای فرزاد امیری و پاس روبه جلوی او برای میلاد باستی ، این بازیکن گل اول ادهم را به ثمر رساند و 15 دقیقه بعد تیم ادهم گل دوم خود را توسط مصطفی چراغی به ثمر رساند تا با نتیجه 2 بر 0 از حریف قدر خود جلو بیفتد ، اما این پایان کار نبود و  در دقیقه 42 تیم شاهین باغملک روی یه شوت از راه دور و استثنایی دروازه تیم ادهم را گشود تا نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به پایان برسد . 

با شروع نیمه دوم تیم شاهین فشار خود را بر روی دروازه ادهم بیشتر کرد تا در دقیقه 89 بازی توانستند گل تساوی بازی را به ثمر برسانند . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 273 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

امید ادهم رامهرمز 1            4 جوانان ولایت اهواز

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز از سری مسابقات تدارکاتی خود جهت آمادگی برای مسابقات لیگ امید های خوزستان در یک بازی دوستانه در روز چهارشنبه 16 / 7 / 1393 در زمین شهرداری رامهرمز به مصاف تیم جوانان ولایت اهواز که در مسابقات لیگ دسته یک جوانان کشور حضور دارد رفت .

در این دیدار تیم امید ادهم رامهرمز بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت و در خطوط دفاعی و میانی بسیار ضعیف ظاهر شد و این تیم ولایت بود که در یک بازی بهتر و تاکتیکی توانست با نتیجه 4 بر 1 میزبان خود را شکست دهد .

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 349 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

 

امید ادهم رامهرمز 2      جوانان گاز میانکوه 0


به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در راه آماده سازی خود جهت مسابقات امید های خوزستان در یک دیدار دوستانه در روز چهارشنبه مورخ 02 / 07 / 1393 در زمین شهرداری رامهرمز به مصاف تیم خوب جوانان گاز میانکوه رفت و موفق شد با دو گلی که فرزاد امیری پور در نیمه اول به ثمر رساند حریف خود را شکست دهد. در این دیدار تیم ادهم موقعیت های زیادی را بر روی دروازه گاز میانکو خلق کرد اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند . از طرفی شاگردان نریموسی در تیم میانکو بازی تاکتیکی و زیبایی را به نمایش گذاشتند ولی از لحاظ تجربه در مقابل حریف خود کم آوردند.

 

گزارش تصویر بازی در ادامه مطلب

مهندس حسین نجفی بازدید : 266 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از سوی هیئت برگزاری مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم خلیل مرادی در رامشیر ، 4 بازیکن را به عنوان بهترین بازیکنان این مسابقات انتخاب کردند که  آقای میلاد باستی کاپیتان تیم امید ادهم رامهرمز به عنوان یکی از این بازیکنان انتخاب شد .

جمشید طاهری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز ، کادر فنی و بازیکنان تیم ادهم رامهرمز کسب این عنوان را به این بازیکن با اخلاق تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی را دارد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 398 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (2)

 

امید ادهم رامهرمز 2           1 منتخب بزرگسالان رامشیر 

گلهای ادهم : عبدالله ذاکری ( 2 گل )

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در هفته سوم و پایانی مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم خلیل مرادی در رامشیر و در  روز جمعه 16 / 12 / 1392 در استادیوم نفت این شهر به مصاف تیم منتخب بزرگسالان رامشیر رفت و توانست در یک بازی پایاپای و تاکتیکی این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد .

در این دیدار ابتدا تیم ادهم رامهرمز در دقیقه 15 بازی ، با حرکت زیبای عبدالله ذاکری روی پاس حسین نوذری در عمق این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست گل اول بازی را به ثمر برساند تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 به سود ادهم رامهرمز به پایان برسد .

در نیمه دوم تیم منتخب بزرگسالان رامشیر حملات خود را بر روی دروازه ادهم رامهرمز گسترده تر کرد تا در دقیقه 51 صاحب یک ضربه پنالتی شود ولی نتوانستند آن را تبدیل به گل کنند و چند دقیقه بعد از آن ، کمال موسوی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و کار برای تیم ادهم سخت شد ولی این تیم ، حملات خود را بر روی دروازه تیم منتخب ادامه داد تا در دقیقه 70 روی حرکت زیبای میلاد باستی از کنار و پاسی زیبا به عبدالله ذاکری ، این بازیکن گلی حرفه ای را وارد دروازه تیم منتخب کرد تا تیم 10 نفره ادهم 2بر0 از حریف قدرتمند خود جلو بیفتد ولی این پایان کار نبود و تیم منتخب بروی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 82 حساب کار را 2 بر 1 کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید .

 پاسارگاد رامشیر 0             1 شهرداری بندر امام 

در دیگر بازی این مسابقات تیم پاسارگاد رامشیر به مصاف تیم شهرداری بندر امام رفت و در حالی که بازی بهتری را نسبت به این تیم به نمایش گذاشت اما مهاجمان این تیم قدر موقعیت های بدست آمده را نداستند تا اینکه در دقیقه 88 بازی یک گل از تیم شهرداری دریافت کردند و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به حریف خود واگذار کردند تا تیم امید ادهم رامهرمز به مقام قهرمانی این مسابقات و تیم پاسارگاد رامشیر به مقام نایب قهرمانی این مسابقات  دست یابد ، ضمن اینکه تیم های شهرداری بندر امام و منتخب رامشیر به ترتیب در رده های سوم و چهارم این مسابقات قرار گرفتند  . 

جمشید طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز در پیامی ، ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان این تیم ، کسب مقام اول این مسابقات را تبریک گفت .

جهت گزارش تصویری این مسابقات به ادامه مطلب بر وید

مهندس حسین نجفی بازدید : 290 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته سوم و پایانی مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم خلیل مرادی در رامشیر در روز جمعه با انجام دو دیدار در استادیوم نفت این شهر برگزار خواهد شد که برنامه این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

جمعه 16 / 12 / 1392 

امید ادهم رامهرمز                           منتخب بزرگسالان رامشیر              ساعت : 13

پاسارگاد رامشیر                             شهرداری بندر امام                       ساعت : 15

 

لازم به ذکر است تیم های پاسارگاد رامشیر  ، منتخب بزرگسالان رامشیر و امید ادهم رامهرمز به ترتیب با 4 ، 3 و 2 امتیاز شانس قهرمانی در این مسابقات را دارند .

همچنین عباس کردزنگنه مسئول برگزاری این مسابقات از حضور مهمانان ویژه همچون اسماعیل شریفات ، امید خالدی بازیکنان رامشیری فوتبال رامشیر ، علی البومرادی رئیس تربیت بدنی رامهرمز و جمعی از پیشکسوتان فوتبال رامشیر در مراسم اهدای جوایز خبر داد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 185 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

شهرداری بند امام  1        امید ادهم رامهرمز 1

زننده گل ادهم : مصطفی چراغی

پاسارگاد رامشیر 5          منتخب رامشیر 2

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی در روز دوشنبه 12 / 12 / 1392 در استادیوم نفت شهر رامشیر و از ساعت 14 تیم های پاسارگاد رامشیر و منتخب بزرگسالان رامشیر به مصاف هم رفتند و در یک دیدار پرگل و زیبا این تیم پاسارگاد رامشیر بود که توانست با نتیجه 5 بر 2 تیم منتخب بزرگسالان رامشیر را شکست دهد .

در دیگر دیدار این مسابقات تیم امید ادهم رامهرمز و بزرگسالان شهرداری بندر امام به مصاف هم رفتند و در ابتدا این تیم ادهم رامهرمز بود که توپ و میدان را در دست داشت و چندین موقعیت تک به تک را از دست داد و در نهایت در دقیقه 27 بازی روی ارسال کرنر و ضربه سر مصطفی چراغی دروازه تیم شهرداری را گشود و بازی در نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 به سود ادهم رامهرمز به پایان رسید .

در نیمه دوم  تیم شهرداری  بازی بسیار خشن و پربرخوردی را در دستور داشت که منجر به چند تعویض اجباری بازیکنان ادهم شد ،  البته داور بازی هم به حرمت جام به مدارا با آنها میپرداخت ،  اما همین مسئله باعث شد بازیکنان کم تجربه و بسیار جوان تیم ادهم  بازی بسیار ضعیف  و با ترسی را به نمایش بگزارند و در دقیقه 55 حسین نوذری  مهاجم تیم ادهم در حالی که داشت در موقعیت تک به تک قرار میگرفت با خطای شدید بازیکن تیم شهرداری مواجه شد و داور چون دید کافی را نداشت اعلام پنالتی نکرد و چند دقیقه بعد از این صحنه بازیکن تیم شهرداری بر روی مدافع تیم ادهم دچار خطا شد که داور به اشتباه نقطه پنالتی را نشان داد و تعجب همگان را برانگیخت و بازی به نتیجه تساوی کشیده شد و در روزی که تیم ادهم بسیار ضعیف کار کرد مهاجمان این تیم هم با زدن توپ ها از روی محوطه شش قدم به بیرون این روز بد را تکمیل کردند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 210 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (3)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دوم مسابقات فوتبال چهارجانبه رامشیر در روز دوشنبه 12 / 12 / 1392 در استادیوم نفت این شهر برگزار خواهد شد که برنامه هفته دوم این مسابقات به شرح ذیل میباشد :


دوشنبه 12 / 12 /1392

 

منتخب  رامشیر                      پاسارگاد رامشیر                   ساعت : 14 


ادهم رامهرمز                         شهرداری بندرامام                 ساعت : 16

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 313 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

پاسارگاد رامشیر 2           ادهم رامهرمز 2

گلزنان ادهم : مسلم ممبینی / میلاد باستی

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در روز پنجشنبه 8 / 12 / 1392 در چارچوب مسابقات فوتبال چهارجانبه رامشیر در استادیوم نفت این شهر و در بازی افتتاحیه میهمان تیم میزبان ، بزرگسالان پاسارگاد رامشیر نایب قهرمان بازیهای بزرگسالان رامشیر بود . 

در این دیدار دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در ابتدا این تیم بزرگسالان پاسارگاد رامشیر بود که روی یک ارسال از کنار و یک ضربه سر زیبا دروازه تیم ادهم را گشود ، اما در ادامه تیم ادهم دست به حملات زیادی بر روی دروازه پاسارگاد زد اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند و حضور عباس کردزنگنه مدافع آخر و کاپیتان تیم پاسارگاد راه را بر مهاجمان ادهم بسته بود ولی روی پاس عمقی و یک فرار زیبا از  میلاد باستی از کنار ، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که مسلم ممبینی آن را تبدیل به گل کرد و دو تیم با نتیجه 1 بر 1 به رختکن رفتند . اما با شروع نیمه دوم تیم امید ادهم بازی را به دست گرفت و باز از همان حربه و حرکت در عمق میلاد باستی روی پاس زیبایه افشین خمیسی این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل دوم ادهم را به ثمر رساند ، در ادامه تیم پاسارگاد حملات خود را بر روی دروازه ادهم گسترده تر کرد و با حضور عباس کردزنگنه در خط حمله تیم ادهم تحت فشار قرار گرفت و روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه دروازبان تیم ادهم در جایگیری تیم پاسارگاد به گل دوم خود دست یافت و در ادامه بازی این تیم پاسارگاد بود که از تحلیل بدنی بازیکنان ادهم میتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند و بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید .

در دیگر بازی این مسابقات تیم منتخب بزرگسالان رامشیر توانست 3 بر 1 تیم بزرگسالان شهرداری بندرامام را شکست دهد .

جهت گزارش تصویری بازی ها به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 201 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پاسارگاد رامشیر جهت حضور در مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره شهدای رامشیر که در استادیوم تختی رامشیر برگزار میشود دعوت شد .

این مسابقات با شرکت تیم های ادهم رامهرمز ، پاسارگاد رامشیر ، شهرداری بندر امام و میلاد ایذه  از روز پنجشنبه 8 / 12 / 1392 و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که برنامه هفته اول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :


پنجشنبه 8 / 12 / 1392  

 

میلاد ایذه                                  شهرداری بندر امام                ساعت ١٣:٣٠

 

پاسارگاد رامشیر                       ادهم رامهرمز                         ساعت    ١٥:٣٠

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 354 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (1)

امید استقلال اهواز  

 

 

 

 

 

 

 

 امید ادهم رامهرمز 0                    امید استقلال اهواز1

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در روز سه شنبه 10 / 10 / 1392 در زمین شهرداری رامهرمز در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید استقلال اهواز رفت .

این دیدار که با قضاوت سعید شیخی و با کمک های ایمان زنگنه و رضا مالکی در ساعت 15 برگزار شد ، بازی پربرخورد و البته خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد و در نیمه اول این تیم امید ادهم رامهرمز بود که صاحب توپ و میدان بود ولی باز هم همچون گذشته نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید . با شروع نیمه دوم باز هم تیم ادهم بود که فشار را بر روی دروازه تیم استقلال گسترده تر کرد و این فشار به حدی بود که موجبات اخراج یکی از بازیکنان تیم استقلال و عصبانیت مربی تیم اهوازی را نسبت به تصمیمات صحیح داور بازی را در برداشت ولی بر خلاف روند بازی روی اشتباه بازیکن ادهم در یک ضد حمله بازیکن تیم استقلال اهواز در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت و در دقیقه 64 بازی به تک گل خود در این دیدار دست یافتند و بعد از این گل بازیکنان تیم ادهم فشار خود را بر روی دروازه تیم استقلال اهواز بیشتر کردند و چندین و چند موقعیت تک به تک را با بی دقتی بازیکنان این تیم به بیرون میزدند  و در نهایت این بازی محکم و جوندار را با نتیجه یک بر صفر به حریف قدر اهوازی خود واگزار کردند .

ترکیب تیم امید ادهم رامهرمز در این بازی : مجتبی موسوی / مسلم ممبینی / مهدی دیناشی / کمال موسوی / مازیار کلاه کج / افشین خمیسی / سجاد کلاه کج / رستم رادباره / مسعود بزانه / میلاد باستی

تعویض : اشکان گرامی نیا / حسین نوذری / مهدی محمودی

جهت گزارش تصویری بازی به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 316 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

 

 

 

امید ادهم رامهرمز                   امید استقلال اهواز 

 

سه شنبه 10 / 10 / 1392  زمین شهرداری رامهرمز 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در راستای آماده سازی خود جهت حضوری قدرتمند  در مسابقات لیگ امید های خوزستان در روز سه شنبه 10 / 10 / 1392 در ساعت 15:30 دقیقه در زمین شهرداری رامهرمز در دیداری دوستانه به مصاف تیم امید استقلال اهواز که یک بازیکن رامهرمزی به نام میلاد موجودی را هم در اختیار دارد خواهد رفت . 

حسین نجفی مربی تیم امید ادهم رامهرمز با بیان این مطلب افزود : 

با توجه به اینکه زمین چمن استادیوم تختی رامهرمز در حال مرمت میباشد ، با هماهنگی که با غلام قناد مسئول زمین شهرداری رامهرمز انجام دادیم و همکاری ایشان ، توانستیم یک تیم بسیار خوب خوزستانی را به رامهرمز دعوت کنیم تا علاوه بر انجام یک بازی تدارکاتی بسیار سخت بتوانیم تیم خود را در بالاترین سطح ، محک بزنیم هرچند که در این بین وجود تعداد بالای مصدومان تیم ، کار را برای ما مشکل میکند ولی از آنجایی که در بازی های گذشته در این سطح با تیم های فولاد ، استقلال و کارون اهواز توانستیم بازی مورد قبولی را انجام بدهیم امیدواریم در این بازی هم موفق ظاهر بشویم . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 288 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

امید شاهین باغملک 3  امید ادهم رامهرمز 2

گل های ادهم : مهدی محمودی و مسعود بیگدلی

در روز جمعه 29 / 9 / 1392 تیم فوتبال امید های ادهم رامهرمز جهت آمادگی خود جهت شرکت در مسابقات لیگ امید های خوزستان در باغملک میهمان تیم امید شاهین این شهر بود که در مسابقات لیگ برتر امید های خوزستان قرار دارد . 

  تیم امید ادهم رامهرمز از همان ابتدا ، بازی رو به جلو و یک طرفه ای را به نمایش گذاشت ، به گونه ای که یکی از مهاجمان تیم شاهین بر روی بازیکنان خود فریاد کشید که 45 دقیقه است توپ به پایم نخورده ولی بازیکنان تیم ادهم قدر موقعیت های خود را ندانستند تا اینکه در دقیقه 46 بازی روی اشتباه دروازبان تیم ادهم و دفع ناقص او توپ وارد دروازه تیم ادهم شد تا این تیم نیمه اول را با نتیجه 1 بر 0 بازنده به رختکن برود و با شروع نیمه دوم و در ابتدای بازی در حالی که فوروارد تیم شاهین در موقعیت آفساید حرکت کرد گل دوم را وارد دروازه کرد و فردی که با لباس شخصی به عنوان کمک داور ایستاده بود آفساید را اعلام نکرد .

بعد از این گل حسین نجفی مربی تیم ادهم دست به تعویض نمود و با ورود مهدی محمودی بازیکن نوجوانان تیم ادهم این تیم روی حرکت زیبای او در دقیقه 65 به گل اول رسید و در ادامه فشار حملات خود را بر روی دروازه تیم شاهین ادامه دادند و روی ارسال علی یزدانخواه ، مسعود بیگدلی دروازه تیم شاهین را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد و در ادامه هم بازیکنان تیم ادهم صاحب چند موقعیت گلزنی شدند که نتوانستند از آنها استفاده کنند ولی باغملکی ها که به دنبال پیروزی در این دیدار بودند بازی را آنقدر ادامه دادند تا در دقیقه 117 روی حرکت نمایشی بازیکن تیم شاهین در محوطه جریمه داور بازی که به دنبال گرفتن پنالتی بود کاره خودش را کرد و یک پنالتی خنده دار گرفت و بازی را به سود تیم شاهین باغملک به پایان برد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 399 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

این روزها تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر حسین نجفی در کوه های رامهرمز انجام میدهد تا با آمادگی بدنی کامل راهی مسابقات لیگ امید های استان خوزستان شود .

ادهم رامهرمز

جهت گزارش تصویری این تمرینات به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 501 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امید کارون اهواز                امید ادهم رامهرمز

دوشنبه 13 / 8 / 1392 در ساعت 15 در استادیوم کیان شهر اهواز

تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز به مربیگری حسین نجفی که خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ امید های استان خوزستان آماده میکند در یک بازی دوستانه به مصاف تیم امید کارون اهواز به مربیگری افشین رباطیان میرود که این تیم در مسابقات لیگ دسته یک امید های کشور حضور دارد و در بازی اول خود در اصفهان تیم هلال احمر این شهر را با 6 گل مغلوب کرد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 2004 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

فوتبال رامهرمز

امید ادهم رامهرمز 2            جوانان پاسارگاد رامشیر 1

گل های ادهم : میلاد باستی / جمال منگشتی

تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در ادامه آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات لیگ امید های خوزستان در روز چهارشنبه 24 / 7 / 1392 در زمین شهرداری رامهرمز به مصاف تیم خوب پاسارگاد رامشیر که قهرمان لیگ جوانان شهرستان رامشیر شده است رفت و موفق شد با گل های میلاد باستی و جمال منگشتی حریف خود را شکست دهد .

جهت گزارش تصویری بازی به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 2544 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

ادهم رامهرمز 

 

بزرگسالان کشاورز هفتکل 1                امید ادهم رامهرمز 0


در روز جمعه 19 / 7 / 1392 تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در سومین بازی تدارکاتی بیرون از خانه خود در راه آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات امید های استان خوزستان در هفتکل میهمان تیم بزرگسالان کشاورز هفتکل بود .

در این بازی تیم امید ادهم رامهرمز از ابتدا بازی را در دست گرفت و در دقیقه 15 روی پاس زیبای امین سالاری کیا ، میلاد پاستی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که با خطای مدافع تیم کشاورز در محوطه جریمه سرنگون و داور مسابقه نقطه پنالتی را اعلام کرد که خود میلاد باستی این پنالتی را خراب کرد تا بدشانسی های تیم ادهم رامهرمز همچنان در امر گلزنی ادامه داشته باشد و در ادامه حسین نوذری و نوید رستمی ومیلاد باستی هم سه موقعیت تک به تک را در دستان دروازبان آاماده کشاورز قرار دادند تا نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد .

با شروع نیمه دوم با اشتباه مدافعین تیم ادهم بازیکن تیم کشاورز صاحب یک موقعیت تک به تک شد و تنها گل بازی را به ثمر رساند و در ادامه هم حملات و موقعیت های تک به تک تیم ادهم رامهرمز یکی پس از دیگری یا در دستان دروازبان تیم کشاورز قرار میگرفت یا با بی دقتی از کنار دروازه به بیرون میرفت تا تیم امید ادهم رامهرمز این بازی کاملا" یک طرفه و پربرخورد از تیم کاملا" فیزیکی کشاورز هفتکل را با نتیجه 1 بر 0 واگذار نماید .

جهت مشاهده گزارش تصویری بازی به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 2186 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

 ادهم رامهرمز

جوانان استقلال اهواز 3                                           امید ادهم رامهرمز 1

گل ادهم : میلاد باستی 

 

در روز پنجشنبه 4 / 7 / 1392 تیم فوتبال امید های ادهم رامهرمز که در حال آماده سازی خود جهت شرکت در مسابقات لیگ استان خوزستان است در زمین شماره 2 تختی اهواز در ساعت 16:45 میهمان تیم جوانان استقلال اهواز که فصل گذشته قهرمان لیگ دسته اول جوانان کشور شده است بود .

در این دیدار که بازیکنان تیم امید ادهم رامهرمز را که اکثرا" بازیکنان کم تجربه و کم سن و سال تشکیل داده است در ابتدای بازی اسیر تجربه و بازی خوب بازیکنان تیم استقلال اهواز شدند و روی اشتباهات فردی در نیمه اول دو گل از حریف خود دریافت کردند ، که گل اول را در دقیقه 20 و گل دوم را از روی نقطه پنالتی در دقیقه 25 به ثمر رساندند .

در نیمه دوم با صحبت های حسین نجفی و انجام چند تعغیر این تیم ادهم بود که صاحب توپ و میدان شد و با حملات زیادی که بر روی دروازه استقلال اهواز انجام دادند روی حرکت ترکیبی اشکان گرامی و مسعود بزانه با خطای دروازبان تیم استقلال اهواز بر روی مسعود بزانه ، آقای فرجی کمک مربی استقلال اهواز که داور بازی  بود نقطه پنالتی را نشان داد تا میلاد باستی در دقیقه 60 ، نتیجه بازیرا  2 بر 1 کند . 

در ادامه دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در چند صحنه هم صاحب موقعیت هایی بودند اما در دقیقه 91 در حالی که بازی رو به تاریکی میرفت مهاجم استقلال به عمد خود را در محوطه سرنگون کرد و داور بازی یک پنالتی هم به سود تیم استقلال اهواز اعلام کرد و در نهایت تیم استقلال اهواز با نتیجه 3 بر 1 بازی را به سود خود به پایان برد .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 622
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,035
  • بازدید ماه : 851
  • بازدید سال : 13,737
  • بازدید کلی : 1,291,620
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید