loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 308 چهارشنبه 30 فروردین 1396 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مرحله نهایی مسابقات نوجوانان باشگاهی خوزستان که با حضور تیم های ملی حفاری اهواز، مهرگان رامهرمز، خلیج فارس آبادان و آزادگان هویزه به صورت مجتمع در شهرستان شوش از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۱۶ آغاز گردید در روز سوم تیم مهرگان رامهرمز با کسب نتیجه تساوی ۱ بر ۱ در برابر آزادگان هویزه و با تفاصل گل بهتر به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی خوزستان در فصل ۹۵/۹۶ دست یافت تا افتخارات این باشگاه بازیکن ساز در سطح استان بعد از قهرمانی نونهالان در سال گذشته ، نایب قهرمانی جوانان در سه فصل قبل و اینبار با قهرمانی در رده نوجوانان تکمیل شود .

نتایج و جدول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

مهرگان رامهرمز ۱ آزادگان هویزه ۱

ملی حفاری اهواز ۰ خلیج فارس آبادان ۰


جدول رده بندی این مسابقات:

 

1. مهرگان رامهرمز ۴ امتیاز تفاضل ۱+

2. خلیج فارس آبادان ۴ امتیاز تفاضل ۰

3. آزادگان هویزه ۴ امتیاز تفاضل ۰

4. ملی حفاری اهواز ۴ امتیاز تفاضل ۱-

 

کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی @hossinnajafi_ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 401 چهارشنبه 02 فروردین 1396 نظرات (0)

 

مصاحبه با علی عبدالهی داور ملی و با اخلاق استان خوزستان :

⭕لطفا خودتان را معرفی کنید :

علی عبدالهی هستم در سال ۱۳۶۲ در روستای سلطان آباد شهرستان رامهرمز متولد شدم .

⭕از سابقه فوتبال خود قبل از داوری توضیحاتی را ارائه بدهید :  

بنده علاقه زیادی به فوتبال داشتم و در دوران نوجوانی فوتبالم رو از باشگاه بنیاد شهید رامهرمز شروع کردم و بعد از آن در رده امید و بزرگسالان  زیر نظر آقای سید عباس میرسالاری در باشگاه فرهنگ رامهرمز ادامه فعالیت دادم . در سال ۸۳ برای ادامه تحصیل به شهرستان آبادان رفتم و در همان جا  فوتبال خود را زیر نظر آقای حسن دشتی در باشگاه کارگر آبادان ادامه دادم و همچنین در تیم دانشگاه آزاد واحد آبادان سعادت شاگردی مربیان بزرگی چون آقای احمد پارو و وحید سلامات را داشتم و با توجه به علاقه ای که به داوری داشتم از ادامه فوتبال بازی کردن خود کناره گیری کردم .

⭕از سوابق تحصیلی و کاری خود توضیحاتی را ارائه بدهید :

در سال ۸۵ همزمان با تحصیلم ، استخدام شرکتی خصوصی در بندر ماهشهر شدم و در سال ۸۸ به استخدام رسمی دانشگاه آزاد در آمدم . از سال ۸۶ تا کنون ساکن شهرستان بندر ماهشهر و مدیر پشتیبانی آموزشکده فنی و حرفه ای سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر هستم و همچنین به عنوان عضو غیر هیات علمی واحد ماهشهر نیز مشغول به تدریس هستم مدرک تحصیلم کارسناسی ارشد حسابداری می باشد و انشاالله قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارم .

⭕از چه سالی وارد عرصه داوری شدید :

در سال ۸۰ در شهرستان رامهرمز با مدرسی آقای گودرز مولایی موفق به کسب درجه ۳ داوری فوتبال شدم ، همچنین در سال ۸۳ موفق به اخذ درجه دو داوری در شهرستان اهواز با مدرسی آقای گودرز مولایی شدم  و در سال ۸۶ زیر نظر استاد علی زارعی درجه یک داوری خود را در شهرستان امیدیه و در سال ۸۹ در استان لرستان شهرستان خرم آباد درجه ملی خود را با سعادت شاگردی استاد مسعود عنایت اخذ نمودم . بنده علاقه زیادی به داوری دارم و تمام سعی و تلاش خود رو می کنم به آنچه که مد نظرم هست در داوری برسم و همیشه شاکر خداوند متعال هستم که در تمام مراحل زندگی کمک کرد که بتونم همیشه در کارم و زندگیم موفق باشم . ⭕از دوران مصدومیت خودتون صحبت کنید :  متاسفانه در ابتدای سال ۹۵ به دلیل مصدومیتی که در ناحیه عضله دوقلو پای راستم که داشتم نتونستم تست آمادگی جسمانی پیش فصل رو با موفقیت در مرحله اول پشت سر بگذارم اما به حول قوه الهی بعد رفع مصدومیت تست مربوطه را پشت سر گذاشته  و همین باعث شد در سال ۹۵ ، قضاوت چندانی در کشور نداشته باشم و این خود حکمت و تقدیری دارد که خداوند متعال خیره من را در آن دیده است و بی شک تلاش خود را برای رسیدن به اهدافم در داوری فوتبال بیشتر خواهم کرد .

⭕در مورد قضاوت در حساسترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاهی خوزستان چه صحبتی دارید :

کمیته داوران فوتبال استان خوزستان همیشه به بنده لطف داشته و خواهد داشت و به خاطر اطمینانی که بنده کردند و مسئولیت قضاوت مسابقه حساس ترین بازی هفته آخر لیگ برتر استان خوزستان در فصل ۹۶ - ۹۵ بین تیم های استقلال رامشیر و شاهین شهر امام دزفول را به بنده دادند ، که کمال تشکر رو دارم و تمام تلاشم رو کردم که اشتباهی نداشته باشم که خدا رو شکر این مهم اتفاق افتاد ، تیم داوری مسابقه مذکور حق رو به حقدار دادند و می توان گفت هیچ گونه اشتباهی نداشتیم .

⭕صحبت پایانی :

 در پایان از همه عزیزانی که به بنده در پیشرفت داوریم کمکم می کنند تشکر فراوان دارم جا دارد تشکر ویژه ای از آقای حاج منوچهر حیاتی رئیس محترم هیات فوتبال شهرستان بند ماهشهر و آقای غلامرضا پارسا رئیس محترم کمیته داوران ماهشهر و همه مردم ماهشهر و ورزشکاران ماهشهری داشته باشم که همیشه و همه جوره از من حمایت می کنند و من رو مورد تشویق خودشون قرار می دهند و از خانوادم و پدر و مادرم و همسر مهربانم که همیشه یار و یاورم بودن کمال تشکر را دارم و همچنین از آقای حمید خادمی زاده و محمد اسکندری که در تمام مراحل داوریم به بنده کمک کردند تشکر می کنم و خسته نباشید می گویم خدمت جناب آقای طالقانی ریاست محترم هیات فوتبال و همه اعضای هیات فوتبال استان خوزستان و جناب آقای البرز حاجی پور رئیس کمیته داوران و آقای پور افشار رئیس دپارتمان کمیته داوران استان خوزستان و آقای عارف صیاحی که شبانه روز تلاش کردند مسابقات امسال لیگ های استان خوزستان به خوبی هر چه تمام تر بر گزار گردد و از خداوند منان برای همه آنان آرزوی سلامتی و تندرستی را خواستارم.

📣کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی https://telegram.me/hossinnajafi_ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 287 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 که با شرکت 16 تیم در سه گروه از تاریخ 1395/9/5 آغاز گردیده بود ، در پایان دور مقدماتی چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم این مسابقات مشخص شد .

ازگروه اول این مسابقات تیم های بهوند و شاهین ، از گروه دوم تیم های کیان ، جنوب و ( بنیاد یا جم ) ، از گروه سوم تیم های مهرگان ، نیرو و کارون به دور بعد این مسابقات راه یافتند .

همچنین در دور بعد تیم های اول هر گروه در ردیف 1 تا 3 بر اساس امتیاز قرار خواهند گرفت و تیم های دوم بر اساس امتیاز در ردیف 4 تا 6 قرار خواهند گرفت و دو تیم سوم در ردیف 7 و 8 قرار خواهند گرفت و به ترتیب زیر برنامه مرحله یک چهارم نهایی انجام خواهد شد .

تیم 1 با 8 ، تیم 2 با 7 ، تیم 3 با 6 و تیم 4 با 5 بازیهای مرحله یک چهارم نهایی را انجام خواهند داد  .

جدول رده بندی سه گروه در پایان دور مقدماتی به شرح ذیل میباشد :

 


 


مهندس حسین نجفی بازدید : 258 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون


سایت خبری حسین نجفی عرض تسلیت دارد برای ارتحال یار دیرینه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بزرگ مردی از تبار استقامت، تدبیر، جوانمردی، صبر و مهربانی که عمرش را وقف مردم و کشورش کرد.

فقدان آن عالم بزرگوار را به مردم شریف ایران و بیت محترمشان تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت داریم.

مهندس حسین نجفی بازدید : 357 دوشنبه 13 دی 1395 نظرات (0)

 

عارفیان : توپ و زمین تمرین نداریم

 

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی تیم شهباز اهواز از تیم های ریشه دار فوتبال کشور و خوزستان میباشد که امسال در لیگ دسته یک باشگاهی خوزستان حضور دارد و تا پایان هفته دوازدهم این مسابقات با کسب نتایج بسیار ضعیف در رده آخر جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت ، در همین رابطه فرهاد عارفیان کاپیتان رامهرمزی این تیم در مصاحبه با سایت خبری حسین نجفی ، مشکلات مالی و عدم حمایت مالی را از دلایل اصلی نتایج ضعیف این تیم عنوان کرد . 

عارفیان همچنین در این مصاحبه به این نکته اشاره کرد که ما زمین تمرین و حتی توپ نداریم و تا قبل از شروع فصل به دلیل عدم تامین پول ورودی ، معلوم نبود که تیم ما شرکت میکند یا نه ، ولی وقتی حضور تیم مسجل شد ، تیم با عجله جمع آوری شد و باعث شکست های پیاپی این تیم شد و امیدواریم در نیم فصل دوم با ترمیم نقاط ضعف این تیم بتوانیم نتایج بهتری را بگیریم . 

در پایان امیدوارم این تیم ریشه دار مورد حمایت قرار بگیرد . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 311 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی هفته سوم مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 16 تیم از روز جمعه 1395/10/3 با دیدار تیم های مهرگان و امید برگزار گردید که نتایج ذیل رقم خورد :

 

گروه 3 :

مهرگان 2 امید 0

کارون 0 فولاد گستر 0 

عقاب - نیرو ( جمعه 1395/10/17 )

 

گروه 2 :

جنوب 5 بنیاد 2

اتحاد  - جم

تیم کیان استراحت داشت


گروه 1 :

بهوند 2 شاهین 1

سمنگان 0 بدر 0

تیم کارگر استراحت داشت


مهندس حسین نجفی بازدید : 269 جمعه 03 دی 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی هفته دوم مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 16 تیم در سه گروه از روز شنبه  1395/9/20 با دیدار تیم های مهرگان و عقاب آغاز شد و نتایج ذیل رقم خورد : 

گروه 3 :

مهرگان 1 عقاب 0

امید 2 فولاد گستر 4

نیرو 0 کارون  0

 

گروه 2 :

کیان 2 اتحاد 0

بنیاد 2 جم 2

تیم جنوب استراحت داشت

 

گروه 1 :

شاهین 2 کارگر 1

سمنگان 1 بهوند 2

تیم بدر استراحت داشت


مهندس حسین نجفی بازدید : 274 جمعه 19 آذر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 16 تیم در سه گروه از روز جمعه 1395/9/5 با دیدار تیم های مهرگان و فولاد گستر آغاز شد و نتایج ذیل رقم خورد :

گروه 3 :

مهرگان 0 فولاد گستر 1

عقاب 0 کارون 0

نیرو 1 امید 1

 

گروه 2 : 

جنوب 1 جم 1

کیان 2  بنیاد 2

تیم اتحاد استراحت داشت


گروه1 :

بهوند 2 بدر رودزرد 0

سمنگان 1 کارگر 0

تیم شاهین استراحت داشت

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 344 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات بزرگسالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 16 تیم در سه گروه قرعه کشی شدند که به شرح ذیل میباشد :

 

گروه اول : بهوند / سمنگان / کارگر / شاهین / بدر

 

گروه دوم : جنوب / بنیاد / کیان / جم / اتحاد

 

گروه سوم : مهرگان / کارون / نیرو / امید / عقاب / فولاد گستر

 

ضمن اینکه بر طبق این قرعه کشی از گروه سوم سه تیم و از گروه اول و دوم هم دو تیم و بهترین تیم سوم این دو گروه به جمع 8 تیم مرحله 1/8 نهایی صعود خواهند کرد .

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 256 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (2)

کاش آن شب را نمی آمد سحر                 کاش گم در راه پیک بد خبر 

دیده پر خون از غم هجران و او                   با لب خندان چه آسان بر سفر

ای دریغ از مهربانی های او                        دست پر مهر آن کلام پرشکر 

غصه ها پنهان به دل بودش ولی                شاد و خرم چهره اش بر رهگذر 

در ارزان زان ما بود ای دریغ                        گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی در صبح روز چهارشنبه 1395/8/26 خبری ناگوار جامعه ورزش رامهرمز را به شوک برد .

حاج علی ترکی کارمند اداره تربیت بدنی و مداح اهل بیت  و از زحمت کشان ورزش شهرستان که اخلاق نیکو و تلاش های ایشان در راه ورزش رامهرمز زبان زد خاص و عام بود در عین ناباوری به دیار باقی شتافت تا جامعه ورزش رامهرمز را عزادار کند .

سایت خبری حسین نجفی ضایعه درگذشت مرحوم حاجج علی ترکی را به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزش رامهرمز  صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می نماید .

 

گزارش تصویری مراسم خاکسپاری پهلوان حاج علی ترکی

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 348 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی در روز یکشنبه 1395/8/16 تمرین تیم مدرسه فوتبال کارگر رامهرمز یک مهمان ویزه داشت .

عبدالله ویسی از مربیان برجسته کشور و مربی حال حاضر تیم سپاهان اصفهان با دعوت منصور بینایان مدیر مدرسه فوتبال کارگر که خود از پیشکسوتان شناخته شده فوتبال رامهرمز و استان خوزستان میباشد در تمرین این تیم حاضر شد .

لازم به ذکر است عبدالله ویسی توجه ویزه ای به فوتبال پایه در رامهرمز داشته و با کمک های معنوی ، فنی و مالی دین خود را به همشهری های خود ادا کرده است .

 

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 373 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دوم مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 که با شرکت 5 تیم  سمنگان ، جم ، کارون ، استقلال و بهوند در روزهای پنجشنبه 29 مهرماه در استادیوم تختی رامهرمز برگزار گردید که نتایج ذیل رقم خورد :

 

بهوند 13 . 0 سمنگان


کارون 2 . 0  استقلال

 

 

تیم جم استراحت داشت

مهندس حسین نجفی بازدید : 269 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته اول مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 که با شرکت 5 تیم سمنگان ، جم ، کارون ، استقلال  و بهوند در روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 مهرماه در استادیوم تختی رامهرمز برگزار گردید که نتایج ذیل رقم خورد :

 

کارون 3 . 1 جم

 

استقلال 2 . 1 بهوند

 

تیم سمنگان استراحت داشت

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 290 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی فینال مسابقات جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 که با شرکت 10 تیم برگزار شده بود در روز جمعه 1395/7/2 در استادیوم تختی رامهرمز مابین تیم های عقاب و شاهین برگزار گردید .

این دیدار که با قضاوت علی فتحی و کمک های ابوالفضل شهریاری ، محمد امین نامدار ، و مهران عبدالهی در حالی برگزار گردید که تیم شاهین ابتدا با گل عبدالله ذوالفقاری از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه تیم عقاب توسط رضا بن سعید به گل تساوی دست یافت و دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش به تساوی دست یافتند تا ضربات پنالتی ، قهرمان این مسابقات را مشخص کند و در نهایت این تیم شاهین بود که توانست در مجموع ضربات پنالتی با نتیجه 4بر 2 حریف خود را شکست دهد و قهرمان مسابقات جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 شود .


مهندس حسین نجفی بازدید : 292 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

 

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی تیم فوتسال بانوان علوان رامهرمز به مربیگری سرکار خانم نرگس علوانی در مسابقات جوانان باشگاهی خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت .

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 226 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 10 تیم برگزار گردید و در نهایت تیم های عقاب و شاهین باشکست تیم های فولاد گستر و مهرگان در مرحله نیمه نهایی راهی بازی فینال شدند .

نتایج مرحله نیمه نهایی این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

عقاب 3 . 0 فولاد گستر

 

مهرگان 0 . 2 شاهین

مهندس حسین نجفی بازدید : 228 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی مسابقات جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 که باشرکت 10 تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار گردید در پایان مرحله  گروهی از هر گروه 4 تیم به مرحله یک چهارم راه پیدا کردند .

در مرحله دوم هشت تیم صعود کننده به صورت حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که از چهار دیدار انجام شده سه دیدار آن به ضربات پنالتی کشیده شد و فقط در یک دیدار برنده در وقت معمول مشخص شد که نتایج مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

فولاد گستر 4.4 بدر نوین

در این دیدار پرگل دو تیم رقابت پایاپایی رو انجام دادند و  در این دیدار سراسر هجومی و جذاب دو تیم در وقت معمول نتوانستند از سد یکدیگر بگذرند و در نهایت این تیم فولاد گستر بود که توانست در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم بدر نوین عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود .

 

عقاب 2.2 کیان

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی هم در وقت معمول برنده ای نداشت و دو تیم در یک بازی پایاپای و در پایان وقت معمول با نتیجه 2 بر 2 راهی ضربات پنالتی شدند که در ضربات پنالتی این تیم عقاب بود که توانست  با نتیجه 6 بر 5 تیم کیان را شکست دهد و به عنوان دومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود .

 

مهرگان 2 . 2 جم

 

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی هم مثل دو بازی قبل در وقت معمول برنده ای نداشت و دو تیم به تساوی 2بر2 دست یافتند و در ضربات پنالتی که صحنه هایی دراماتیک داشت هر تیم 12 پنالتی را زدند و در نهایت این تیم مهرگان بود که با نتیجه 7 بر 6 توانست بر تیم جم غلبه کند و به عنوان سومین تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود .

 

استقلال 1 . 3 شاهین

 

آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی برخلاف سه دیدار قبلی این مرحله در وقت معمول با برد تیم شاهین به پایان رسید .

 

بدین ترتیب تیم های فولاد گستر ، عقاب ، مهرگان و شاهین راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 شدند .

 

برنامه مرحله نیمه نهایی به شرح ذیل میباشد :

 

فولاد گستر .... عقاب   ( یکشنبه 1395/6/28 ساعت 16/45 )

 

مهرگان .... شاهین  ( دوشنبه 1395/6/29  ساعت 16/45 )

مهندس حسین نجفی بازدید : 311 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

 

خورنا – بیگلری / تیم فوتبال بزرگسالان مهرگان رامهرمز نماینده شهرستان رامهرمز در مسابقات لیگ دسته اول خوزستان که اوایل تیرماه در حال آماده سازی جهت شرکت در این مسابقات می باشد به دلیل عدم ناتوانایی در پرداخت ورودی از گردونه مسابقات حذف خواهد شد . 

 


به گزارش خورنا، حسین نجفی سرمربی این تیم افزود : ما در حدود سه ماه در بدترین شرایط آب و هوایی تمرین کردیم و با تمام سنگ اندازی هایی که هییت فوتبال رامهرمز در مسیر این تیم انجام داده بود تمرینات خود را با نظم خاص برگزار کردیم و تیمی جوان و پرقدرت را آماده مسابقات کردیم ولی با توجه به اینکه اکثر تیم های رامهرمز به صورت شخصی اداره می شوند .

وی گفت : در سال های گذشته نماینده شهرستان جناب دکتر بهمنی هزینه های تیم ها رو تقبل می کردند و امسال با وجود اینکه تلاش زیادی برای تامین ورودی و هزینه مسابقات کردیم نتوانستیم مخارج این تیم را تامین کنیم و در حال حاظر از نماینده شهر جناب دکتر محمدیان انتظار کمک به جوانهای شهر داریم چرا که استان فقط ۲۴ ساعت به ما مهلت پرداخت ورودی رو داده اند و تا این لحظه هیچ گونه کمکی و اقدامی از سوی مقام های مسعول در شهرستان برای این تیم صورت نگرفته است .

نجفی در مورد امتیاز امید های خود نیز به دلیل عدم حمایت گفت: ما در لیگ برتر امید خوزستـان به دلیل عدم توانایی در پرداخت ورودی به شهرستان سوسنگرد واگذار کردیم و باعث شد ۳۰ جوان زیر ۲۰ سال رامهرمزی از حق خود محروم شوند و از طرفی امتیاز بزرگسالان تیم مهرگان هم به همین دلیل در حال سلب شدن از جوان های انقلابی شهرستان می باشد .

سرمربی تیم مهرگان رامهرمز گفت : امروز تمرینات این تیم را تعطیل کردم و بازیکنانم گفتم که هیچ کسی به فکر این تیم نبوده و کسی حاظر نیست به این تیم کمک کند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 262 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته چهارم و پنجم مسابقات فوتبال جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 برگزار گردید و نتایج ذیل رقم خورد :

هفته چهارم :

 

فولاد گستر 2 . 2 استقلال

عقاب 2 . 2 مهرگان 

شاهین 3 . 0 بدر ( به دلیل عدم حضور تیم بدر ) 

کیان 1 . 1 جم


مهندس حسین نجفی بازدید : 240 شنبه 06 شهریور 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دوم و سوم مسابقات فوتبال جوانان باشگاهی رامهعرمز در فصل 95/96 برگزار گردید و نتایج ذیل رقم خورد :

 

هفته دوم :

شاهین 7 - 0 اتحاد

کیان 4 - 3 بدر

فولاد گستر 4 - 2 مهرگان

عقاب 4 - 2 جنوب

 

هفته سوم :

 

شاهین 4  - 1  جم

بدر  2  -  1  اتحاد 

استقلال  6 - 0 جنوب

فولاد گستر 1 - 0 عقاب

مهندس حسین نجفی بازدید : 500 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات فوتبال نونهالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 8 تیم برگزار گردید و در نهایت  تیم کیان با اقتدار و بدون شکست قهرمان لیگ نونهالان شهرستان رامهرمز در فصل 95/96 شد.

نتایج هفته هفتم و پایانی لیگ نونهالان شهرستان رامهرمز


کارون 0⃣ فولادگستر 2⃣

جم 3⃣ استقلال 0

 شاهین 2⃣ فرهنگ 0⃣

کیان 5⃣ نیرو 0⃣

 

 جدول لیگ نونهالان در پایان رقابتها

 1.کیان 21 امتیاز

2.جم 16 امتیاز

3.کارون 13 امتیاز

4.فولاد گستر 11 امتیاز

5.شاهین 10 امتیاز

6.فرهنگ 5 امتیاز

7.نیرو 2 امتیاز

8.استقلال 1 امتیاز

 

آمار و ارقام لیگ نونهالان فصل 95/96

 ♦️بهترین تیم مسابقات : کیان رامهرمز با کسب 21 امتیاز بدون شکست و مساوی

♦️بهترین مربی(مربی فنی) مسابقات: آقای مهدی احسانی مربی تیم کیان

♦️مربی اخلاق مسابقات: آقای عباس بخشی مربی  تیم فولاد گستر

♦️آقای گل مسابقات: محمد تابش از تیم کیان با 19گل زده(4هتریک)

♦️تیم اخلاق مسابقات: تیم فولادگستر با دریافت 4کارت زرد

♦️بهترین خط دفاع: تیم کیان با تنها 2 گل خورده

♦️بهترین خط حمله: تیم کیان با زدن 36 گل زده


⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️ www.hossinnajafi.ir ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

مهندس حسین نجفی بازدید : 260 پنجشنبه 21 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی افتتاحیه مسابقات فوتبال جوانان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با دیدار تیم های عقاب و استقلال در روز چهارشنبه  1395/5/20 در استادیوم تختی با قضاوت ایمان کردزنگنه با کمک های محمد امین نامدار و مهران عبدالهی برگزار شد .

در این دیدار تیم عقاب با مربیگری مهدی آلبوفتیله توانست با نتیجه 2بر1  تیم استقلال با مربیگری محمد عزیزی را شکست دهد .

سایر  نتایج دیدار های هفته اول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

 

جنوب 1 . 7  مهرگان 

 

اتحاد 0 . 3  جم

 

شاهین 0 . 0  کیان 

 

لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت 10 تیم  در دو گروه 5 تیمی به شرح ذیل میباشد :

گروه اول: عقاب ،جنوب نوین ،مهرگان ،استقلال ،فولادگستر

گروه دوم: اتحاد ،شاهین ،کیان ،جم ،بدر رودزرد

مهندس حسین نجفی بازدید : 260 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی ، هفته چهارم مسابقات نونهالان باشگاههای رامهرمز با انجام چهار دیدار به پایان رسید . مسابقات فوتبال نونهالان باشگاههای شهرستان رامهرمز در فصل ورزشی 96 - 95 با حضور هشت باشگاه شاهین ، کیان ، کارون ، استقلال ، فولادگستر ، جم ، فرهنگ و نیرو قرعه کشی گردید که در یک گروه و بصورت دوره ای با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت که نتایج هفته چهارم این مسابقات به شرح ذیل است :

جم 0 - 0 کارون

فرهنگ 0 - 8 کیان

شاهین 6 - 0استقلال

فولادگستر 2 - 1 نیرو

مهندس حسین نجفی بازدید : 292 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی ، مسلم زنگنه مربی با دانش رامهرمزی ، رسما به کادر فنی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان پیوست.

مسلم زنگنه که فصل گذشته تیم های امید و بزرگسالان ملی حفاری اهواز را هدایت می کرد رسما به عنوان مربی دروازبان های تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان انتخاب شد. بعد از اتمام قرارداد مسلم زنگنه با تیم ملی حفاری از 5 باشگاه مطرح استان خوزستان پیشنهاداتی داشته است که نهایتا با مشورت و راهنمایی دوستان و پیشکسوتان وی بهترین گزینه یعنی فولاد خوزستان را انتخاب کردم. وی که سابقه مربیگری تیم های رامهرمزی بخصوص فرهنگ شهرداری رامهرمز را دارد ، دوران بازی خود را در تیمهای مطرح خوزستانی استقلال اهواز ،فولاد خوزستان و لوله سازی اهواز سپری کرد. این مربی رامهرمزی ، قهرمانی با فرهنگ رامهرمز درلیگ برتر استان ، نایب قهرمانی با استقلال رامهرمز در لیگ استان ، پنجمی با فرهنگ شهرداری رامهرمز در لیگ 3 کشور ، سومی با ملی حفاری در لیگ 3 کشور و قهرمانی با امیدهای ملی حفاری در منطقه ای کشور را در کارنامه خود دارد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 297 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مسابقات نونهالان باشگاهی رامهرمز در فصل 95/96 با شرکت 8 تیم از 10 / 4 / 1395 آغاز شد که نتایج سه هفته این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

هفته اول :

 

کارون 1            نیرو مربچه 0

 فرهنگ 0         فولاد گستر 0

 جم 5              شاهین 2

 استقلال 1       کیان 4

 

هفته دوم :

استقلال 4                 نیرو مربچه 4

جم 6                       فولاد گستر0

کارون 3                     فرهنگ 0

کیان 6                     شاهین 0

 

 

هفته سوم :


جم 6                      فرهنگ 0

شاهین 5                نیرو مربچه 2

کیان 6                    فولادگستر0

مهندس حسین نجفی بازدید : 327 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان خوزستان در فصل 95/96 با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم های حاضر ,برگزار شد.

در ابتدای جلسه ناصر ترابیان دبیر هیات از حضور نمایندگان تشکر کرد و توضیحاتی در مورد برنامه های هیات در فصل آتی مسابقات ارائه داد. در ادامه محمد صفار مسئول واحد مسابقات استانی در خصوص برگزاری مسابقات, نحوه برگزاری,الزامات و امکانات تیم های میزبان وهمچنین نحوه صعود و سقوط تیم ها و مسابقات انجام داد.

در این جلسه علی جرفی مسئول واحد نقل و انتقالات,رضا داودی مسئول واحد آموزش,کوثری واحد انضباطی و حسن محمدیان واحد مسابقات استانی حضور داشتند و توضیحات مربوطه را در خصوص قوانین و مقررات مسابقات ارائه دادند.

لازم به ذکر است این مسابقات در تاریخ 95/6/15 انجام خواهد شد.


برنامه هفته اول بازیهابه شرح زیرمیباشد:


جنوب سوسنگرد.........هجرت سوسنگرد

سپاهان ایذه..........پرسپولیس ویس

شهبازشادگان..........استقلال ویس

استقلال خرمشهر........پارسیان بندرامام

استقلال رامهرمز.........استقلال رامشیر

جنوب شیبان..........آبی پوشان حمیدیه

وحدت اندیمشک.......پاکدلان آبادان

  ضمن اینکه  وضعیت استقلال رامهرمزجهت حضور درلیگ کشورمشخص نشده واگرباحضوراین تیم درلیگ کشورموافقت شوداین تیم ازجدول خارج شده وبه لیگ کشورخواهد رفت .


 

www.hossinnajafi.ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 264 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی طبق توافق انجام شده مابین سعید شیخی مدیرعامل باشگاه مهرگان رامهرمز و مهدی راشدی مدیرعامل باشگاه نصر رامهرمز امتیاز تیم نصر در لیگ دسته اول خوزستان در اختیار باشگاه مهرگان رامهرمز قرار گرفت و تیم بزرگسالان مهرگان بعد از دوری دوساله بار دیگر به لیگ بزرگسالان خوزستان راه پیدا کرد .

مسابقات لیگ دسته اول خوزستان در فصل 95/96 با شرکت 14 تیم  از تاریخ 1395/6/16 با انجام 7 مسابقه در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد که برنامه هفته اول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

استقلال هفتکل . مهرگان رامهرمز

پرسپولیس خرمشهر . کارگر خرمشهر

هماگستر آبادان . ایرانجوان ماهشهر

یاران آبادان . ستاره طلایی ماهشهر

انشان پارس ایذه . جاوید کارون

شاهین نوین شوشتر . وحدت امیدیه

امید اندیشه شوشتر . ولایت حمیدیه


لازم به ذکر است تیم مهرگان رامهرمز در رده های بزرگسالان ، امید و نونهالان در لیگ های دسته اول بزگسالان خوزستان ، لیگ برتر امید خوزستان و لیگ نونهالان کشوری به عنوان یکی از  فعال ترین تیم ها در شهرستان رامهرمز و خوزستان میباشد .

 

 

www.hossinnajafi.ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 225 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)


26 بازیکن به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

به گزارش سایت خبری حسین نجفی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد. سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان پسران از روز 30 خرداد تا 3 تیر ماه در مهمانسرای شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار می‎شود. بر همین اساس بازیکنان زیر باید روز یکشنبه رأس ساعت 14 خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

عارف محمد علی پور-الهیار صیاد منش-کاظم انتظاری از مازندران علیرضا اسد ابادی از کرمان طاها شریعتی-محمد مهدی سرداری-سعید آهنی-امیر حسین حسین پور-امیر حسین خدا مرادی و حسین نخودکار از تهران محسن معظمی گودرزی- آرین جان قربان-مهرداد عباسی از اصفهان محمد شریفی-سیدرضا موسویان-احمدرضا جلالی-مرتضی فرهانی راد-یونس دلفی-حسین شاهوردی-علی غلامزاده گماری-معراج اسمعیلی-محمدرضا غبیشاوی و علیرضا سواری از خوزستان محمد قادری و محمد امین رضایی از هرمزگان مبین عشایر از گیلان

اردوی تدارکاتی فوق به‎منظور حضور در مرحله نهایی رقابت‎های قهرمانی آسیا به میزبانی هند برگزار می‎شود.

مهندس حسین نجفی بازدید : 322 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی براساس انتخاب کانون مربیان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که پنجشنبه شب سیزدهم خردادماه 95 برگزار شد نرگس علوانی مربی بانوی فوتسال رامهرمزی به عنوان مربی برتر فوتسال استان خوزستان انتخاب شد. براساس اعلام کانون مربیان فدراسیون فوتبال نرگس علوانی مربی بانوی فوتسال رامهرمزی به عنوان مربی برتر فوتسال استان خوزستان انتخاب شد و توانست این افتخار بسیار بزرگ را برای جامعه ورزش رامهرمز کسب کند. سرکار خانم نرگس علوانی سابقه حضور در تیم های منتخب فوتسال بانوان استان را نیز دارد و هم‌ اکنون در عرصه مربیگری به عنوان مربی باشگاه علوان رامهرمز نیز به درخشش قابل توجهی دست یافته است و توانسته تیم فوتسال علوان رامهرمز را در مسابقات قهرمانی فوتسال دسته دوم باشگاههای کشور به مقام قهرمانی برساند و به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور صعود نماید و فوتسالیست‌های نونهال و نوجوان زیادی را در رده پایه بانوان به فوتسال استان خوزستان تحویل دهد. انتخاب نرگس علوانی به عنوان مربی برتر استان یک سرمایه بزرگ برای فوتسال رامهرمز است و باید از این استعدادها در راستای رشد و توسعه فوتسال شهرستان استفاده شود و برنامه‌ ریزی‌ منسجم و منظمی برای این امر در سطح شهرستان و استان تدارک دیده شده است. فوتسال بانوان رامهرمز نسبت به سال‌ های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است و انتظار می‌ رود در آینده با حضور مربیان حرفه‌ای همچون نرگس علوانی شاهد حضور چند ملی‌ پوش فوتبال بانوان در رده‌های سنی مختلف باشیم . علاوه بر درخشش فوتسالیست‌ها و مربیان بانو در رده‌های باشگاهی استانی و کشوری ، بانوی نونهال رامهرمزی رقیه جلال نسب نیز به افتخار بسیار بزرگی دست یافته‌ است و به اردوی تیم ملی نونهالان فوتبالیست جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است که این امر نیز افتخاری بزرگ برای فوتبال و فوتسال و جامعه ورزش شهرستان رامهرمز به حساب می‌ آید و باید قدردان این استعدادهای شهرستان باشیم .

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 398 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی رقیه جلال نسب بانوی فوتبالیست رامهرمزی تنها دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر 14 سال جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب گردیده است .

جلال نسب نونهال رامهرمزی متولد 12 آبان ماه سال 1382 می باشد .

در پی برگزاری فستیوال منطقه جنوب و مرکز آسیا در تاجیکستان ، اردوهای آماده سازی تیم ملی دختران نونهال زیر نظر معصومه جهانچی در کمپ تیم های ملی پیگیری می شود . سرمربی تیم ملی نونهالان اسامی 21 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه ایجادی از مازندران ژینو پیکری از کرمانشاه مارال ترکمان ، مریم محمدی ، عسل طلعت از البرز مونا ثریا بین از گیلان رقیه جلال نسب از خوزستان شهرستان رامهرمز رقیه صومعه از گلستان صبا ولی زاده ، مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی غزاله بنی طالبی و مریم احمدی از چهارمحال و بختیاری فاطمه دریس پوریان ، بهاره سیروس از بوشهر آیناز خواجه حق وردی از قزوین هستی سیلانی ، آناهیتا ابوالحسنی-فاطمه زاد احمدی از اصفهان مریم سروری ، شعله میر شاهی از کرمان فاطمه صفا راستگو از فارس

این اردو از دوم اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد و بازیکنان پس از انجام تمرینات نهایی، تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند. اردوهای تدارکاتی تیم ملی زیر 14 سال دختران به منظور حضور در فستیوال جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تاجیکستان که از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در تهران برگزار شد. ملی پوشان پنجم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند. بر این اساس زمانبندی مسابقات منطقه جنوبی و مرکزی دختران آسیا به شرح زیر است : تیم ملی دختران نونهالان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جنوب و مرکز آسیا تهران را به مقصد تاجیکستان ترک کردند تا به مصاف رقبای خود بپردازند. بازیکنان تیم ملی فوتبال به سرمربیگری معصومه جهانچی و مربیگری یاسمن علیپور و سرپرستی زینب علیزاده، در مسابقات آسیایی حضور دارند. همچنین پزشک این تیم بهار حسن میرزایی است.

مهندس حسین نجفی بازدید : 281 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی تیم فوتبال پیشکسوتان زنده یاد حمیدی قهرمان مسابقات پیشکسوتان رامهرمز در فصل ورزشی 95 - 94 شد . مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهرستان رامهرمز با حضور 6 تیم شرکت کننده بنام های زنده یاد حمیدی ، زنده یاد دکتر محمد بنا بهبهانی ، کمایی ، جلالی ، زاهدی و شهید پورکیان برگزار گردید که در پایان تیم پیشکسوتان زنده یاد حمیدی با کسب پنج پیروزی با 15 امتیاز به مقام قهرمانی ، تیم پیشکسوتان زنده یاد دکتر محمد بنا بهبهانی با کسب سه پیروزی ، یک تساوی و یک شکست با 10 امتیاز به مقام دوم و تیم پیشکسوتان جلالی با کسب دو برد ، یک تساوی و دو باخت با 7 امتیاز به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کرد و تیم پیشکسوتان شهید پورکیان هم بعنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی گردید و آقای دهراب فرخی از تیم پیشکسوتان زاهدی با 8 گل زده عنوان آقای گلی این مسابقات را از آن خود نمود .

مهندس حسین نجفی بازدید : 547 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مهرگان رامهرمز قهرمان لیگ برتر نونهالان استان خوزستان شد و توانست برای اولین بار در تاریخ ورزش رامهرمز صاحب سهمیه کشوری شود و به این مسابقات راه پیدا کند ... لیگ برتر نونهالان استان خوزستان با حضور 18 تیم در دو گروه نه تیمی برگزار گردید که تیم نونهالان مهرگان رامهرمز توانست به جمع چهار تیم برتر استان راه پیدا کند و در مرحله نیمه نهایی این مسابقات مقتدرانه با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت در مقابل فولاد کنار دز دزفول به دیدار فینال این مسابقات راه پیدا کند و در دیدار نهایی هم با کسب پیروزی 2 بر 0 به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و برای اولین بار در ورزش رامهرمز سهمیه مسابقات کشوری را کسب کند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 299 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی جنوب نوین رامهرمز قهرمان مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای رامهرمز شد .

مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای رامهرمز فصل ورزشی 95 - 94 با حضور شانزده تیم در سه گروه با حضور تیم های بهوند ، عقاب ، نیرو ، پاگچی کیان و فولادگستر در گروه اول ، تیم های مهرگان ، اتحاد ،ستارگان ، شاهین و کارگر جوی آسیاب در گروه دوم ، تیم های جنوب نوین ، جم ، سمنگان ، ادهم و بدر در گروه سوم برگزار گردید که در پایان مرحله گروهی تیم های بهوند و عقاب از گروه اول ، اتحاد و مهرگان از گروه دوم ، جم و جنوب نوین از گروه سوم به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند . در مرحله دوم تیم های صعود کننده به دو گروه سه تیمی قرعه کشی شدند که در گروه اول تیم های بهوند ، اتحاد ، جم و در گروه دوم تیم های مهرگان ، عقاب و جنوب نوین حضور داشتند که با انجام دیدارهای تیم های بهوند و جنوب نوین به عنوان تیم های اول دو گروه به دیدار فینال و تیم های مهرگان و جم به دیدار رده بندی این مسابقات راه پیدا کردند . در پایان تیم جنوب نوین با برتری 4 بر 3 در ضربات پنالتی در دیدار فینال در مقابل تیم بهوند به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم بهوند صاحب مقام دوم شد . تیم های مهرگان و جم هم مشترکا به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کردند .

در پایان این مسابقات تیم جم بعنوان تیم اخلاق این مسابقات شناخته شد .

جایزه آقای گلی این مسابقات هم به صورت مشترک به آقایان حسن رشید بازیکن بهوند و جواد جامعی بازیکن تیم نیرو اهدا گردید .

مهندس حسین نجفی بازدید : 506 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی تیم ملی نونهالان یک روز پیش از اعزام به قطر روز 19 بهمن 94 تمرینات آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد کرد. بر این اساس کلیه بازیکنان دعوت شده باید قبل از ساعت 14:00 عصر دوشنبه 19 بهمن ماه 94 خود را به اعضای کادر فنی در مهمانسرای شماره 1 آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند که در این بین نام حسین شاهوردی بازیکن رامهرمزی که پدرش سمیر شاهوردی از بازیکنان قدیمی سطح اول فوتبال ایران میباشد در این لیست دیده میشود .

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نونهالان در قطر به شرح زیر است:


آذربایجان شرقی: مهدی سیدی یزد: آیت محمدی

گلستان: محمدرضا کیانی

خراسان رضوی: علیرضا رجبی

مازندران: شروین رضایی

خوزستان: ایلیا بحرینی، حسین شاهوردی و علیرضا باویه

کرمان: علیرضا اسدآبادی

اصفهان: یاسین سلمانی

تهران: محمدرضا باقری، صادق محمدزاده، امیر محمدی، سیدپوریا تیموری، علی ضرونی و حسین نخودکار

سمنان: علی شرافت

لازم به توضیح است، شاگردان طهماسبی زاده روز 20بهمن 94 به قطر اعزام می شوند و پس از برگزاری اردوی آماده سازی و یک دیدار دوستانه با تیم ملی نونهالان قطر، روز شنبه 24 بهمن 94 وارد تهران خواهند شد.


مهندس حسین نجفی بازدید : 305 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

 

اتفاقی که علاقه مندان به فوتبال را در رامهرمز متاثر کرد 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی در حالی که از مدت ها قبل شایعه فروش امتیاز تیم فرهنگ در بین فوتبالی ها و مردم رامهرمز دست به دست پخش میشد با شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور  تیم فرهنگ رامهرمز، یکی از چهار نماینده خوزستان در این مسابقات، به دلیل مشکلات مالی ناچار به کناره گیری شد و طبق تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ، تیم پرسپولیس برازجان جای این تیم را گرفت.

فرهنگ رامهرمز از جمله تیم های قدیمی فوتبال استان است و دو بار توانسته بود به مقام قهرمانی لیگ برتر خوزستان دست یابد که سال گذشته با حمایت دکتر بهمنی نماینده شهرستان رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و موسوی مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس توانست در لیگ دسته سوم حاضر شود اما در فصل جاری  در حالی که از سوی دکتر بهمنی نماینده شهرستان قول همکاری و ساپورت مالی داده شد بود ولیبه دلیل سوء مدیریت باشگاه این تیم نتوانست در این مسابقات شرکت کند و امتیاز شهرستان رامهرمز به برازجان واگذار شد . 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 238 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مراسم قرعه کشی دور دوم مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاهی رامهرمز با حضور نمایندگان  6 تیم راه یافته در این مرحله انجام شد که گروه بندی انجام شده به شرح ذیل میباشد : 

 

گروه اول : 

بهوند 

جم 

اتحاد 

 

گروه دوم : 

جنوب 

عقاب 

مهرگان 

 

دور دوم این مسابقات از روز چهارشنبه 21 / 11 / 1394 به شرح ذیل برگزار خواهد شد : 

 

جنوب ---- عقاب   ساعت 12:30 

 

بهوند ---- جم    ساعت   14:30 


مهندس حسین نجفی بازدید : 204 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته پنجم مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای شهرستان رامهرمز در فصل 95 - 94 با حضور 16 تیم در سه گروه از روز  پنجشنبه هشتم بهمن ماه 94 آغاز شد که نتایج به دست آمده در این هفته از مسابقات به شرح ذیل است :


گروه اول:

 

 

بهوند3  - 3 پاگچی

کیان 0 - 6  عقاب

فولادگستر 2 - 3 نیرو

 

گروه دوم : 


اتحاد 1 - 1 کارگر

مهرگان 1 - 0 شاهین

 

گروه سوم : 


جنوب 1 - بدر 0

جم 1- ادهم 1

 

با نتیایج به دست آمده در سه گروه تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد و از گروه اول تیم های بهوند و عقاب و از گروه دوم تیم های اتحاد و مهرگان  و تیم های جنوب و جم از گروه سوم به دور بعد صعود کردند 

مهندس حسین نجفی بازدید : 246 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته چهارم مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای شهرستان رامهرمز در فصل 95 - 94 با حضور 16 تیم در سه گروه شش و پنج تیمی از روز پنجشنبه یکم بهمن ماه 94 آغاز خواهد شد که برنامه هفته چهارم این مسابقات به شرح ذیل است :

 

 

گروه اول :

 

 

پنج شنبه 94/11/1 بهوند ......عقاب 14/30

جمعه 94/11/2 کیان ....نیرو 12/30 پاگچی ....فولادگستر 14/30


گروه دوم : 

 

 

شنبه 94/11/3 ستارگان........ شاهین 14/30

یکشنبه 94/11/4 اتحاد ...... مهرگان 14/30


گروه سوم : 

 

 

دوشنبه 94/11/5 سمنگان .....بدر 14/30

سه شنبه 94/11/6 جم .......جنوب 14/30


مهندس حسین نجفی بازدید : 260 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی مسابقات فوتبال بزرگسالان باشگاههای شهرستان رامهرمز در فصل 95 - 94 با حضور 16 تیم در سه گروه شش و پنج تیمی در روز چهارشنبه 23 ماه 94 آغاز گردید که نتایج هفته سوم این مسابقات به شرح ذیل است :

گروه اول :

بهوند 4 - 1 فولاد گستر 

کیان 1 - 1 پاگچی 

عقاب 1 - 1 نیرو 

گروه دوم : 

 مهرگان 3 - 1 کارگر

اتحاد 4 - 1ستارگان 

شاهین استراحت دارد 

 

گروه سوم : 

جنوب نوین 1 - 0 ادهم 

جم 3 - 1سمنگان 

بدر استراحت دارد 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,229
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 13,931
  • بازدید کلی : 1,291,814
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید