loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 308 چهارشنبه 30 فروردین 1396 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی مرحله نهایی مسابقات نوجوانان باشگاهی خوزستان که با حضور تیم های ملی حفاری اهواز، مهرگان رامهرمز، خلیج فارس آبادان و آزادگان هویزه به صورت مجتمع در شهرستان شوش از تاریخ ۱۳۹۶/۱/۱۶ آغاز گردید در روز سوم تیم مهرگان رامهرمز با کسب نتیجه تساوی ۱ بر ۱ در برابر آزادگان هویزه و با تفاصل گل بهتر به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی خوزستان در فصل ۹۵/۹۶ دست یافت تا افتخارات این باشگاه بازیکن ساز در سطح استان بعد از قهرمانی نونهالان در سال گذشته ، نایب قهرمانی جوانان در سه فصل قبل و اینبار با قهرمانی در رده نوجوانان تکمیل شود .

نتایج و جدول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

مهرگان رامهرمز ۱ آزادگان هویزه ۱

ملی حفاری اهواز ۰ خلیج فارس آبادان ۰


جدول رده بندی این مسابقات:

 

1. مهرگان رامهرمز ۴ امتیاز تفاضل ۱+

2. خلیج فارس آبادان ۴ امتیاز تفاضل ۰

3. آزادگان هویزه ۴ امتیاز تفاضل ۰

4. ملی حفاری اهواز ۴ امتیاز تفاضل ۱-

 

کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی @hossinnajafi_ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 258 دوشنبه 20 دی 1395 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون


سایت خبری حسین نجفی عرض تسلیت دارد برای ارتحال یار دیرینه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، بزرگ مردی از تبار استقامت، تدبیر، جوانمردی، صبر و مهربانی که عمرش را وقف مردم و کشورش کرد.

فقدان آن عالم بزرگوار را به مردم شریف ایران و بیت محترمشان تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و علو درجات مسئلت داریم.

مهندس حسین نجفی بازدید : 256 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (2)

کاش آن شب را نمی آمد سحر                 کاش گم در راه پیک بد خبر 

دیده پر خون از غم هجران و او                   با لب خندان چه آسان بر سفر

ای دریغ از مهربانی های او                        دست پر مهر آن کلام پرشکر 

غصه ها پنهان به دل بودش ولی                شاد و خرم چهره اش بر رهگذر 

در ارزان زان ما بود ای دریغ                        گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی در صبح روز چهارشنبه 1395/8/26 خبری ناگوار جامعه ورزش رامهرمز را به شوک برد .

حاج علی ترکی کارمند اداره تربیت بدنی و مداح اهل بیت  و از زحمت کشان ورزش شهرستان که اخلاق نیکو و تلاش های ایشان در راه ورزش رامهرمز زبان زد خاص و عام بود در عین ناباوری به دیار باقی شتافت تا جامعه ورزش رامهرمز را عزادار کند .

سایت خبری حسین نجفی ضایعه درگذشت مرحوم حاجج علی ترکی را به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزش رامهرمز  صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می نماید .

 

گزارش تصویری مراسم خاکسپاری پهلوان حاج علی ترکی

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 348 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی در روز یکشنبه 1395/8/16 تمرین تیم مدرسه فوتبال کارگر رامهرمز یک مهمان ویزه داشت .

عبدالله ویسی از مربیان برجسته کشور و مربی حال حاضر تیم سپاهان اصفهان با دعوت منصور بینایان مدیر مدرسه فوتبال کارگر که خود از پیشکسوتان شناخته شده فوتبال رامهرمز و استان خوزستان میباشد در تمرین این تیم حاضر شد .

لازم به ذکر است عبدالله ویسی توجه ویزه ای به فوتبال پایه در رامهرمز داشته و با کمک های معنوی ، فنی و مالی دین خود را به همشهری های خود ادا کرده است .

 

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 311 چهارشنبه 17 شهریور 1395 نظرات (0)

 

خورنا – بیگلری / تیم فوتبال بزرگسالان مهرگان رامهرمز نماینده شهرستان رامهرمز در مسابقات لیگ دسته اول خوزستان که اوایل تیرماه در حال آماده سازی جهت شرکت در این مسابقات می باشد به دلیل عدم ناتوانایی در پرداخت ورودی از گردونه مسابقات حذف خواهد شد . 

 


به گزارش خورنا، حسین نجفی سرمربی این تیم افزود : ما در حدود سه ماه در بدترین شرایط آب و هوایی تمرین کردیم و با تمام سنگ اندازی هایی که هییت فوتبال رامهرمز در مسیر این تیم انجام داده بود تمرینات خود را با نظم خاص برگزار کردیم و تیمی جوان و پرقدرت را آماده مسابقات کردیم ولی با توجه به اینکه اکثر تیم های رامهرمز به صورت شخصی اداره می شوند .

وی گفت : در سال های گذشته نماینده شهرستان جناب دکتر بهمنی هزینه های تیم ها رو تقبل می کردند و امسال با وجود اینکه تلاش زیادی برای تامین ورودی و هزینه مسابقات کردیم نتوانستیم مخارج این تیم را تامین کنیم و در حال حاظر از نماینده شهر جناب دکتر محمدیان انتظار کمک به جوانهای شهر داریم چرا که استان فقط ۲۴ ساعت به ما مهلت پرداخت ورودی رو داده اند و تا این لحظه هیچ گونه کمکی و اقدامی از سوی مقام های مسعول در شهرستان برای این تیم صورت نگرفته است .

نجفی در مورد امتیاز امید های خود نیز به دلیل عدم حمایت گفت: ما در لیگ برتر امید خوزستـان به دلیل عدم توانایی در پرداخت ورودی به شهرستان سوسنگرد واگذار کردیم و باعث شد ۳۰ جوان زیر ۲۰ سال رامهرمزی از حق خود محروم شوند و از طرفی امتیاز بزرگسالان تیم مهرگان هم به همین دلیل در حال سلب شدن از جوان های انقلابی شهرستان می باشد .

سرمربی تیم مهرگان رامهرمز گفت : امروز تمرینات این تیم را تعطیل کردم و بازیکنانم گفتم که هیچ کسی به فکر این تیم نبوده و کسی حاظر نیست به این تیم کمک کند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 292 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی ، مسلم زنگنه مربی با دانش رامهرمزی ، رسما به کادر فنی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان پیوست.

مسلم زنگنه که فصل گذشته تیم های امید و بزرگسالان ملی حفاری اهواز را هدایت می کرد رسما به عنوان مربی دروازبان های تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان انتخاب شد. بعد از اتمام قرارداد مسلم زنگنه با تیم ملی حفاری از 5 باشگاه مطرح استان خوزستان پیشنهاداتی داشته است که نهایتا با مشورت و راهنمایی دوستان و پیشکسوتان وی بهترین گزینه یعنی فولاد خوزستان را انتخاب کردم. وی که سابقه مربیگری تیم های رامهرمزی بخصوص فرهنگ شهرداری رامهرمز را دارد ، دوران بازی خود را در تیمهای مطرح خوزستانی استقلال اهواز ،فولاد خوزستان و لوله سازی اهواز سپری کرد. این مربی رامهرمزی ، قهرمانی با فرهنگ رامهرمز درلیگ برتر استان ، نایب قهرمانی با استقلال رامهرمز در لیگ استان ، پنجمی با فرهنگ شهرداری رامهرمز در لیگ 3 کشور ، سومی با ملی حفاری در لیگ 3 کشور و قهرمانی با امیدهای ملی حفاری در منطقه ای کشور را در کارنامه خود دارد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 327 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر فوتبال استان خوزستان در فصل 95/96 با حضور نمایندگان و سرپرستان تیم های حاضر ,برگزار شد.

در ابتدای جلسه ناصر ترابیان دبیر هیات از حضور نمایندگان تشکر کرد و توضیحاتی در مورد برنامه های هیات در فصل آتی مسابقات ارائه داد. در ادامه محمد صفار مسئول واحد مسابقات استانی در خصوص برگزاری مسابقات, نحوه برگزاری,الزامات و امکانات تیم های میزبان وهمچنین نحوه صعود و سقوط تیم ها و مسابقات انجام داد.

در این جلسه علی جرفی مسئول واحد نقل و انتقالات,رضا داودی مسئول واحد آموزش,کوثری واحد انضباطی و حسن محمدیان واحد مسابقات استانی حضور داشتند و توضیحات مربوطه را در خصوص قوانین و مقررات مسابقات ارائه دادند.

لازم به ذکر است این مسابقات در تاریخ 95/6/15 انجام خواهد شد.


برنامه هفته اول بازیهابه شرح زیرمیباشد:


جنوب سوسنگرد.........هجرت سوسنگرد

سپاهان ایذه..........پرسپولیس ویس

شهبازشادگان..........استقلال ویس

استقلال خرمشهر........پارسیان بندرامام

استقلال رامهرمز.........استقلال رامشیر

جنوب شیبان..........آبی پوشان حمیدیه

وحدت اندیمشک.......پاکدلان آبادان

  ضمن اینکه  وضعیت استقلال رامهرمزجهت حضور درلیگ کشورمشخص نشده واگرباحضوراین تیم درلیگ کشورموافقت شوداین تیم ازجدول خارج شده وبه لیگ کشورخواهد رفت .


 

www.hossinnajafi.ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 264 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی طبق توافق انجام شده مابین سعید شیخی مدیرعامل باشگاه مهرگان رامهرمز و مهدی راشدی مدیرعامل باشگاه نصر رامهرمز امتیاز تیم نصر در لیگ دسته اول خوزستان در اختیار باشگاه مهرگان رامهرمز قرار گرفت و تیم بزرگسالان مهرگان بعد از دوری دوساله بار دیگر به لیگ بزرگسالان خوزستان راه پیدا کرد .

مسابقات لیگ دسته اول خوزستان در فصل 95/96 با شرکت 14 تیم  از تاریخ 1395/6/16 با انجام 7 مسابقه در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد که برنامه هفته اول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

 

استقلال هفتکل . مهرگان رامهرمز

پرسپولیس خرمشهر . کارگر خرمشهر

هماگستر آبادان . ایرانجوان ماهشهر

یاران آبادان . ستاره طلایی ماهشهر

انشان پارس ایذه . جاوید کارون

شاهین نوین شوشتر . وحدت امیدیه

امید اندیشه شوشتر . ولایت حمیدیه


لازم به ذکر است تیم مهرگان رامهرمز در رده های بزرگسالان ، امید و نونهالان در لیگ های دسته اول بزگسالان خوزستان ، لیگ برتر امید خوزستان و لیگ نونهالان کشوری به عنوان یکی از  فعال ترین تیم ها در شهرستان رامهرمز و خوزستان میباشد .

 

 

www.hossinnajafi.ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 225 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)


26 بازیکن به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

به گزارش سایت خبری حسین نجفی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد. سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان پسران از روز 30 خرداد تا 3 تیر ماه در مهمانسرای شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار می‎شود. بر همین اساس بازیکنان زیر باید روز یکشنبه رأس ساعت 14 خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

عارف محمد علی پور-الهیار صیاد منش-کاظم انتظاری از مازندران علیرضا اسد ابادی از کرمان طاها شریعتی-محمد مهدی سرداری-سعید آهنی-امیر حسین حسین پور-امیر حسین خدا مرادی و حسین نخودکار از تهران محسن معظمی گودرزی- آرین جان قربان-مهرداد عباسی از اصفهان محمد شریفی-سیدرضا موسویان-احمدرضا جلالی-مرتضی فرهانی راد-یونس دلفی-حسین شاهوردی-علی غلامزاده گماری-معراج اسمعیلی-محمدرضا غبیشاوی و علیرضا سواری از خوزستان محمد قادری و محمد امین رضایی از هرمزگان مبین عشایر از گیلان

اردوی تدارکاتی فوق به‎منظور حضور در مرحله نهایی رقابت‎های قهرمانی آسیا به میزبانی هند برگزار می‎شود.

مهندس حسین نجفی بازدید : 322 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی براساس انتخاب کانون مربیان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که پنجشنبه شب سیزدهم خردادماه 95 برگزار شد نرگس علوانی مربی بانوی فوتسال رامهرمزی به عنوان مربی برتر فوتسال استان خوزستان انتخاب شد. براساس اعلام کانون مربیان فدراسیون فوتبال نرگس علوانی مربی بانوی فوتسال رامهرمزی به عنوان مربی برتر فوتسال استان خوزستان انتخاب شد و توانست این افتخار بسیار بزرگ را برای جامعه ورزش رامهرمز کسب کند. سرکار خانم نرگس علوانی سابقه حضور در تیم های منتخب فوتسال بانوان استان را نیز دارد و هم‌ اکنون در عرصه مربیگری به عنوان مربی باشگاه علوان رامهرمز نیز به درخشش قابل توجهی دست یافته است و توانسته تیم فوتسال علوان رامهرمز را در مسابقات قهرمانی فوتسال دسته دوم باشگاههای کشور به مقام قهرمانی برساند و به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور صعود نماید و فوتسالیست‌های نونهال و نوجوان زیادی را در رده پایه بانوان به فوتسال استان خوزستان تحویل دهد. انتخاب نرگس علوانی به عنوان مربی برتر استان یک سرمایه بزرگ برای فوتسال رامهرمز است و باید از این استعدادها در راستای رشد و توسعه فوتسال شهرستان استفاده شود و برنامه‌ ریزی‌ منسجم و منظمی برای این امر در سطح شهرستان و استان تدارک دیده شده است. فوتسال بانوان رامهرمز نسبت به سال‌ های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است و انتظار می‌ رود در آینده با حضور مربیان حرفه‌ای همچون نرگس علوانی شاهد حضور چند ملی‌ پوش فوتبال بانوان در رده‌های سنی مختلف باشیم . علاوه بر درخشش فوتسالیست‌ها و مربیان بانو در رده‌های باشگاهی استانی و کشوری ، بانوی نونهال رامهرمزی رقیه جلال نسب نیز به افتخار بسیار بزرگی دست یافته‌ است و به اردوی تیم ملی نونهالان فوتبالیست جمهوری اسلامی ایران دعوت شده است که این امر نیز افتخاری بزرگ برای فوتبال و فوتسال و جامعه ورزش شهرستان رامهرمز به حساب می‌ آید و باید قدردان این استعدادهای شهرستان باشیم .

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 398 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی رقیه جلال نسب بانوی فوتبالیست رامهرمزی تنها دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر 14 سال جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب گردیده است .

جلال نسب نونهال رامهرمزی متولد 12 آبان ماه سال 1382 می باشد .

در پی برگزاری فستیوال منطقه جنوب و مرکز آسیا در تاجیکستان ، اردوهای آماده سازی تیم ملی دختران نونهال زیر نظر معصومه جهانچی در کمپ تیم های ملی پیگیری می شود . سرمربی تیم ملی نونهالان اسامی 21 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه ایجادی از مازندران ژینو پیکری از کرمانشاه مارال ترکمان ، مریم محمدی ، عسل طلعت از البرز مونا ثریا بین از گیلان رقیه جلال نسب از خوزستان شهرستان رامهرمز رقیه صومعه از گلستان صبا ولی زاده ، مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی غزاله بنی طالبی و مریم احمدی از چهارمحال و بختیاری فاطمه دریس پوریان ، بهاره سیروس از بوشهر آیناز خواجه حق وردی از قزوین هستی سیلانی ، آناهیتا ابوالحسنی-فاطمه زاد احمدی از اصفهان مریم سروری ، شعله میر شاهی از کرمان فاطمه صفا راستگو از فارس

این اردو از دوم اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد و بازیکنان پس از انجام تمرینات نهایی، تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند. اردوهای تدارکاتی تیم ملی زیر 14 سال دختران به منظور حضور در فستیوال جنوب و مرکز آسیا به میزبانی تاجیکستان که از هفتم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در تهران برگزار شد. ملی پوشان پنجم اردیبهشت ماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند. بر این اساس زمانبندی مسابقات منطقه جنوبی و مرکزی دختران آسیا به شرح زیر است : تیم ملی دختران نونهالان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جنوب و مرکز آسیا تهران را به مقصد تاجیکستان ترک کردند تا به مصاف رقبای خود بپردازند. بازیکنان تیم ملی فوتبال به سرمربیگری معصومه جهانچی و مربیگری یاسمن علیپور و سرپرستی زینب علیزاده، در مسابقات آسیایی حضور دارند. همچنین پزشک این تیم بهار حسن میرزایی است.

مهندس حسین نجفی بازدید : 305 دوشنبه 19 بهمن 1394 نظرات (0)

 

اتفاقی که علاقه مندان به فوتبال را در رامهرمز متاثر کرد 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی در حالی که از مدت ها قبل شایعه فروش امتیاز تیم فرهنگ در بین فوتبالی ها و مردم رامهرمز دست به دست پخش میشد با شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور  تیم فرهنگ رامهرمز، یکی از چهار نماینده خوزستان در این مسابقات، به دلیل مشکلات مالی ناچار به کناره گیری شد و طبق تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ، تیم پرسپولیس برازجان جای این تیم را گرفت.

فرهنگ رامهرمز از جمله تیم های قدیمی فوتبال استان است و دو بار توانسته بود به مقام قهرمانی لیگ برتر خوزستان دست یابد که سال گذشته با حمایت دکتر بهمنی نماینده شهرستان رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و موسوی مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس توانست در لیگ دسته سوم حاضر شود اما در فصل جاری  در حالی که از سوی دکتر بهمنی نماینده شهرستان قول همکاری و ساپورت مالی داده شد بود ولیبه دلیل سوء مدیریت باشگاه این تیم نتوانست در این مسابقات شرکت کند و امتیاز شهرستان رامهرمز به برازجان واگذار شد . 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 202 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر  امیدهای خوزستان روز یکشنبه 6 / 10 / 1394 در شهرهای اهواز، اندیکا و شوشتر برگزار شد که نتایج به دست آمده به شرح ذیل میباشد : 

 

شهباز اهواز 0 استقلال خوزستان 2 

 

زاگرس اندیکا 1 نفت مسجد سلیمان 3 

 

پتروکیان شوشتر 0 فجر هویزه 0 

 

مهرگان رامهرمز استراحت داشت 


مهندس حسین نجفی بازدید : 254 سه شنبه 08 دی 1394 نظرات (0)

 

استقلال رامهرمز قهرمان نیم فصل شد

 

  به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان خوزستان در فصل 94/95 در روز جمعه 4 دی ماه و یکشنبه ششم دی ماه سال 1394 با انجام 7 مسابقه به پایان رسید و در نهایت این تیم استقلال رامهرمز بود که توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پرسپولیس شوش به مقام قهرمانی نیم فصل این مسابقات دست یابد . 

سایر نتایج این مسابقات به شرح ذیل میباشد : 


 پرسپولیس شوش 3 . 1 استقلال خرمشهر

آبی پوشان حمیدیه 1 . 0 ستاره طلایی ماهشهر

پارسیان بندرامام 1 . 0 وحدت اندیمشک

سپاهان ایذه 1 . 1 پرسپولیس ویس

یاران آبادان 0 . 2 جنوب شیبان

شهباز شادگان 3 . 0 استقلال رامشیر

پاکدلان آبادان 0 . 2 استقلال رامهرمز

مهندس حسین نجفی بازدید : 478 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی  از سری مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در هفته اول در گروه چهارم امروز(یکشنبه 22 / 9 / 1394) در یک دیدار حساس دو تیم خوب و مدعی پتروشیمی بندر امام و استقلال اهواز در زمین شهداء ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این تیم پتروشیمی بندرامام بود که در یک بازی زیبا و یک طرفه 1–0 به پیروزی دست یافت و 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد.در این دیدار در دقیقه 75 حسین نوذری مهاجم رامهرمزی پتروشیمی بندرامام گلزنی کرد و سه امتیاز با ارزش را برای پتروشیمی و شهر ماهشهر نگه داشت...در دیگر مسابقات این گروه ایرانجوان بوشهر و ملی حفاری اهواز در بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار 0–0 شد...دو تیم نفت امیدیه و برق شیراز هم فردا به مصاف یکدیگر میروند...

مهندس حسین نجفی بازدید : 335 سه شنبه 12 آبان 1394 نظرات (0)

 

استقلال رامهرمز 3 .  2 سپاهان ایذه

گلزن استقلال : حبیب کردزنگنه ( 3 گل )

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی استقلال رامهرمز در هفته پنجم لیگ برتر خوزستان در حالی به مصاف تیم سپاهان ايذه در استادیوم تختی رامهرمز رفت که  يكي براي رسيدن ب صدر و ديگري براي ماندن در كورس قهرماني تلاش میکرد . 

استقلال در حالي پاي ب اين ديدار گذاشته بود كه با يك لغزش از سوي دو تيم اول ميتوانست ب صدر جدول برود با يك نگاه ب ارنج استقلال ب خوبي ميتوان هجومي بودن اين تيم را مشاهده كرد دروازبان اين تيم ب مانند بازيهاي گذشته صابرشهرياري پر تجربه بود و در خط دفاع مدافعين مستحكم و كاركشته اي گمارده شده بود رضا رهدار،حسين طلاوري، محسن نظري ميلاد ممبيني در خط هافبك اين تيم بازيكنان تكنيكي و جواني ديده مي شدند و در جلوي اين دو فاهبك يك پلي ميكر يا هوش بازي ميكرد بهنام بيگدلي سعيد ادهمي رسول بهمني در خط حمله ي اين تيم سه بازيكن سرعتي و جوان ب بازي گرفته شده بود ك نشان از عطش گلزني استقلال در مقابل حريف چغر خود داشت اكبرمسيحي عيسي موسوي حبيب كردزنگنه استقلال بازي را خيلي خوب شروع كرد و صاحب توپ و ميدان بود حريف با هفت بازيكن دفاع مطلق ميكرد و مشخص بود براي نيمه دوم برنامه ريزي كرده ست در حالي حملات استقلال يكي پس از ديگري توسط مدافعين سپاهان خنثي ميشد اين عيسي موسوي بود ك باحركت انتحاري و در عرض خود پس از گذشتن از مدافع مستقيم خود توپ را ب مهاجم فرصت طلب هم تيمي رساند و اين حبيب زنگنه بود ك بهترين موقعيت اين نيمه را ب گل تبديل كرد ،؛باشروع نيمه دوم طبق انتظار اين سپاهان بود كه بهتر توپ را چرخاند وصاحب چند موقعيت نصفه و نيمه شد ك با درايت دروازبان خوب استقلال ب هدر رفتن با گذشت زمان استقلال صاحب توپ و ميدان شد و بازي ب مراتب بهتري ب نمايش گذاشت و روي اشتباه مدافع ايذه اي صاحب يك ضربه پنالتي شد تا حبيب كردزنگنه دومين گل خود و استقلال را ب ثمر برساند ،سپاهان كه چيزي براي از دست دادن نداشت روي ب بازي تهاجمي تري اورد و روي اشتباه مدافع استقلال توانست يكي از گلهاي خورده را جبران كند و اختلاف را ب حداقل برساند بازي از سوي سپاهان بهتر اداره ميشد ك با خطاي محسن نظري و عجله ي داوردر نشان دادن رنگ كارت اين بازيكن از زمين اخراج و استقلال مجبور ب ده نفره ادامه دادن بازي شد محمود احمدي كه سعي در اداره كردن بازي داشت با بيرون كشيدن سعيد ادهمي ،محمدشيرالي باتجربه را ب ميدان فرستاد ولي متاسفانه بالاخره حملات سپاهان جواب داد و اين تيم گل دوم را ب ثمر رساند و بازي ب تساوي كشيده شد ،؛ميشد پس از گل دوم سپاهان خشم و عصابيت را در چهره ي محموداحمدي مربي استقلال ديد ولي اين مربي جسور اصلاً ب مساوي راضي نبود و به نتيجه اي كمتر از برد رضايت نميداد ب همين دليل همچنان با سه مهاجم ب حملات خود ادامه داد و باز هم عيسي موسوي پايه گذار گل سوم استقلال و حبيب زنگنه شد تا اين بازيكن در يكي از حساس ترين بازيهاي فصل موفق به هت ريك شود . 

تعويض ديگر استقلال ستارميرسالاري تكنيكي بود ك بجاي رسول بهمني وارد زمين شد و بازي قابل قبولي از خود ب نمايش گذاشت تعويض سوم استقلال در راستاي حفظ نتيجه و نگه داشتن بازي بود اينبار هافبك دفاعي نيمكت نشين اين تيم فرشاد افروشه بود ك وارد زمين شد و جاي حبيب زنگنه مهاجم سه گله اين ديدار را گرفت تا در دقايق باقي مانده بازي را نگه دارد استقلال موفق شد با ارائه ي يك بازي حساب شده سه امتياز شيرين اين ديدار را آن خود كند و به فاصله ي يك امتيازي صدر جدول در جايگاه سوم بايستد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 369 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

 

  به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تمرین انتخابی زیر 13 سال منطقه پنج استان خوزستان در روز پنج شنبه 23 / 7 / 1394 در استادیوم تختی رامهرمز با حضور ریاست محترم هیئت فوتبال جناب آقای امیری زاده  زیر نظر سعید شیخی از مربیان با دانش فوتبال رامهرمز و با همکاری  آقایان بهمن زنگنه ، بهنام بهوندی و صادق جعفرزاده با حضور تیم هایی از شهرستان های رامهرمز ، رامشیر ، هفتکل ، باغملک ، صیدون و ایذه برگزار گردید و تعداد 10 بازیکن جهت حضور در اردوی آینده که در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز برگزار می گردد انتخاب گردید .

تیم های شرکت کننده امروز به شرح ذیل است:

1_ مهرگان رامهرمز 2_ بهوند رامهرمز 3_ فرهنگ رامهرمز 4_ کارون رامهرمز 5_ جم رامهرمز 6_ آبی پوشان رامشیر 7_ شاهین هفتکل 8_ سپاهان هفتکل 9_ پارسیان ایذه 10_ طلائی پوشان ایذه 11_ سپاهان ایذه 12_ فولادنوین ایذه 13_ پرسپولیس صیدون 14_ شاهین باغملک

مهندس حسین نجفی بازدید : 274 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم ادهم رامهرمز که در فصل قبل با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول امید های خوزستان ، جواز حضور در مسابقات لیگ برتر امید های خوزستان را کسب کرده بود با توجه به عدم تمایل مدیریت باشگاه ادهم رامهرمز به تیم داری ، امتیاز لیگ برتر امید های خوزستان این تیم به صورت توافقی به تیم امید مهرگان رامهرمز واگذار شد .

ضمن اینکه هدایت تیم امید مهرگان رامهرمز به حسین نجفی واگذار شد . 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 602 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به گزارش  سایت خبری فوتبال حسین نجفی مدرسه فوتبال ادهم رامهرمز زیر نظر حسین نجفی دارای کارت مربی گری  c  آسیا از روز سه شنبه 15 / 2 / 1394 از فوتبال آموزان 6 تا 17 ساله ثبت نام به عمل می آورد . 

 

امکانات مدرسه فوتبال ادهم رامهرمز : 


- آموزش گام به گام اصول اولیه فوتبال 

 

- استعداد یابی بازیکنان مستعد توسط  آقای مهران کلاه کج آنالیزور و  ، استعداد یاب استقلال صنعتی و  آقای سمیر شاه وردی مربی و استعداد یاب باشگاه صنعت نفت آبادان 


- جزوات و سی دی های آموزشی به همراه برنامه مناسب تغذیه 


- البسه کامل ورزشی به همراه بیمه ورزشی 


- تمرینات در استادیوم تختی رامهرمز میباشد 

 

محل ثبت نام : پاساژ رضا / کافی نت جهان

  تلفن تماس : 09161911216  ( نجفی ) 

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 1077 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 سایت خبری فوتبال حسین نجفی با نظر سنجی از مربیان ، سرپرستان ، مدیران ، بازیکنان ، داوران و تماشاگران فوتبال رامهرمز اقدام به انتخاب بهترین های فوتبال رامهرمز در سال 1393 کرده است ، ضمن اینکه در برخی گزینه ها که رقابت نزدیک بوده نفرات دوم هم درج شده است . 

همچنین سایت خبری فوتبال حسین نجفی از تمامی عزیزانی که در این نظر سنجی شرکت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارد و بر این اساس بهترین های فوتبال رامهرمز در سال 1393 به شرح ذیل میباشد : 

 

  بهترین باشگاه  :   فرهنگ رامهرمز 

 

همچنین در این رده بندی تیم های استقلال و مهرگان در رده های بعدی قرار گرفتند . 

 

 


 

 بهترین مدیر عامل :   حاج علی حسینی  ( استقلال ) 



 

 بهترین سرپرست :  اسماعیل صدریان  ( فرهنگ )

 

 

بهترین سرمربی رده بزرگسال :  عبدالله ویسی 

 بی شک عبدالله ویسی یکی از افتخارات فوتبال رامهرمز میباشد که در سطح اول فوتبال کشور در حال مربیگری میباشد و علاوه بر آن توانسته جایگاه بسیار خوبی را در کشور پیدا کند تا آنجا که لقب گواردیولای فوتبال ایران را نصیب خود کرده است . 

همچنین در این رده بندی آقای محمود احمدی مربی با اخلاق و با دانش استقلال رامهرمز در رده دوم قرار گرفت .

 

 بهترین سرمربی رده های پایه : 


نونهالان : هوشنگ محمدیان  ( مهرگان ) 

همچنین در این رده بندی مهدی دهدشتی مربی تیم کیان در رده دوم قرار گرفت .                  


 

 نوجوانان : مهراب شادمهر  ( شاهین ) 

 همچنین در این رده بندی حامد قدکپور مربی تیم جم در رده دوم قرار گرفت .

 


 

 جوانان : محمد نظری  ( مهرگان )

 

 همچنین در این رده بندی مسعود طلاوری مربی تیم شاهین در رده دوم قرار گرفت .

 

 

 

امید: حسین نجفی  ( ادهم ) 

 

 همچنین در این رده بندی حمزه سروش از تیم فرهنگ در رده دوم قرار گفت 

 

 

 بهترین کمک مربی رده بزرگسال : مجاهد مراد زاده  ( فرهنگ ) 

 

 

بهترین کمک مربی رده پایه : رضا عزیزی  ( جوانان مهرگان ) 

 

 همچنین در این رده بندی مهدی احسانی از تیم ستارگان در رده دوم قرار گرفت .

 

 

 

بهترین مربی بدنساز : مهدی دهدشتی ( فرهنگ ) 

 

 

بهترین مربی دروازبانها : مسلم زنگنه  

 


 

بهترین آنالیزور : مهران کلاه کج 

 


بهترین لیدر : یعقوب ابواعباسی 

 

 

همچنین در این رده بندی مهدی اکبری در رده دوم قرار گرفت .  


 

 

 بهترین لژیونر : حسین مالکی 

 

 

 همچنین در این رده بندی عادل کلاکج در رده دوم قرار گرفت 

 

 

 

 بهترین بازیکن باشگاهی رده بزرگسال : صادق صدریان 

 

 

 همچنین در این رده بندی علی محمد چراغی در رده دوم قرار گرفت .

 

 

بهترین بازیکن رده های پایه : 

 

نونهالان : حسین شاهوردی(نونهالان فولاد )           2. رضا آمون ( فولاد ) 

نوجوانان : عبدالله بهمنی ( نوجوانان فولاد )  

جوانان : جاوید نوروزی( جوانان شاهین )                 2. مصطفی امیری 

امید : هادی حبیبی ( امید فولاد )                     2. رضا نجفی ( امید نفت اهواز ) 

 

پدیده فوتبال رامهرمز در رده بزرگسالان :  محمد قنواتی 

 

 

 با اخلاق ترین بازیکن رده بزرگسال : پرویز داوودی 

 

 همچنین در این رده بندی رضا رهدار نسب در رده دوم قرار گرفت .

 

 

 

با اخلاق ترین بازیکن رده پایه : علی رضوی  ( کاپیتان جوانان مهرگان ) 


 

 

بهترین دروازبان : صابر شهریاری 

 

 همچنین در این رده بندی حکیم شریفی در رده دوم قرار گرفت .

 

 

 

با اخلاق ترین مربی : حسین نجفی 

 

  همچنین در این رده بندی حمزه سروش مربی تیم امید فرهنگ در رده دوم قرار گرفت 

 

 

 

بهترین پیشکسوت : قدرت الله روزبه 

 

  همچنین در این رده بندی اصغر روشن قیاس در رده دوم قرار گرفت 


 

بهترین تیم پیشکسوتان : تیم حاج سعید شرفایی 

 

 

بهترین مربی تیم پیشکسوتان : حاج سعید شرفایی 

 

 

بهترین داور : داریوش خضری 

 

 

 همچنین در این رده بندی اکبر امینی مهر در رده دوم قرار گفت 


 

بهترین کمک داور : غلام قناد 

 

 

 همچنین در این رده بندی علی فتحی در رده دوم قرار گرفت 



 

بهترین مسئول محلات : محمد نظری 

 

 همچنین در این رده بندی هوشنگ امیری در رده دوم قرار گرفت 

 

 

بهترین جام محلات : یادواره مرحوم فردین تیباش و معین الدین هرمزی

 

همچنین در این رده بندی جام محلاتی روستای جعفر صادق  در رده دوم قرار گرفت .


 

 

بهترین سایت ورزشی : وبلاگ اخبار ورزش رامهرمز

 

 

rmz-sport2013.blogfa.com


همچنین سایت خبری حسین نجفی در رده دوم قرار گرفت.

 

بهترین مسعول فوتبال  : علی آلبومراد 

 

 

 همچنین در این رده بندی سعید شیخی در رده دوم قرار گرفت . 


 

 

بهترین مدرسه فوتبال : مدرسه فوتبال جم 

 

 

 همچنین در این رده بندی مدسه فوتبال کیان در رده دوم قرار گرفت  


 

 

بهترین تیم فوتسال : اتحاد 

 

 

بهرین بازیکن فوتسال : جواد خباز 

 

 همچنین در این رده بندی رحمان خجسته  در رده دوم قرار گرفت 

 


بهترین مربی فوتسال : محسن شرفایی 

 

 

 

بهترین پزشکیار : بهنام خباز 

 

 همچنین در این رده بندی امید امیری در رده دوم قرار گرفت 

 

 

بهترین تیم محلاتی : تیم محلاتی ادهم 

 

 

 همچنین در این رده بندی تیم  قیام طالقانی 2 در رده دوم قرار گرفت .


 

 

بهترین گوینده : غلام رستم پور 

 

 

 

 

بهترین عکس : 

 

 

 

پرطرف دار ترین تیم : فرهنگ رامهرمز 

 


 

 

دلسوز ترین مسئول غیر ورزشی : دکتر شمس الله بهمنی 

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 14184 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (112)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، شرایط سنی رده های تیم های پایه فوتبال آقایان در فصل های ورزشی 95-94 و 96-95 به شرح زیر اعلام شد:


رده سنی فصل 95-94


نونهالان زیر ده سال: 11 دی 1384 به بعد

نونهالان زیر یازده سال: 11 دی 1383 به بعد

نونهالان زیر دوازده سال: 11 دی 1382 به بعد

نونهالان زیر سیزده سال: 11 دی 1381 به بعد

نونهالان زیر چهارده سال: 11 دی 1380 به بعد

نوجوانان زیر شانزده سال: 11 دی 1378 به بعد

جوانان زیر نوزده سال: 11 دی 1375 به بعد

امید زیر بیست و یک سال: 11 دی 1373 به بعد


رده سنی فصل 96-95


نونهالان زیر ده سال: 11 دی 1386 به بعد

نونهالان زیر یازده سال: 11 دی 1385 به بعد

نونهالان زیر دوازده سال: 11 دی 1384 به بعد

نونهالان زیر سیزده سال: 11 دی 1383 به بعد

نونهالان زیر چهارده سال: 11 دی 1382 به بعد

نوجوانان زیر شانزده سال: 11 دی 1380 به بعد

جوانان زیر نوزده سال: 11 دی 1377 به بعد

امید زیر بیست و یک سال: 11 دی 1375 به بعد


مهندس حسین نجفی بازدید : 377 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (1)

 

امیری زاده سرپرست هیئت فوتبال رامهرمز رسما" سکان هدایت فوتبال رامهرمز را برعهده گرفت

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی جلسه تودیع آقای خادمی زاده رئیس هیئت فوتبال رامهرمز و معارفه آقای امیری زاده سرپرست هیئت فوتبال رامهرمز  در روز یک شنبه 19 / 11 / 1393 در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز با حضور مدیران و مسئولین باشگاه ها ، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز جناب اقای آلبومرادی ، سرپرست جدید هیئت فوتبال رامهرمز جناب آقای امیری زاده و پیشکسوتان فوتبال رامهرمز در غیاب آقای خادمی زاده رئیس پیشین هیئت فوتبال رامهرمز که کتبا " دعوت شده بودند ولی حاضر نشدند ، برگزار شد .

در این جلسه ابتدا آقای آلبومرادی  از زحمات آقای خادمی زاده رئیس پیشین هیئت فوتبال رامهرمز تشکر کردند و همچنین توضیحاتی را در مورد اقدامات صورت گرفته در فوتبال رامهرمز و امکانات سخت افزاری موجود و مشکلات پیش رو و تعامل با تیم های فوتبال را خدمت حضار جلسه و اقای امیری زاده مطرح کردند و در ادامه هم آقای امیری زاده ضمن ارائه خلاصه ای از برنامه های خود ، اعلام نمودند که در جلسه ای جداگانه ضمن معرفی اعضای جدید هیئت فوتبال ، برنامه کامل و جامع هیئت فوتبال را اعلام خواهند نمود . در پایان جلسه هم برخی از مدیران و پیشکسوتان پیشنهادات خود را جهت بهبود وضعیت فوتبال رامهرمز مطرح کردند که آقای امیری زاده با روی باز از این پیشنهادات استقبال کردند . 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 302 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی طی حکمی از سوی عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان  ، آقای اسماعیل امیری زاده به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان رامهرمز منصوب شد.

در این حکم آمده است احتراماً به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت سرپرست هیات فوتبال شهرستان رامهرمز منصوب میگردید.امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از امکانات موجود برابر قوانین و مقررات در انجام وظایف محوله و حسن جریان امور موفق و موید باشید.

همچنین طی حکمی از سوی عبدالکاظم طالقانی رییس هیات ,آقای عبدالحمید خادمی زاده به عنوان مشاور و نماینده وی بر عملکرد هیاتهای فوتبال ایذه-باغملک-هفتکل-صیدون-رامهرمز و رامشیر منصوب شد.


مهندس حسین نجفی بازدید : 226 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تيم فرهنگ رامهرمز از هفته اول مرحله دوم ليگ دسته 3 كشور در ورزشگاه شهداء ماهشهر ميهمان تيم شهرداری این شهر بود.

 در اين بازي ابتدا در نيمه نخست تيم شهرداري با گل محمد سواري يك بر صفر پيش افتاد و در ادامه در نيمه دوم تيم شهرداري  توانست توسط ميلاد قاسمي به دومين گل خود دست يابد اما اين پايان كار نبود و  شاگردان فرسيات دست از حملات خود نكشيدند تا باز هم در دقيقه 80 توسط فرشيد پاداش سومين گل خود را وارد دروازه فرهنگ رامهرمز كند تا شاگردان احمد زنگنه در تیم فرهنگ نتوانند انتظارات را برآورده کنند  و متحمل شکستی سنگین شوند . 

 

 

ترکیب تیم فرهنگ در این دیدار : 

 

صالح شهریاری - مهدی کمایی - صادق صدریان - احمد کردزنگنه - فرید آقایی - رضا احمدی - قادر رشیدی - فرشید بهمنی - پرویز داودی - محمد ابوالعباسی - علی محمد چراغی

تعویض ها : محسن نظری - محمد رضا بیگدلی - طاهر غبیشاوی

مهندس حسین نجفی بازدید : 276 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

 

امید شاهین باغملک  2 --- 2 امید ادهم رامهرمز 

گلزنان : میلاد باستی - مصطفی چراغی 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در راستای آمادگی خود جهت حضور در مسابقات لیگ امید های خوزستان در روز جمعه 28 / 9 / 1393 در دیداری دوستانه در باغملک میهمان تیم شاهین این شهر بود که در فصل گذشته لیگ برتر امید های خوزستان ، به عنوان یکی از چهار تیم به مرحله پایانی این مسابقات راه یافته بود . 

در این دیدار دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در ابتدا این تیم ادهم بود که در دقیقه 17 بازی روی حرکت زیبای فرزاد امیری و پاس روبه جلوی او برای میلاد باستی ، این بازیکن گل اول ادهم را به ثمر رساند و 15 دقیقه بعد تیم ادهم گل دوم خود را توسط مصطفی چراغی به ثمر رساند تا با نتیجه 2 بر 0 از حریف قدر خود جلو بیفتد ، اما این پایان کار نبود و  در دقیقه 42 تیم شاهین باغملک روی یه شوت از راه دور و استثنایی دروازه تیم ادهم را گشود تا نیمه اول با نتیجه 2 بر 1 به پایان برسد . 

با شروع نیمه دوم تیم شاهین فشار خود را بر روی دروازه ادهم بیشتر کرد تا در دقیقه 89 بازی توانستند گل تساوی بازی را به ثمر برسانند . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 295 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی شاگردان  عبدالله ویسی که خود را برای بازی در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر مقابل پیکان تهران آماده می‌کنند، روز جمعه 23 آبان ماه از ساعت 15:00 در زمین اختصاصی خود به مصاف تیم فرهنگ رامهرمز رفتند که آبی پوشان خوزستانی موفق شدند با حساب 4 بر 2 میهمان خود را شکست دهند. در این دیدار لامین دیاوارا ، باقر هاشمی ، ایمان با صفا و یزدان عباسیان برای تیم استقلال صنعتی  و علی چراغی ( 2 گل ) برای تیم فرهنگ گلزنی کردند..

 

گزارش تصویری این بازی در ادامه مطلب

مهندس حسین نجفی بازدید : 310 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (2)

 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی علی آلبومرادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز به همراه دیگر داوران خوزستانی در کلاس توجیهی پیش فصل لیگ آزادگان حضور یافتند . در این کلاس که از 14 تا 16 شهریور ماه در اصفهان برگزار شد 6 داور و 6 کمک داور خوزستانی پس از حضور در کلاس توجیهی ، آزمون های عملی و کتبی را پشت سر خواهند گذاشت و برای قضاوت در لیگ آزادگان آماده خواهند شد . اسامی داوران شرکت کننده خوزستانی در این کلاس به شرح ذیل می باشد : داوران : پیمان فرخی مهر - عباس راکی - رضا قاسمی - بهروز رنجبر - علی آلبومرادی - فرشید جواد پور کمک داوران : علی حاتمیان - رضا قیم - رحیم حاجی پور - ولی کاوسی - محمد درفشان - علی دشتی

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 268 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی زمین شماره 2 استادیوم تختی رامهرمز که مدتی به دلیل طلب پیمانکار چمن بلا استفاده مانده بود با پیگیری های علی آلبومرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز این زمین از سوی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز قرار گرفت و منبعد تیم های رامهرمزی میتوانند بازیهای خانگی خود را در این زمین برگزار کنند .

از نکات جالب این زمین هم میتوان به نصب تیرک های کشویی دروازه اشاره نمود  که در چند روز آینده بر روی این زمین نصب خواهد شد .

اما مسئله اینجاست اگر این زمین در اختیار اداره ورزش و جوانان  رامهرمز و شخص آقای آلبومرادی قرار داشته باشد جای امیدواریست اما اگر در اختیار افرادی دیگر قرار بگیرد باید منتظر نرخ جالب و جدید کرایه زمین باشیم .

 

ضمن اینکه بنا به گفته آقای آلبومرادی زمین شماره یک استادیوم تختی رامهرمز در فروردین ماه سال آینده آماده بهره برداری میشود .

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 305 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی اولین جلسه کمیته آموزش مربیان در محل هیئت فوتبال رامهرمز در روز سه شنبه 20 / 3 / 1393 برگزار گردید و در این جلسه که با سخنرانی  آقای خادمی زاده رئییس هیئت فوتبال رامهرمز آغاز گردید ، ایشان به معرفی اعضای این کمیته پرداختند که بر این اساس آقای حاج ابراهیم دهدار به عنوان رییس این کمیته ، حاج سعید شرفایی به عنوان دبیر این کمیته و آقای حاج غلام طلاوری به عنوان عضو کمیته آموزش هیئت فوتبال رامهرمز انتخاب شدند .

در ادامه جلسه آقایان دهدار و شرفایی به بیان برنامه ها ، اهداف و دیدگاه های خود پرداختند که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت که در این بین آقایان مهندس هوشنگ محمدیان ، مهدی دهدشتی زاده ، مهران کلاه کج ، حسین نجفی و محمد نظری هم پیشنهادات خود را در رابطه با امر آموزش به اعضای کمیته آموزش ارائه نمودند .

در پایان تمامی حاضرین در این جلسه از این انتخاب هیئت فوتبال رامهرمز تقدیر و تشکر کردند و به این نتیجه رسیدند که این جلسات هم اندیشی به صور مستمر در هر ماه برگزار شود و مربیان رامهرمز در این جلسات با مسائل روز فوتبال آشنا شوند.

 

جهت گزارش تصویری این جلسه به ادامه مطلب بروید

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 2629 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (2)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هیئت فوتبال شهرستان رامهرمز پس از اعتراضات گسترده مربیان تیمهای باشگاهی به نحوه ی برگزاری مسابقات در شهرستان رامهرمز ، برنامه سالانه مسابقات فوتبال باشگاههای این شهرستان را در رده های مختلف اعلام کرد ، و این در حالی است که تعدادی از باشگاه های فوتبال در شهرستان رامهرمز در نامه ای اعتراض خود را از عملکرد هیئت فوتبال اعلام کردند و یک منبع موثق اعلام کرده که در چند روز آینده هیئت فوتبال رامهرمز دست خوش تغییرات اساسی میشود . 

با این تفاسیر از برنامه اعلام شده این موضوع استنباط میشود که هیئت فوتبال رامهرمز در جریان موضوع قرار گرفته و جنب و جوش خود را بیشتر نموده تا بتواند رضایت تیم ها و مسئولین ورزشی شهرستان را جلب نماید .

  تقویم سالانه هیئت فوتبال رامهرمز به شرح ذیل است :

 

 

* مسابقات نونهالان " یادواره شهدا " : شروع بازیها 1393/03/23 *

مسابقات فوتسال جام رمضان : شروع بازیها 1393/04/08

* مسابقات نوجوانان " تک حذفی " : شروع بازیها 1393/05/07 *

مسابقات جوانان : شروع بازیها 1393/05/20 *

مسابقات امید : شروع بازیها 1393/06/07 *

مسابقات بزرگسالان : شروع بازیها 1393/06/28 *

یادواره ها و جام شهدا : بنا به درخواست باشگاهها برگزار خواهد شد

مهندس حسین نجفی بازدید : 482 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی درروز شنبه 6 / 2 / 1393 در پارک سیلو رامهرمز در حالی که تعدادی از ورزشکاران رامهرمزی در حال انجام فعالیت ورزشی و غالبا" فوتبال بودند  که در این میان دو تیم باشگاهی فوتبال در رده سنی جوانان و نوجوانان و تعدادی پیشکسوت هم هر کدام در گوشه ای از پارک در حال ورزش کردن بودند ، شاهد صجنه ای تاسف بار بودند و ماجرا از این قرار است این ورزشکاران به یک باره شاهد ورود همراهان شهردار و شهردار رامهرمز به محل تمرینی خود و آن هم به شکل زننده و بدون اجازه شدند و در حالی که در حال فعالیت ورزشی بودند آنها را از پارک بیرون کردند و آقای به اصلاح شهردار هم با دوربین موبایلش از این حرکت قهرمانانه خود فیلم میگرفت و در حالی که چند متر آن طرفتر ، تعداد زیادی از جوانان این شهر در حال قیلون کشیدن در همین پارک بودند و شهردار با عرضه جرئت این را نداشت به این افراد که جای جای پارک را با زغال سوزانده بودند حرفی بزند و وقتی با اعتراض تمامی جوانان ، نوجوانان و پیشکسوتان حاضر روبه رو شد با لحنی بد و زشت جواب آنها را میداد .

حال سوال اینجاست  آقای شهردار اگر ورزشکاران در این پارک که سالهاست به دلیل نبود محل تمرینی در حال تمرین هستند تمرین نکنند پس کجا تمرین بکنند ، یه زمین تمرینی در پارک سیلو آن هم به همت آقای دهدار عضو شورای شهر فبلی رامهرمز ایجاد شد که از وقتی شما شهردار رامهرمز شدی قیمت آن را سه برابر کردی که کسی بر روی آن تمرین نکند .

شما بهتر است به معضلات شهر از جمله وضعیت بد آسفالت ها ، جدول ها ، نظافت شهر  و .... رسیدگی کنی البته شما مقصر نیستی مقصر  آقایانی  هستند که شما  را به عنوان شهردار شهری مثل رامهرمز انتخاب کردند چرا که سالهاست که بعد از موفقیت های حاج اقبال محمدیان  که یک رامهرمزی اصیل بود کسی نتوانست بعد از ایشان کاره خاصی انجام بدهد چرا که هیچ کدام رامهرمزی نبودند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 287 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به گزارش پایگاه خبر ورزشی بهوند تیم فوتسال پرسنل دانشگاه آزاد رامهرمز با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود ضمن کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال منطقه 6 به مسابقات کشوری راه یافت. در بازی نهایی این مسابقات که با شرکت 15 تیم در شوشتر برگزار شد رامهرمزیها توانستند 2 بر 1 تیم اهواز را شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر برند. در پایان این دوره ازمسابقات که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود تیم رامهرمز به عنوان بهترین تیم ، علی جلالی به عنوان آقای گل مسابقات ، اصغر پدیدار به عنوان بهترین دروازه بان با کمترین گل خورده و ابراهیم آقایی به عنوان بهترین

بازیکن همگی از تیم رامهرمز انتخاب شدند.

بازیکنان تیم دانشگاه آزاد رامهرمز: اصغر پدیدار ، کامبیز بهوندی ، سجاد طیبی ، رضا مهدوی خانقاهی ، عبدالحسین کاظمی ، ابراهیم هوشیاری ، علی جلالی ، مهدی آلبوفتیله ، علیرضا کشتکاری ، رضا پیرمرادی ، فردین حسین زاده ، ابراهیم آقایی ،

سرپرست: مهران تقی پور ،

سرمربی: قدرت الله روزبه ،

مربی: کریم پلیمی نسب

 قدرت الله روزبه: سطح کیفی مسابقات منطقه 6 بسیار بالا بود

مصاحبه قدرت الله روزبه سرمربی تیم در ادامه مطلب

مهندس حسین نجفی بازدید : 222 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (2)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، مدیر عامل ، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز در پیامی ،  26 / 12 / 1392 دومین سالگرد درگذشت مرحوم سید محمد حسینیان بازیکن ارزنده و با اخلاق تیم نوجوانان این باشگاه را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال رامهرمز تسلیت عرض نموده و بدینوسیله از تمامی دوستان و بازدید کنندگان این سایت تقاضامند است جهت شادی روح آن مرحوم فاتحه بخوانند .

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 266 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از سوی هیئت برگزاری مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم خلیل مرادی در رامشیر ، 4 بازیکن را به عنوان بهترین بازیکنان این مسابقات انتخاب کردند که  آقای میلاد باستی کاپیتان تیم امید ادهم رامهرمز به عنوان یکی از این بازیکنان انتخاب شد .

جمشید طاهری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز ، کادر فنی و بازیکنان تیم ادهم رامهرمز کسب این عنوان را به این بازیکن با اخلاق تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی را دارد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 1963 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

روز سه شنبه مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برترخوزستان با حضور مدیران و سرپرست ها در سالن کنفرانس هیئت فوتبال خوزستان برگزار شد. که برنامه هفته اول این مسابقات طبق قرعه کشی به شرح ذیل میباشد :

دوشنبه 1 / 7 / 1392 ساعت 16

استقلال شوشتر                     پارسیان شوشتر

آنزان ایذه                               سپاهان ایذه

پرسپولیس ویس                     شیبان باوی

سیمان بهبهان                       جنوب سوسنگرد

میلاددزفول                             استقلال شوش

استقلال رامشیر                     شاهین ندسا ماهشهر

استقلال رامهرمز                    نفتون مسجدسلیمان

جهت مشاهده گزارش تصویری به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 424 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

علی آلبومراد

علی آلبومرادی که از داوران سطح اول فوتبال رامهرمز و خوزستان میباشد که ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز را هم بر عهده دارد ، در روز دوشنبه 18 / 6 / 1392 در بوشهر داور بازی تیم های توحید بوشهر و ایرانجوان خورموج بود و قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 785 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

 

حسین مالکی

خیرالله ویسی ارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیرالله ویسی آرا از بازیکنان خوب و خوش اخلاق فوتبال رامهرمز میباشد که فصل پیش را در تیم فولاد خوزستان سپری کرد از این تیم جدا شد و با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول کشور پیوست تا در کنار دیگر بازیکن رامهرمزی این تیم یعنی حسین مالکی بتوانند مهره ای موثر برای این تیم در فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته یک آزادگان باشند

مهندس حسین نجفی بازدید : 2874 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

سومين اردوي تيم زير12سال استان در روز چهارشنبه 20/6/92 در شهرستان آبادان برگزار ميگردد که در این لیست نام ساسان کلاه کج از رامهرمز به چشم میخورد . ليست دعوت شدگان به شرح زير ميباشد

ليست بازيکنان انتخابي استان خوزستان رده سني زير 12 سال


حسین شاوردی  آبادان  / حسین پور محسنی نفت آبادان /  احمد شریعت زاده نفت آبادان / شایان باوی نفت آبادان / علی ناصری نفت آبادان / نیما کلا ه کج فولاد خوزستان اهواز / محمد رضا یوسفی آریان اهواز / مهدی صفر زاده فولاد خوزستان اهواز / میثم ناصری فولاد خوزستان اهواز / عبدالعلیم بریهی فولاد خوزستان اهواز /علیرضا باوی فولاد خوزستان اهواز / رضا بختیاری زاده ایثار اهواز / رضا گله داری ياد آوران دوکوهه انديمشک / محمد عباسیان فولاد دزفول / سید حامد حسینی نيروونشاط ماهشهر / سید علیرضا موسوی طلايي پوشان ايذه /  ساسان کلا ه کج  رامهرمز / ابوالفضل يار احمدي نفت آبادان GK / قرباني نفت آبادان GK/ مهدي بن عبود فولاد خوزستان اهواز GK /ابوالفضل طاهري پارسيان ايذه GK/ امين کاظمي نيا فولاد دزفول GK / حسين دژمان کارون اهواز GK / امير ارسلان يعقوب وند ياد آوران دوکوهه انديمشک GK

مهندس حسین نجفی بازدید : 1494 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (2)

روز شنبه 2 / 6 / 1392  تیم فوتبال امید و جوانان ادهم به مصاف تیم بزرگسالان مهرگان رامهرمز در یک دیدار دوستانه رفتند و هنوز چند دقیقه ای از بازی نگذشته بود که علی یزدانخواه مدافع تیم ادهم در حالی که قصد دفع توپ را داشت به دلیل وجود آب در زمین و چاله هایی که چند سالی است که در زمین وجود دارد تعادل خود را از دست داده و بر روی کف دست چپ پرت شد و باعث شکستگی مچ و ساعد دست وی در دو قسمت و پارگی رباط های دستش شد لذا با وجود چنین وضعیتی حسین نجفی مربی تیم ادهم وی را نزد دکتر ارتوپد شهرستان برد و با گرفتن عکس از دستش دکتر اعلام نمود که باید دستش عمل شود و نیاز به پلاتین دارد و در همان شب عمل وی انجام شد حال سوالم از کسانی که زمین فوتبال بیت المال را کرایه میدهند این است که چرا وقتی زمین را کرایه میدهید دلیل قراردادن آب بر روی آن چیست اگر هدفی جز ایجاد درددسر برایه تیم دارها ندارید چرا این کار را میکنید چرا زمین استادیوم تختی را مرمت نمیکنید مگر نه اینکه بابت کرایه چمن هزینه دریافت میکنید پس پولها کجا هزینه میشوند که آن را صرف بهبود کیفیت زمین نمیکنید ، اگر خدای نکرده جوان مردم به جای اینکه دستش شکست ، سرش دچار آسیب دیدگی میشد و یا ضربه مغزی میشد چه کسی جوابگو بود ........

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,214
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 13,916
  • بازدید کلی : 1,291,799
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید