loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 158 سه شنبه 21 شهریور 1396 نظرات (0)

 

 حضور در میدان با کارت ملی و گواهی نامه 

 

 

✍به گزارش سایت خبری حسین نجفی هفته نخست رقابتهای لیگ دسته سوم در مرحله اول ، روزهای ۲۰و۲۱ شهریورماه پیگیری میشود که در بازی های روز نخست تیم فرهنگ رامهرمز در دیداری پر گل تیم شاهد پلدختر را با ۶ گل ، گلباران کرد تا این تیم گام اول را محکم بردارد و در سوی دیگر دیدار حساس استقلال رامشیر و استقلال رامهرمز در رامشیر به تساوی کشیده شد و دیگر تیم خوزستانی ، سپاهان ایذه در ورزشگاه خورموج در برابر همنام خود به تساوی صفر بر صفر دست یافت تا تیم های خوزستانی هفته اول را بدون شکست آغاز کنند .

اما از نکات جالب این دیدارها میتوان به آماده نبودن کارت بازیکنان و حضور آنها در زمین با کارت ملی ، گواهی نامه و کارت پایان خدمت اشاره کرد و از طرفی بعضی تیم ها به اندازه ای ضعیف بودند که اگر پیراهن تیم فوتبال تنشان نبود به زور میشد تشخیص داد که اینها بازیکنان رشته فوتبال هستند .

حال باید دید آخر و عاقبت این لیگ جالب به کجا خواهد رسید .

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر می باشد  

گروه یک

استقلال نوین بجنورد 1 – 0 مقاوم فجر ایرانیان

البرز ابومسلم ثامن مشهد0 – 0صنعت مشهد

نگین شاهوار شاهرود 3 – 0 نسل ابومسلم مشهد(عدم صدور کارت)

کاوه شهرداری ورامین 1 – 1 داماش تهران

شهید مولایی قراخیل 3 – 0 ماهان تندیس تهران(عدم حضور)

شهدای ساری 3 – 0 صنعت ساری(عدم حضور)  

گروه سوم

دالاهو کرمانشاه 7 – 0 آذر یورد شاهین دژ

بیمارستان پارس تهران 1 – 1 عقاب تهران

آرش ری 4 – 0 آذر کوثر(مبل محتشم)

تبریز عقاب تبریز3 –1مهدیه تبریز

شهرداری مریوان 0 – 0 آبیدر سنندج

پاس ساوه 0 – 2 ذوالفقار کاشان  

گروه چهارم

سپاهان خورموج 0 – 0 سپاهان ایذه

نساجی بروجرد – شاهین ایلام

استقلال بنه گز 0 – 1 پرسپولیس بنه گز

استقلال رامشیر 0 – 0 استقلال رامهرمز

فرهنگ رامهرمز 6 – 0 شاهد پلدختر

پردیس خرم آباد 3 – 0 فولاد یاسوج(عدم حضور )  

گروه پنجم

شهید رضایی فیروز آباد 0 – 0 شهید باقری گویم


 

 

گروه دوم

امید حسن آباد2 –1 آریا مینوی خرم دره

بهمن سبز البرز0 – 2 پاس گیلان

صفاهان اصفهان3 – 1 ساوالان یوردوم اردبیل

ساحل اورنگ چالوس3 – 0 اتحاد ساری(عدم حضور)

فولاد ویژن ماهان3 – 0 شیرین فراز تهران(عدم صدور کارت)

سهیل قم1– 2 مقاومت البرز


گروه پنجم

جهاد نصر سیرجان 0– 0 شهرداری منوجان

خلیج فارس میناب2 – 3 ستارگان بستانو بندرعباس

پیشگامان بیرجند 0 – 1 فولاد بردسیر

عقاب شیراز 3– 0 سپیدان کیش(عدم حضور)

سنگ آهن بافق یزد 3– 0 توسعه کیش(عدم حضور)

#خبر

#لیگ۳

📢کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی

https://t.me/joinchat/AAAAAEJNJ0_QkWKRaNz4Bg

مهندس حسین نجفی بازدید : 219 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

                     

                                                    برق شیراز 3  -  1 فرهنگ رامهرمز  

   

                                                        زننده گل : صادق صدریان


به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در مرحله دوم این مسابقات در گروه جنوب و در هفته نهم این مسابقات در روز سه شنبه مورخ 1393/12/06 تیم فرهنگ رامهرمز در ورزشگاه اختصاصی برق شیراز میهمان تیم ریشه دار و قدیمی برق شیراز بود که متحمل شکست سنگین 3 بر 1 شد.

فرهنگ رامهرمز در این دیدار با نفرات ذیل به مصاف تیم برق شیراز رفت:

صالح شهریاری - علی یزدانفر - صادق صدریان - محمدرضا بیگدلی - یوسف نظری -مصطفی رحیمی - محسن نظری - طاهر غبیشاوی - محمد ابوالعباسی - احمدرضا ابوالعباسی - علی محمد چراغی

تعویض ها : مجتبی احمدی - فرشید بهمئی - رضا کمایی


فاجعه در ليگ دسته سوم باشگاههای كشور در شیراز


(ضرب و شتم بازیکنان و کادر فنی تیم فرهنگ رامهرمز توسط تماشاگران شیرازی)


شروع حواشى اين مسابقه به زمان گرم كردن بازيكنان يا بهتر است بگيم قبل از شروع بازى آغاز شد تماشاگران شيرازى از همان ابتدا شروع به فحاشى كردن به داوران مسابقه و بازيكنان و كادر فنى فرهنگ و مردم شهر رامهرمز كردن و در ادامه نيز دست از كارشان بر نداشتند و اين كار نيز بعد از پايان بازى و به صورت فاجعه بارى با پرتاب سنگ و بدست گرفتن چوب و حمله ور شدن به بازيكنان و كادر فنى فرهنگ نيز ادامه دادند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادن تا نكات تاسف بار اين بازى را به حده فاجعه برسانند درآخر نيز خواهشمنديم كه كميته ى انظباطى فدراسيون فوتبال و نيز كميته ى مسابقات در مورد حواشی اين بازى پيگيرى هاى لازم و جدى انجام دهند لازم بذكر است نيروى انتظامى با پرتاب گاز اشک آور به طرف تيم فرهنگ و جلوگيرى نكردن از هجوم تماشاگران نكات فاجعه بار را تكميل كرد.


                                    باید تاسف خورد برای این فوتبال ناجوانمردانه و کثیف


                                              با تشکر از وبلاگ اخبار ورزش رامهرمز

مهندس حسین نجفی بازدید : 226 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

 

 

 به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تيم فرهنگ رامهرمز از هفته اول مرحله دوم ليگ دسته 3 كشور در ورزشگاه شهداء ماهشهر ميهمان تيم شهرداری این شهر بود.

 در اين بازي ابتدا در نيمه نخست تيم شهرداري با گل محمد سواري يك بر صفر پيش افتاد و در ادامه در نيمه دوم تيم شهرداري  توانست توسط ميلاد قاسمي به دومين گل خود دست يابد اما اين پايان كار نبود و  شاگردان فرسيات دست از حملات خود نكشيدند تا باز هم در دقيقه 80 توسط فرشيد پاداش سومين گل خود را وارد دروازه فرهنگ رامهرمز كند تا شاگردان احمد زنگنه در تیم فرهنگ نتوانند انتظارات را برآورده کنند  و متحمل شکستی سنگین شوند . 

 

 

ترکیب تیم فرهنگ در این دیدار : 

 

صالح شهریاری - مهدی کمایی - صادق صدریان - احمد کردزنگنه - فرید آقایی - رضا احمدی - قادر رشیدی - فرشید بهمنی - پرویز داودی - محمد ابوالعباسی - علی محمد چراغی

تعویض ها : محسن نظری - محمد رضا بیگدلی - طاهر غبیشاوی

مهندس حسین نجفی بازدید : 535 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (1)

 

 

فرهنگ رامهرمز در گروه مرگ قرار گرفت 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی قرعه کشی مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال کشور انجام  شد که تیم فرهنگ رامهرمز در گروه بسیار سختی قرار گرفت و کار سختی را پیش رو دارد .

 گروه بندی این مسابقات به شرح ذیل میباشد :


گروه 1

 

 

1-امید حسن اباد 2-چوکای تالش 3-هوردادرایان کرمان 4-عمارت گرگان 5-دریای بابل 6-محیا محراب سواد کوه 7-مقاومت تهران 8- شهدای ساری 9- ایرانداد تهران 10شهرداری لنگرود 11-رهپویان رضوانشهر 12-شهرداری فومن


گروه 2

 

 

1-شهرداری اراک 2-فرهنگ رامهرمز 3-پویندگان تلاش مرودشت 4-شهرداری فیروزآباد 5-آرمان کاراشیراز 6- برق شیراز 7-شاهین بوشهر 8-میناب طیور هرمزگان 9-استانداری کرمانشاه 10-پرسپولیس زاهدان 11-شهرداری ماهشهر 12-نفتون مسجد سلیمان


مهندس حسین نجفی بازدید : 1344 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)

 

 

برنامه هفتگی و نتایج لیگ دسته سوم فصل 93 - 94 باشگاههای کشور به شرح زیر می باشد:

 


جهت مشاهده برنامه هفتگی  و نتایج لیگ دسته سوم باشگاههای کشور این مسابقات به ادامه مطلب بروید .

مهندس حسین نجفی بازدید : 754 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (2)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، کمیته سازمان لیگ برنامه هفته اول و دوم لیگ دسته سوم در فصل 93-94 را اعلام کرد. به نقل از سازمان لیگ، کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه های لیگ دسته سوم را در فصل 93-94 را به شرح زیر اعلام کرد. البته کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرده که باشگاه هایی که مشکلات حقوقی و مالی خود را تا روز یکشنبه 30 شهریور حل نکنند از جدول مسابقات حذف خواهند شد.

 

جهت مشاهده برنامه هفته اول و دوم  این مسابقات به ادامه مطلب بروید . 

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 282 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در دیدار برگشت پلی‌آف این مسابقات ، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با پیروزی در مقابل رهپویان رضوان‌ شهر به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور صعود کرد . دیدار برگشت پلی‌آف لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور ، در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه میان دو تیم بعثت کرمانشاه و رهپویان رضوان‌ شهر بندر انزلی برگزار شد . در این دیدار تیم کرمانشاهی با استفاده از موقعیت میزبانی و در یک بازی تهاجمی توانست حریف خود را به نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با کسب پیروزی سه بر یک به لیگ دسته دوم صعود کند تا کرمانشاه برای نخستین بار در لیگ دسته دوم فوتبال صاحب نماینده بشود . تیم فوتبال بعثت کرمانشاه سال گذشته با قهرمانی در لیگ استان کرمانشاه به لیگ دسته سوم راه یافت و امسال نیز با پیروزی در دیدار پلی‌آف به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 329 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته هجدهم مرحله دوم لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در گروه جنوب این مسابقات پیگیری شد که نتایج بازیها آنها به شرح ذیل است:

 فرهنگ رامهرمز 1 - 1 بازرگانی بهادری

خیبر خرم آباد 0 - 3 ذوب آهن نوین اصفهان

یادآوران شلمچه 2 - 0 پتوی لاله اصفهان

شاهین نوین نطنز 0 - 1 شهرداری همدان

ایرانجوان خورموج 1 - 0 بعثت کرمانشاه

در این هفته تیم مس شهر بابک استراحت داشت.

مهندس حسین نجفی بازدید : 781 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

                                                              فرهنگ رامهرمز 1 - 1 بازرگانی بهادری

                                                                           زننده گل : مهدی کمایی

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور درگروه جنوب و درهفته هجدهم این مسابقات در روز یکشنبه 1393/01/24 تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز در ورزشگاه تختی رامهرمز میزبان تیم بازرگانی بهادری بود که در یک بازی پرافت و خیز تن به تساوی 1 بر 1 داد تا کارش برای صعود به لیگ دسته دوم باشگاههای کشور به اما و اگر و سه هفته پایانی بکشد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 282 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار انجام نشده تیم های شاهین نوین نظنز و فرهنگ رامهرمز را صادر کرد . این دیدار که از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در گروه جنوب این مسابقات و در هفته دهم قرار بود در شهر نطنز و به میزبانی شاهین نوین این شهر برگزار شود به علت بارش سنگین برف به روز بعد موکول شده بود و طبق هماهنگی های لازم با مسئولین برگزاری مسابقات قرار بود که تیم شاهین نوین نطنز شرایط لازم را برای انجام این بازی محیا کند اما با سهل انگاری و بی توجهی تیم میزبان این بازی برگزار نگردید و نماینده فدراسیون مشکل بوجود آمده را صورت جلسه کردند و به دست کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال رساندند که در نهایت پس از 33 روز کمیته محترم انضباطی با جلسه ای دیر هنگام رای خودرا صادر کرد و نتیجه این دیدار را 3 بر 0 به سود تیم فرهنگ رامهرمز اعلام کرد و تیم شاهین نوین نطنز را به مبلغ یک میلیون تومان جریمه پرداخت کردند ، با این حساب شرایط تیم فرهنگ در جدول بهتر شد و با کسب 20 امتیاز و دو پله صعود به رده پنجم جدول رسید .


مهندس حسین نجفی بازدید : 428 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

فرهنگ رامهرمز 2 - 0 یادآوران شلمچه

گلزنان : مصطفی رحیمی - صادق صدریان

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ دسته سوم کشور و در گروه جنوب تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز در روز سه شنبه 6 / 12 / 1392  در استادیوم تختی رامهرمز میزبان تیم یادآران شلمچه بود .

این دیدار تیم فرهنگ بعد از سه ماه برای اولین بار میزبان حریفان خود بود ،  که با استقبال خوب تماشاگران خونگرم رامهرمزی همراه بود. در نیمه اول این مسابقه هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در نیمه اول به نتیجه تساوی صفر بر صفر دست یافتند ولی با شروع نیمه دوم تیم فرهنگ نبض بازی را به دست گرفت و رفته رفته بازی خود را به حریف قالب کرد تا اینکه در دقیقه 72 از روی یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه توسط مصطفی رحیمی به گل اول خود دست یافت اما این پایان کار نبود و فرهنگی ها یک دقیقه بعد از گل اول خود از بی دقتی بازیکنان یادآوران شلمچه و همچنین پاس دقیق و بی نقص رضا احمدی به فرید آقایی او را در موقعیت تک به تکی با دروازبان قرار داد و دروازبان یادآوران هم مجبور به خطا روی او شد تا صادق صدریان گل دوم فرهنگ را به ثمر برساند تا فرهنگ نیم فصل دوم را برد خانگی شروع کند.

جهت مشاهده سایر نتایج این گروه و جدول رده بندی به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 570 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی امروز قرار بود دیدار تیمهای شاهین نوین نطنز و فرهنگ رامهرمز در بادرود برگزار شود که بدلیل بارش سنگین برف زمین مسابقه مهیای این بازی نبود و قرار شد دیدار این دو تیم فردا پنجشنبه برگزار شود.

عکس : از وبلاگ اخبار ورزش رامهرمز

مهندس حسین نجفی بازدید : 1996 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

فرهنگ رامهرمز 0         ایرانجوان خورموج 0

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز از هفته نهم لیگ دسته سه کشور در هفتکل میزبان تیم ایران جوان خورموج بود و در نهایت تن به تساوی صفر بر صفر داد و این در حالی بود که تیم ایرانجوان یک پنالتی را هم در این بازی از دست داد .

عکس : از سایت بهوند

مهندس حسین نجفی بازدید : 1497 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

خیبر خرم آباد 4          فرهنگ رامهرمز  1 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز از هفته هشتم مرحله دوم لیگ دسته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های کشور در روز دوشنبه 30 / 10 / 1392 در خرم آباد میهمان تیم خیبر این شهر بود و در حالی که در دقیقه 12 با گل فرید آقایی از حریف خود پیش افتاد ، در ادامه با دریافت 4 گل از حریف خود ، شکستی سنگین را  متحمل شد تا همچنان ناکامی های این تیم ادامه داشته باشد  ، مسئله ای که اگر کادر فنی با دانش این تیم به دنبال راه چاره نباشند حتی به سقوط این تیم به مرحله پائین تر می انجامد .

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 1501 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (2)

حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت :

بازی روز جمعه مورخ 1392/10/13 ، بین تیمهای بعثت کرمانشاه و فرهنگ رامهرمز ، ساعت 13 ظهر از شبکه زاگرس بطور مستقیم پخش خواهد شد .

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی آقای حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه اعلام کرد : در جلسه ای که با مدیران صدا و سیمای شبکه استانی زاگرس داشته ایم ، برای پخش مستقیم بازی های تیم بعثت کرمانشاه در مرحله دوم از لیگ دسته 3 کشور ، مانند بازیهای انجام شده در مرحله اول ، هماهنگی لازم به عمل آمده . در این راستا بازی آتی روز جمعه مورخ 1392/10/13 ، ساعت 13 ظهر که در استادیوم آزادی کرمانشاه بین تیمهای بعثت کرمانشاه و فرهنگ رامهرمز برگزار خواهد شد ، همزمان از شبکه زاگرس بطور مستقیم پخش می گردد."

مهندس حسین نجفی بازدید : 1408 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

یادآوران شلمچه 0 - 0 فرهنگ رامهرمز

مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در اولین هفته از مرحله دوم این مسابقات در روز دوشنبه 1392/9/18 تیم فرهنگ رامهرمز در ورزشگاه شهدای شهرداری خرمشهر مهمان تیم یادآوران شلمچه بود که توانست حریف خرمشهری را با تساوی بدون گل متوقف کند و در اولین هفته این مسابقات به یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه دست پیدا کند .

نتایج بدست آمده در هفته اول به شرح ذیل است :

یاداوران شلمچه 0 - 0 فرهنگ رامهرمز

بازرگانی بهادری 3 - 0 شهرداری همدان

مس شهر بابک 1 - 1 بعثت کرمانشاه

پتوی لاله اصفهان 2 - 3 ذوب آهن نوین اصفهان

آشیان گستران ورامین ؟ - ؟ ایرانجوان خورموج

داتیس خرم آباد ؟ - ؟ دارتاک خرم آباد

مهندس حسین نجفی بازدید : 330 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در جلسه ومراسم قرعه کشی مرحله دوم لیگ سه کشورکه با حضورنمایندگان باشگاههای مورد نظر انجام شد در اکثر صحبتهای خود از تیم فرهنگ رامهرمز و تماشاگران همیشه خونگرمش تعریف وتمجیدمیکرد.احمد زنگنه نژاد در این جلسه که نماینده تیم فرهنگ بود در تمرین دیروز این تیم چنین گفت: آقای بهروان افزودند که تیم فرهنگ در اولین حضور خود در مسابقات کشوری نظر همه را به خود جلب کرد که با کمترین بودجه توانست به مرحله دوم صعود کند زنگنه نژاد گفت این جای خوشحالی را برای ما دارد که توانستیم حداقل در فوتبال کشوری حرفهایی برای گفتن داشته باشیم آقای بهروان گفتندکه فرهنگ رامهرمزواقعا میتوان الگوی باشد برای تیمهایی که پولهای زیادی خرج میکنند و در نهایت به نتیجه ای نمیرسند.رئیس سازمان لیگ در جلسه قرعه کشی هم با اشاره به خیل عظیم تماشاگران رامهرمزی در لیگ سه و تمامی بازیهای فرهنگ افزودند که در چنین شهری داشتن همچین تماشاگران خونگرم ومتعصب شایسته تقدیر میباشند و مسئولین شهر رامهرمز واقعا باید قدر این هواداران و مجموعه خوب و مقتدرفرهنگ را بدانند.مدیریت وبلاگ:( ماکه چیزی از مسئولین ندیدیم انشااله انتخابات بعدی حضور سبز مسئولین همه را حیرت زده میکند)!!!!!

مهندس حسین نجفی بازدید : 257 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

فرهنگ رامهرمز در گروهی سخت قرار گرفت

قرعه کشی دور دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور برگزار شد و تیم ها رقیبان خود را شناختند.

گروه شمال

1- صدرانکامازندران 2- نفتون تهران 3- امیدحسن آباد تهران 4- خونه به خونه امیرکلا 5- استقلال آبی ب تهران 6- مقاومت تهران 7- رهپویان رضوانشهر 8- سایپا مهرکرج 9- نفت محمودآباد 10- استقلال قائمشهر 11- چوکاتالش 12- شهرداری بهشهر

گروه جنوب

1- بازرگانی کوار فارس ( خرید امتیاز سیف آباد ) 2- ایرانجوان خورموج 3- مس شهر بابک کرمان 4- دارتاک لرستان 5- پتوی لاله اصفهان 6- فرهنگ رامهرمز 7- یاداوران شلمچه 8- ذوب آهن نوین اصفهان 9- داتیس خرم آباد 10- بعثت کرمانشاه 11- آشتیان گستران ورامین  12- شهرداری همدان

شروع مسابقات 17 آذر و نقل و انتقالات 13 آذر ماه می باشد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 410 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

کمیته مسابقات سازمان لیگ از زمان قرعه کشی مسابقات لیگ دسته سوم و تاریخ نقل و انتقالات باشگاههای کشور خبر داد.

 

 

 

 

 

به گزارش رسمی سایت فدراسیون، با توجه به پایان مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در فصل 93-92 و صعود 10 تیم از گروههای پنج گانه به مرحله دوم، جلسه قرعه کشی این مرحله از رقابت های با حضور 24 تیم (10 تیم صعود کننده + 14 تیم از فصل 92—91) راس ساعت 11 روز یکشنبه سوم آذرماه در سالن اجتماعات روابط عمومی سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

گفتنی است 10 تیم صعود کننده استقلال قائمشهر ، خونه به خونه امیرکلا، رهپویان رضوانشهر، استقلال ب تهران، بعثت کرمانشاه، شهرداری همدان، ایرانجوان خورموج، فرهنگ رامهرمز، ذوب آهن نوین اصفهان و پتوی لاله اصفهان هستند.

همچنین تاریخ پایان نقل و انتقالات این مسابقات تا روز سه شنبه 12 آذرماه است. ضمنا تیم های راه یافته از مرحله اول به این مرحله می توانند طبق مقررات مربوطه نسبت به جذب حداکثر 5 بازیکن واجد الشرایط با رعایت بقیه موارد قانونی اقدام کنند.

مهندس حسین نجفی بازدید : 386 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (1)

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران هفته ششم لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در گروه چهارم این مسابقات پیگیری شد که نتایج بازیهای آن به شرح ذیل است :

توحید بوشهر 1 - 1 فرهنگ رامهرمز

شهرداری فیروز آباد 1 - 0 شهرداری ماهشهر

بازرگانی بهادری کوار 2 - 0 امیر کبیر اراک

سادات دهدشت 1 - 1 اتحاد اندیمشک

زاگرس بهمئی 3 - 0 شاهین کوهرنگ

ایرانجوان خورموج 1 - 0 گهر نوین درود

مهندس حسین نجفی بازدید : 2647 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

توحید بوشهر 1 - 1 فرهنگ رامهرمز

زننده گل : هاشم سیاه پور

از سری مسابقات لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در هفته ششم این مسابقات در روز دوشنبه مورخ 1392/7/22 تیم فرهنگ رامهرمز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مهمان تیم توحید بوشهر بود که در این دیدار که در هوای پر رطوبت بوشهر برگزار گردید تیم فرهنگ در حالی به تساوی 1 بر 1 دست پیدا کرد که تا دقیقه نود از میزبان خود عقب بود و گل دقیقه پایانی هاشم سیاه پور بود که فرهنگ را از شکست خارج خانه رهایی داد و صاحب یک امتیاز کرد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 3986 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

فرهنگ رامهرمز 1                 شهرداری ماهشهر 1

شاهین کوهرنگ 1                   ایرانجوان خورموج 2

امیرکبیر شازند اراک 0                شاهد فیروز آباد 1

توحید بوشهر 3                        سادات دهدشت 0

 بازرگانی بهادری 3                          زاگرس بهمئی 0

 اتحاد اندیمشک 3                            گهر نوین درود 0

 

جهت توضیحات کامل بازیها و جدول رده بندی به ادامه مطلب بروید


مهندس حسین نجفی بازدید : 503 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف آغاز شده است و 60 تیم حاضر در این رقابت‌ها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. بر اساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال تیم‌های حاضر در پنج گروه 12 تیمی با هم جدال خواهند کرد که در نهایت دو تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

در دور دوم این مسابقات 12 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در دو گروه13 تیمی گروه‌بندی می‌شوند و در نهایت دو تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را کسب خواهند کرد.

گفتنی است، با توجه به انصراف تیم وحدت خاوران بیرجند


بقیه مطالب در ادامه مطلب

مهندس حسین نجفی بازدید : 1715 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

برنامه مسابقه دو هفته از لیگ دسته سوم باشگاههای کشور از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد.

هفته اول

سه شنبه 1392/6/19

فرهنگ رامهرمز - اتحاد اندیمشک                                رامهرمز ورزشگاه تختی

زاگرس بهمئی - سادات دهدشت                               بهمئی ورزشگاه شهید رجائی

توحید بوشهر - ایرانجوان خورموج                                بوشهر ورزشگاه شهید بهشتی

امیر کبیر اراک - گهر نوین درود                                   اراک ورزشگاه 5 مرداد

شاهین کوهرنگ - شهرداری ماهشهر                        شهرکرد ورزشگاه آموزش و پرورش

بازرگانی بهادری کوار - شاهد فیروز آباد                       شیراز ورزشگاه دستغیب

هفته دوم

سه شنبه 1392/6/26

زاگرس بهمئی - فرهنگ رامهرمز                                بهمئی ورزشگاه شهید رجایی

گهر نوین درود - شاهین کوهرنگ                                درود ورزشگاه تختی

شاهد فیروز آباد - توحید بوشهر                                 فیروز آباد ورزشگاه تختی

ایرانجوان خورموج - امیر کبیر اراک                              خورموج ورزشگاه تختی

شهرداری ماهشهر - اتحاد اندیمشک                          ماهشهر ورزشگاه شهدا

سادات دهدشت - بازرگانی بهادری کوار                      دهدشت ورزشگاه آزادی

گفتنی است، در صورت عدم ارائه و تشکیل پرونده در زمان مقرر و یا رفع نکردن مشکلات حقوقی و مالی باشگاهها در کمیته های مربوطه و عدم ارائه فیش های بانکی مبنی بر پرداخت کامل ورودی مسابقات(حق ثبت نام و حق عضویت باشگاهها و بازیکنان) تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 14/6/92، این دسته از تیم ها از جدول مسابقات حذف و فدراسیون فوتبال راسا در خصوص آنها تصمیم خواهد گرفت.

مهندس حسین نجفی بازدید : 676 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (1)

تیم فوتبال فرهنگ شهرداری رامهرمز بعد از برد در بازی آخر خود در برابر تیم میلاد دزفول و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر استان خوزستان ، جواز حضور در مسابقات دسته سه کشور را پیدا کرد و این درحالی بود که این تیم و رامهرمز بعد از 20 سال از آخرین قهرمانی  در این مسابقات به این عنوان دست پیدا کرده بود و خیل عظیم تماشاگران رامهرمزی در ورزشگاه شور و نشاط عجیبی را در ورزشگاه به راه انداخته بود به طوری که افرادی که حتی سالی یک بار هم به استادیوم تختی رامهرمز نمی آندند آمده بودند . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 10329 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (3)

 

 فرهنگ رامهرمز

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاههای کشور عصر روز گذشته بیست و هفتم مرداد ماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد که پس از قرعه کشی تیم ها به وضعیت خود را در خصوص میزبان و یا میهمان بودن در جداول مسابقات پی بردند ، و این در حالی است که تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز در گروه چهارم این مسابقات به شرح ذیل قرار دارد : 

 

گروه چهارم : 

 فرهنگ رامهرمز(6 هفته میزبانی)، استقلال جوان بابکان(5 هفته میزبانی)،شاهین دهنو کوهرنگ(6 هفته میزبانی)،شاهد فیروز آباد(5 هفته میزبانی)،امیر کبیر اراک(6 هفته میزبانی)،ایرانجوان بوشهر(5 هفته میزبانی)،توحید بوشهر(6 هفته میزبانی)،گهر نوین درود(5 هفته میزبانی)،بازرگانی بهادری کوار(6 هفته میزبانی)،شهرداری ماهشهر(5 هفته میزبانی)،قهرمان کهگیلویه و بویر احمد(6 هفته میزبانی)، اتحاد اندیمشک(5 هفته میزبانی). 

جهت مشاهده گروه بندی کامل این مسابقات به ادامه مطلب بروید 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,160
  • بازدید ماه : 976
  • بازدید سال : 13,862
  • بازدید کلی : 1,291,745
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید