loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 348 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی در روز یکشنبه 1395/8/16 تمرین تیم مدرسه فوتبال کارگر رامهرمز یک مهمان ویزه داشت .

عبدالله ویسی از مربیان برجسته کشور و مربی حال حاضر تیم سپاهان اصفهان با دعوت منصور بینایان مدیر مدرسه فوتبال کارگر که خود از پیشکسوتان شناخته شده فوتبال رامهرمز و استان خوزستان میباشد در تمرین این تیم حاضر شد .

لازم به ذکر است عبدالله ویسی توجه ویزه ای به فوتبال پایه در رامهرمز داشته و با کمک های معنوی ، فنی و مالی دین خود را به همشهری های خود ادا کرده است .

 

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 292 سه شنبه 19 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری حسین نجفی ، مسلم زنگنه مربی با دانش رامهرمزی ، رسما به کادر فنی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان پیوست.

مسلم زنگنه که فصل گذشته تیم های امید و بزرگسالان ملی حفاری اهواز را هدایت می کرد رسما به عنوان مربی دروازبان های تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان انتخاب شد. بعد از اتمام قرارداد مسلم زنگنه با تیم ملی حفاری از 5 باشگاه مطرح استان خوزستان پیشنهاداتی داشته است که نهایتا با مشورت و راهنمایی دوستان و پیشکسوتان وی بهترین گزینه یعنی فولاد خوزستان را انتخاب کردم. وی که سابقه مربیگری تیم های رامهرمزی بخصوص فرهنگ شهرداری رامهرمز را دارد ، دوران بازی خود را در تیمهای مطرح خوزستانی استقلال اهواز ،فولاد خوزستان و لوله سازی اهواز سپری کرد. این مربی رامهرمزی ، قهرمانی با فرهنگ رامهرمز درلیگ برتر استان ، نایب قهرمانی با استقلال رامهرمز در لیگ استان ، پنجمی با فرهنگ شهرداری رامهرمز در لیگ 3 کشور ، سومی با ملی حفاری در لیگ 3 کشور و قهرمانی با امیدهای ملی حفاری در منطقه ای کشور را در کارنامه خود دارد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 225 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)


26 بازیکن به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

به گزارش سایت خبری حسین نجفی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان اسامی 26 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد. سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان پسران از روز 30 خرداد تا 3 تیر ماه در مهمانسرای شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار می‎شود. بر همین اساس بازیکنان زیر باید روز یکشنبه رأس ساعت 14 خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

عارف محمد علی پور-الهیار صیاد منش-کاظم انتظاری از مازندران علیرضا اسد ابادی از کرمان طاها شریعتی-محمد مهدی سرداری-سعید آهنی-امیر حسین حسین پور-امیر حسین خدا مرادی و حسین نخودکار از تهران محسن معظمی گودرزی- آرین جان قربان-مهرداد عباسی از اصفهان محمد شریفی-سیدرضا موسویان-احمدرضا جلالی-مرتضی فرهانی راد-یونس دلفی-حسین شاهوردی-علی غلامزاده گماری-معراج اسمعیلی-محمدرضا غبیشاوی و علیرضا سواری از خوزستان محمد قادری و محمد امین رضایی از هرمزگان مبین عشایر از گیلان

اردوی تدارکاتی فوق به‎منظور حضور در مرحله نهایی رقابت‎های قهرمانی آسیا به میزبانی هند برگزار می‎شود.

مهندس حسین نجفی بازدید : 506 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی تیم ملی نونهالان یک روز پیش از اعزام به قطر روز 19 بهمن 94 تمرینات آماده سازی خود را در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد کرد. بر این اساس کلیه بازیکنان دعوت شده باید قبل از ساعت 14:00 عصر دوشنبه 19 بهمن ماه 94 خود را به اعضای کادر فنی در مهمانسرای شماره 1 آکادمی ملی فوتبال معرفی کنند که در این بین نام حسین شاهوردی بازیکن رامهرمزی که پدرش سمیر شاهوردی از بازیکنان قدیمی سطح اول فوتبال ایران میباشد در این لیست دیده میشود .

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نونهالان در قطر به شرح زیر است:


آذربایجان شرقی: مهدی سیدی یزد: آیت محمدی

گلستان: محمدرضا کیانی

خراسان رضوی: علیرضا رجبی

مازندران: شروین رضایی

خوزستان: ایلیا بحرینی، حسین شاهوردی و علیرضا باویه

کرمان: علیرضا اسدآبادی

اصفهان: یاسین سلمانی

تهران: محمدرضا باقری، صادق محمدزاده، امیر محمدی، سیدپوریا تیموری، علی ضرونی و حسین نخودکار

سمنان: علی شرافت

لازم به توضیح است، شاگردان طهماسبی زاده روز 20بهمن 94 به قطر اعزام می شوند و پس از برگزاری اردوی آماده سازی و یک دیدار دوستانه با تیم ملی نونهالان قطر، روز شنبه 24 بهمن 94 وارد تهران خواهند شد.


مهندس حسین نجفی بازدید : 478 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی  از سری مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور در هفته اول در گروه چهارم امروز(یکشنبه 22 / 9 / 1394) در یک دیدار حساس دو تیم خوب و مدعی پتروشیمی بندر امام و استقلال اهواز در زمین شهداء ماهشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این تیم پتروشیمی بندرامام بود که در یک بازی زیبا و یک طرفه 1–0 به پیروزی دست یافت و 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد.در این دیدار در دقیقه 75 حسین نوذری مهاجم رامهرمزی پتروشیمی بندرامام گلزنی کرد و سه امتیاز با ارزش را برای پتروشیمی و شهر ماهشهر نگه داشت...در دیگر مسابقات این گروه ایرانجوان بوشهر و ملی حفاری اهواز در بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه این دیدار 0–0 شد...دو تیم نفت امیدیه و برق شیراز هم فردا به مصاف یکدیگر میروند...

مهندس حسین نجفی بازدید : 557 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی در فصل های اخیر در فوتبال خوزستان شاهد حضور مربیان جوان زیادی در کنار تیم های مختلف رده پایه به عنوان مربی یا سرمربی بودیم که در فصل جاری شاهد حضور یک مربی جوان به نام امیر سیاه دهان در کادر فنی تیم نوجوانان حفاری بودیم که سابقه بازی در لیگ های نوجوانان استانی ، جوانان و امید استقلال اهواز در لیگ برتر کشور و بزرگسالان فجرسپاسی شیراز در لیگ دسته اول کشور زیر نظر مربیان مطرح کشور همچون محمود خان یاوری و فیروز کریمی را دارد . 

وی با 24 سال سن از اطلاعات و دانش بسیار زیادی در ضمینه اصول اولیه و روز فوتبال برخوردار است و با توجه به علاقه زیادی که به این کار دارد با کسب اطلاعات از مربیان باتجربه و مطرح و دریافت اطلاعات روز فوتبال و مربیگری قصد دارد یک مربی با دانش و به روز باشدو در همین مدتی که در کنار تیم نوجوانان حفاری به همراه آقای داودی مشغول فعالیت میباشد توانسته تیم خوب و با تاکتیکی را روانه مسابقات کند ، تیمی که دارای قانون خاصی میباشد و حتما باید 70 درصد بازیکنان تیم شرکتی باشند و این کار را برای  آنها سخت کرده ولی با این اوصاف آقای سیاه دهان توانسته در سال اول مربیگری خود با همین بضاعت کم تیمی قدرتمند و تاکتیکی و با ارائه فوتبالی زیبا روانه این مسابقات کند که در حال حاضر یکی از مدعیان میباشد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 384 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

 

نفت اهواز برد و به رده دوم جدل صعود کرد 

 

 ملوان بندر انزلی 0 - 1 نفت اهواز

 به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی درچهارچوب هفته ی 13 تیم نفت اهواز میهمان تیم خوب ملوان انزلی بود که در یک بازی سخت و نفس گیر توانست با یک گل به برتری برسد گل نفتی های اهواز را امین محمد زاده در دقیقه ی 35 وارد در وازه ی ملوانان کرد ضمن اینکه قبل این گل نیز تیم نفت در دقیقه 20تو سط علی حیدری ب گل رسید که با اشتباه فاحش کمک داور مردود اعلام شد . 

ابی پوشان اهوازی با ترکیب نیما خلخالی .علی حیدری.کیوان داوری.حسین مراونه امین محمد زاده .رضا نجفی.محمد زاحی. بهنام بنیادزاده.محمد جابر زاده. ابوالفضل روشنایی.و. مهدی دلاورزاده. به میدان رفت. قابل ذکر است نیما خلخالی گلر نفت با چند واکنش زیبا ناجی دروازه نفت شد . 


سایر نتایج این هفته به شرح ذیل است : 


فولاد خوزستان 2 - 1 فجر سپاسی 

ذوب آهن 4 - 1 تراکتور سازی 

سپاهان اصفهان 2 - 1 نفت آبادان 

کارون اهواز 3 - 2 مس کرمان 

 

جدول رده بندی در ادامه مطلب 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 308 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 نفت اهواز با بدشانسی صدر جدول را از دست داد 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 برگزار شد که در حساس ترین دیدار تیم های نفت اهواز و سپاهان اصفهان در اصفهان به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت تیم سپاهان با یک گل به پیروزی رسید و این در حالی بود که تیم نفت اهواز یک پنالتی را در این بازی از دست داد ،  ضمن اینکه رضا نجفی بازیکن رامهرمزی این تیم 90 دقیقه در زمین حضور داشت .

 

در هفته دوازدهم نتایج ذیل به دست آمد :

 

 

فجر سپاسی 1 - 2 مس کرمان

ذوب آهن اصفهان 1 - 1 ملوان بندر انزلی

سپاهان اصفهان 1 - 0 نفت اهواز

فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان  

مس رفسنجان 0  - 2 تراکتور سازی تبریز

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 273 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته یازدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور از فردا آغاز خواهد شد. این مسابقات با شرکت 11 تیم در یک گروه جریان دارد و تیم فجرسپاسی شیراز در هفته آخر دور رفت این بازی ها استراحت خواهد داشت.

 

برنامه هفته پایانی نیم فصل نخست فوتبال امیدهای ایران به شرح زیر است.

یکشنبه 21 دی 93 – ساعت: 14

* مس رفسنجان – نفت اهواز (شهداء رفسنجان)

* مس کرمان – ذوب آهن اصفهان (سلیمی کیا کرمان)

پنجشنبه 25 دی 93 – ساعت: 14

* کارون اهواز – صنعت نفت آبادان (تختی اهواز)

* سپاهان اصفهان – ملوان انزلی (صفائیه اصفهان)

جمعه 26 دی 93 – ساعت: 12

* فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه صنایع فولاد)

مهندس حسین نجفی بازدید : 321 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (1)


به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دهم لیگ برتر امیدهای کشور در حالی برگزار شد که در مهمترین دیدار هفته دهم تساوی 1 بر 1حاصل کار دو تیم امیدهای نفت اهواز و امیدهای فولاد خوزستان برای نفتی های اهواز محمد زاحی و برای فولادی ها بهمن جهان تیغ گلزنی کردند رضانجفی ۹۰دقیقه در زمین حضور داشت تیم نفت با این تساوی صدرنشین باقی ماند خلاصه بازی روز شنبه مورخ 1393/10/20 ساعت 21:00شبکه خوزستان با مصاحبه با رضا نجفی بازیکن رامهرمزی این تیم

 

سایر نتایج این مسابقات به شرح ذیل است :

* نفت اهواز 1 – فولاد خوزستان 1

* نفت آبادان 0 – فجرسپاسی شیراز 1

* ملوان انزلی 3 – مس رفسنجان 0

* سپاهان اصفهان 0 – ذوب آهن اصفهان0

* تراکتور سازی تبریز  ؟  -  ؟  کارون اهواز  ( پنجشنبه 1393/10/18 )

مهندس حسین نجفی بازدید : 368 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 از سوی کمیته مسابقات اعلام شد که در حساس ترین دیدار این مسابقات تیم صدر جدولی نفت اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان که در رده سوم این مسابقات قرار دارد میرود .

 برنامه اعلام شده به شرح ذیل میباشد :


دوشنبه 15 / 10 / 1393  ساعت : 14 

 

 

ذوب آهن اصفهان     سپاهان اصفهان

صنعت نفت آبادان    فجر سپاسی

ملوان بندر انزلی     مس رفسنجان

تراکتور سازی تبریز   کارون خوزستان

نفت اهواز              فولاد خوزستان

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 330 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

 

نفت اهواز صدرنشین شد


به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید های کشور در حالی برگزار شد که در مهمترین دیدار هفته نهم تیم نفت اهواز میهمان تیم کارون اهواز بود و با تک گل مهدی دلاورزاده و در حضور نود دقیقه ای رضا نجفی بازیکن رامهرمزی این تیم ، توانست از سد حریف خود بگذرد و صدر نشین این مسابقات شود .


سایر نتایج این مسابقات به شرح ذیل میباشد : 

 

مس کرمان 3 - 0 سپاهان اصفهان

مس رفسنجان 0 - 1 ذوب آهن اصفهان

فجر سپاسی 2 - 0 تراکتور سازی تبریز

فولاد خوزستان 1 - 0 ملوان بندر انزلی

کارون خوزستان 0 - 1 نفت اهواز

 

جهت مشاهده جدول رده بندی این مسابقات به ادامه مطلب بروید ....

مهندس حسین نجفی بازدید : 269 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته نهم لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 از سوی کمیته مسابقات اعلام شد که برنامه اعلام شده به شرح ذیل میباشد :


سه شنبه  9 / 10 / 1393 


مس کرمان سپاهان اصفهان

مس رفسنجان ذوب آهن اصفهان

فجر سپاسی تراکتور سازی تبریز

فولاد خوزستان ملوان بندر انزلی

کارون خوزستان صنعت نفت آبادان


مهندس حسین نجفی بازدید : 346 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (2)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 برگزار شد که نتایج ذیل به دست آمد :


تراکتور سازی تبریز 3 - 0 مس کرمان

مس رفسنجان 0 -0 فولاد خوزستان 

نفت اهواز 1 - 2 صنعت نفت آبادان

سپاهان اصفهان 3  - 1 کارون خوزستان

ذوب آهن اصفهان 0  - 1 فجر سپاسی

 

 

 

جدول رده بندی این مسابقات در ادامه مطلب 


مهندس حسین نجفی بازدید : 312 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته چهارم و پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 برگزار شد که نتایج ذیل به دست آمد : 


فولاد خوزستان 0 – کارون اهواز 1

نفت اهواز 1 – مس کرمان 0

ذوب آهن اصفهان 1 – صنعت نفت آبادان 1

ملوان انزلی 2 – تراکتورسازی تبریز 2

مس رفسنجان 1 – فجرسپاسی شیراز 1

 

نتایج هفته پنجم 


مس کرمان 0 - 1 فولاد خوزستان

تراکتور سازی تبریز 2  -0 نفت اهواز

کارون خوزستان 0 - 0 مس رفسنجان

صنعت نفت آبادان 2  - 0 ملوان بندر انزلی

فجر سپاسی 0  - 1 سپاهان اصفهان


جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته پنجم در ادامه مطلب 


مهندس حسین نجفی بازدید : 331 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته چهارم لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 از سوی کمیته مسابقات اعلام شد که برنامه اعلام شده به شرح ذیل میباشد :


نفت اهواز                    مس کرمان

1393/09/08 14:15 اختصاصی اهواز

فولاد خوزستان           کارون خوزستان

1393/09/08 14:15 اختصاصی فولاد

ملوان بندر انزلی        تراکتور سازی تبریز

1393/09/08 14:00 کلویر انزلی

مس رفسنجان           فجر سپاسی

1393/09/08 14:00 شهدا رفسنجان

ذوب آهن اصفهان     صنعت نفت آبادان

1393/09/08 14:00 قیام زرین شهر

مهندس حسین نجفی بازدید : 489 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته سوم مسابقات فوتبال  لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 در روز شنبه 1 / 9 / 1393 در حالی برگزار شد  که در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم خوب نفت اهواز در خانه موفق شد تیم ملوان بندر انزلی را  با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات قرار بگیرد .

سایر نتایج این هفته به شرح ذیل میباشد :

 

 کارون اهواز  1 –  3 مس کرمان

نفت اهواز  3 – 1  ملوان بندرانزلی

فجرسپاسی – فولاد خوزستان

تراکتورسازی تبریز  1 –  1 ذوب آهن اصفهان

نفت آبادان 0 – 0  سپاهان اصفهان


مهندس حسین نجفی بازدید : 350 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته سوم لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 از سوی کمیته مسابقات اعلام شد که برنامه اعلام شده به شرح ذیل میباشد : 


هفته سوم: شنبه 93/9/1 –ساعت 14

 

 

کارون اهواز – مس کرمان  سلیمی کیا کرمان 

نفت اهواز – ملوان بندرانزلی – اختصاصی اهواز 

فجرسپاسی – فولاد خوزستان – دستغیب شیراز

تراکتورسازی تبریز – ذوب آهن اصفهان – اختصاصی تبریز 

نفت آبادان – سپاهان اصفهان – پیروز آبادان

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 344 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور در فصل 94-1393 با برگزاری 5 دیدار همزمان، آغاز شد . که نتایج ذیل بدست آمد .

 

 

نفت آبادان 0  3 مس رفسنجان 

کارون خوزستان 0  1 فجر سپاسی 

سپاهان اصفهان 3  2 تراکتور سازی تبریز

ذوب آهن اصفهان 1  1  نفت اهواز 

ملوان بندر انزلی 0  1  مس کرمان 

 

در این هفته تیم فولاد خوزستان استراحت داشت . 

 

 



مهندس حسین نجفی بازدید : 241 چهارشنبه 21 آبان 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور در فصل 94-1393 با برگزاری 5 دیدار همزمان، آغاز شد . که نتایج ذیل بدست آمد .

 

 

مس کرمان 1 1 فجر سپاسی 

ملوان بندر انزلی 0 0 ذوب آهن اصفهان 

داماش گیلان کارون خوزستان 

نفت اهواز 1 1 سپاهان اصفهان

صنعت نفت آبادان 2 0 فولاد خوزستان 

تراکتور سازی تبریز 1 2 مس رفسنجان

 

 

لازم به ذکر است که هادی حبیبی نژاد و رضا نجفی بازیکنان رامهرمزی این مسابقات هستند که به ترتیب در تیم های فولاد خوزستان و نفت اهواز حضور دارند .


مهندس حسین نجفی بازدید : 338 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

نفت اهواز میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود و فولاد خوزستان و نفت آبادان دربی خوزستان را برگزار میکنند .

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه  هفته اول لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل 94-93 از سوی کمیته مسابقات اعلام شد و بر این اساس شاگردان شهرام غلامی در اولین گام میزبان تیم سپاهان خواهند بود و این در حالی است که در هفته های گذشته، جلسات تمرینی و دیدارهای تدارکاتی بسیاری را تحت هدایت کادر فنی خود گذرانده اند و قصد دارند که از ابتدا کار خود را با قدرت شروع کنند . 

همچنین تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در آبادان دربی خوزستان را برگزار میکنند . 

 

 

برنامه  هفته نخست رقابت های لیگ برتر امید به شرح زیر می باشد:

 

 

دوشنبه 93/8/19– ساعت 14

 

 

مس کرمان – فجر شهید سپاسی – سلیمی کیا کرمان

ملوان بندرانزلی – ذوب آهن اصفهان – کلویر انزلی

داماش گیلان – کارون اهواز – در صورت ارسال مدارک تا تاریخ 14/8/93 توسط تیم داماش گیلان بازی برگزار می شود در غیر این صورت از جدول مسابقات خارج می شود.

نفت اهواز – سپاهان اصفهان – اختصاصی اهواز

نفت آبادان – فولاد خوزستان – پیروز آبادان

تراکتورسازی تبریز – مس رفسنجان – اختصاصی تبریز

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 440 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، بازوبند کاپیتانی تیم استقلال اهواز در فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور  بر بازوی خیرالله ویسی آرا بازیکن رامهرمزی این تیم بسته شد .

خیرااله ویسی آرا بازیکن بسیار با اخلاق و باوقاری بوده که فصل گذشته در تیم نفت مسجد سلیمان و در یک فصل هم در تیم فولاد خوزستان حضور داشت و علارغم شایستگی مورد بی مهری مربیان قرار گرفت ولی در فصل جاری مورد توجه داریوش یزدی مربی با اخلاق فوتبال خوزستان قرار گرفت و به عنوان کاپیتان این تیم هم انتخاب شد و توانست در بازی اول این تیم در برابر نساجی مازندران گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند .

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 385 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی علاوه بر رضا نجفی که به تیم امید نفت اهواز پیوست  حسین نوذری و امین رنودی دو بازیکن دیگر از تیم امید ادهم رامهرمز به تیم جوانان ولایت اهواز پیوستند تا این تیم را در مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک جوانان کشور همراهی کنند .

هدایت تیم جوانان ولایت اهواز بر عهده حسن عساکره میباشد که یکی از مربیان بازیکن ساز فوتبال خوزستان بوده و تیم های قدرتمندی را روانه مسابقات کشوری و استانی کرده است .

مهندس حسین نجفی بازدید : 388 جمعه 18 مهر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، رضا نجفی بازیکن رامهرمزی که سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز و نفت امیدیه را دارد با یک قراداد سه ساله به تیم نفت اهواز پیوست تا این تیم را در فصل جاری لیگ برتر امید های کشور همراهی کند .

تیم نفت اهواز در فصل گذشته با هدایت شهرام غلامی مربی بازیکن ساز  فوتبال خوزستان توانست با وجود بازیکنان گمنام ولی مستعد و با  ارائه بازی های زیبا و تاکتیکی به مقام سوم لیگ برتر کشور دست یابد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 1096 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هافبک رده جوانان باشگاه فولاد خوزستان که سال گذشته همراه با این تیم بر سکوی قهرمانی لیگ برتر ایستاد، به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شده است .

تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا خود را آماده می کند ، هادی حبیبی نژاد بازیکن رامهرمزی فصل گذشته تیم جوانان فولاد خوزستان را به خدمت گرفته است . حضور بازیکنان فولادی در تیم های ملی به اینجا ختم نمی شود چرا که از رده نونهالان باشگاه فولاد خوزستان ، وحید نامداری ، معراج اسماعیلی ، علیرضا سواری ، محمد شریفی و محمد رضا گلی در اردوی همدان همراه تیم ملی فوتبال نونهالان مشغول انجام تمرین های فشرده برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا می باشند . در همین حال موسی سواری نیز که فصل گذشته با هدایت خود تیم نوجوانان فولاد خوزستان را بر سکوی قهرمانی لیگ برتر این رده رساند ، در تیم ملی نونهالان به عنوان کمک مربی حضور دارد . گفتنی است ؛ باشگاه فولاد خوزستان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال پایه کشور به عناوین قهرمانی در لیگ های زیر 13 سال ، نونهالان ، نوجوانان و جوانان دست یافت و از این نظر در میان دیگر باشگاه های کشور پیشتاز است

مهندس حسین نجفی بازدید : 993 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی از سوی اسکوویچ مربی فصل جدید تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان تعدادی از بازیکنان امید های فولاد خوزستان برای تیم بزرگسالان این تیم انتخاب شدند که در این میان فرشاد جانفزا و هادی حبیبی بازیکنان رامهرمزی این تیم هم از جمله این بازیکنان میباشند و توانستند نظر مثبت اسکویچ را در بازی های تدارکاتی که تیم فولاد تا کنون انجام داده جلب نمایند .

ضمن اینکه در این فصل فرشاد جانفزا با پیراهن شماره 18 و هادی حبیب با پیراهن شماره 38 برای تیم فولاد به میدان میروند . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 664 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پرونده رقابت‌های فصل 93-92 لیگ‌برتر جوانان باشگاه‌های كشور با قهرمانی تیم خوش‌تركیب و یكدست فولاد خوزستان بسته شد. به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی، در این رقابت‌ها، فولاد خوزستان كه در اواسط فصل در میانه های جدول بود با آمدن محمود جادری بر روی نیمکت مربیگری این تیم ، روندی صعودی را در پیش گرفت و در 3 هفته مانده به خط پایان قهرمانی خود را مقتدرانه كسب کرد  و این در حالی بود که دو بازیکن رامهرمزی این تیم به نام های صابر حردانی و هادی حبیبی نژاد با 7 گل زده برای این تیم نقش موثری در قهرمانی این تیم داشتند .

 

در ادامه مطلب میتوانید عملکرد بازیکنان جوانان فولاد و خصوصا" بازیکنان رامهرمزی این تیم را مشاهده فرمائید .


مهندس حسین نجفی بازدید : 450 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، فرشاد جانفزا بازیکن رامهرمزی تیم امید های فولاد خوزستان که در این فصل پیراهن شماره 10 را بر تن داشت توانست با 5 گل زده عنوان بهترین گلزن این تیم را در سال 1392 را بدست بیاورد .

امید است با توجه به نگرش بالای باشگاه فولاد خوزستان در امر جوانگرایی امیدواریم فرشاد جهانفزا بازیکن با اخلاق و با تکنیک رامهرمزی را در فص آینده در جمع بزرگسالان این باشگاه ببینیم .

جدول گلزنان امید های فولاد خوزستان در سال 1392 :

نام                                پست          تعداد گل

فرشاد جانفزا                    مهاجم            5 

علی فاتح انجیرکی           مهاجم             4

حسین شنانی زاده          هافبک             2

علی سینا ربانی            هافبک              2

حمزه خضیراوی               مهاجم              2

رضا احمدی                   مدافع                1 

محمد اهل شاخه          مدافع                 1

رضا ایار                       هافبک                1

محمود مطلق زاده        هافبک                 1

ولید مشاعی زاده        هافبک                 1

میلاد پاک پرور             هافبک                 1

فواد عبیات                هافبک                  1

مهندس حسین نجفی بازدید : 332 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم امید فولاد خوزستان در زمین خود مقابل تیم صدرنشین رقابت ها متوقف شد و در حالی که می توانست نتیجه این دیدار را به سود خود خاتمه دهد به دلیل اشتباه سهوی بازیکنانش در دفع توپ، تنها یک دقیقه پس از به ثمر رساندن گل دروازه خود را گشوده دید. گل های این دیدار حساس و سرنوشت ساز را فرشاد جهانفزا(55) برای امیدهای فولاد و حمید نوری (56) برای فجر به ثمر رساندند، با این تساوی تیم های فجر و فولاد کماکان بصورت مشترک در صدر جدول می باشند و این در صورتی است که با توجه به بازی کمتر فولاد نسبت به فجر کار آنها برای کسب جام قهرمانی سخت تر از گذشته شد. گفتنی است؛ تیم امید فولاد خوزستان تا پایان دیدارهای لیگ برتر امیدها تنها 3 دیدار داشته و در هفته آخر استراحت خواهد کرد.

ترکیب امیدهای فولاد خوزستان: بهنام موسوی، رضا احمدی، محمد اهل شاخه، سروش ناصری، احمد عبدالله زاده، ولید مشایی زاده، محمود مطلق زاده، حسین شنانی، علی فاتح، علی سینا ربانی، فرشاد جهانفزا ( بازیکن رامهرمزی با شماره 10 )

مهندس حسین نجفی بازدید : 1918 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

تیم صدرنشین رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، دور برگشت را با شکست 2 بر یک مقابل تیم نفت اهواز آغاز کرد.

به گزارش سایت خبری حسین نجفی ، هفته دوازدهم لیگ برتر امیدها از ساعت 14 امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و در یکی از مهمترین دیدارها، تیم فولاد خوزستان در زمین خود پذیرای امیدهای نفت اهواز بود. فولادمردان در این دیدار 2 بار دروازه خود را گشوده دیدند، یکبار در نیمه نخست و دیگری کمتر از 10 دقیقه مانده به خاتمه دیدار، زمانی که وقت اندکی برای جبران آنها باقی نمانده بود. شاگردان داریوش هرمزی البته در دقیقه65 توسط حمزه خزیراوی یکی از گل های خورده را جبران کردند اما این کافی نبود و اینگونه دومین شکست آنهادر لیگ برتر کشور رقم خورد، با این حال فولاد با 28 امتیاز همچنان در صدر جدول می باشند. گفتنی است؛ تیم نفت اهواز در دور رفت یک بر صفر بازنده این دیدار بود.

ترکیب امید فولاد خوزستان: بهنام موسوی، رضا احمدی، میلاد خزایی، محمد اهل شاخه، سروش ناصری، فواد عبیات، احمد عبدالله زاده، رضا ایار، حسین شنانی زاده ، علی سینا ربانی، فرشاد جهانفزا ( بازیکن رامهرمزی با شماره 10 ) 

تعویض ها: حمزیه خزیراوی به جای فواد عبیات(دقیقه50) علی فاتح به جای علی سینا ربانی (دقیقه 73) میلاد پاک پذرور به جای جهانفزا (دقیقه 82)

مهندس حسین نجفی بازدید : 304 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

 

 

تیم جوانان فولاد خوزستان نتوانست از میهمان خود نتیجه لازم را بگیرد تا همچنان در این فصل از رقابتها ناکام بماند.

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر جوانان از ساعت 14 امروز با برگزاری 5 دیدار همزمان پیگیری شد و تیم فولاد خوزستان نیز پذیرای فجر شهید سپاسی شیراز بود، این دیدار که در آن کسب نتیجه برای فولادی های جوان بسیار واجب بود از همان ابتدا با ضربه منجر به گل مهاجم فجری ها (دقیقه 10) دگرگون شد و تلاش های تیم جادری در این نیمه را به جایی نبرد. در نیمه دوم نیز فولادی ها با تغییراتی پا به میدان گذاشتند و هادی حبیبی نژاد  ( بازیکن رامهرمزی خود ) در دقیقه  ٨٥  توانست گل خورده را جبران نماید و حداقل امتیاز این دیدار را برای تیم خود کسب نماید. گفتنی است؛ فولادی ها تا اینجای کار تنها یک برد کسب کرده اند و 4 تساوی نیز در کارنامه خود دارند.

ترکیب جوانان فولاد: محمد بهرانی، محمد رضا شیرزادی، آرمون سبحان، شاهین عباسیان، علی هزامی، کمیل حق زاده، سینا مریدی، هادی حبیبی نژاد، بهمن جهانتیغ، رضا کرملاچعب

تعویض ها: صابر حردانی به جای سینا مریری(دقیقه 73) علی شکوهی به جای صابر حردانی(دقیقه 80) میلاد بدرقه به جای رضا کرملا چعب( دقیقه 86)

مهندس حسین نجفی بازدید : 4889 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (1)

 

از رقابت های لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور در فصل 1393-1392 دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان مقابل هم صف آرایی کردند. فولادی ها که در فصل گذشته با اختلاف کمی نسبت به سپاهان نائب قهرمان لیگ شده بودند در این دیدار همانند تیم بزرگسالان خود میزبان سپاهان بودند و با 3 گل توانستند این حریف کارکشته را از پیش رو بردارند.

گل های فولاد را در این دیدار حسین شنانی و فرشاد جهانفزا  ( ٢ گل )به ثمر رساندند. گفتنی است؛ تیم امیدهای فولاد خوزستان با سرمربیگری داریوش هرمزی مجموع امتیازهای خود را به عدد 25 رساند و با توجه به اختلاف امتیازهایش نسبت به تیم های تعقیب کننده به عنوان تیم قهرمان نیم فصل نخست این رقابتها کار خود را به پایان رساند.

ترکیب تیم امید فولاد خوزستان: بهنام موسوی، رضا احمدی، میلاد خزایی، محمد اهل شاخه، سروش ناصری، احمد عبدالله زاده، ولید مشایی زاده، رضا ایار، حسین شنانی، علی سینا ربانی، فرشاد جهانفزا ( شماره 10 )


تیم جوانان فولاد خوزستان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور مقابل تیم نفت اهواز متوقف شد.  در این دیدار که در زمین نفت اهواز برگزار گردید، شاگردان نبی احمدپور برای بالابردن امتیازات خود سعی بر ارائه یک فوتبال زیبا و حداکثر استفاده از موقعیت ها را داشتند اما سعی آنها تنها یک بار روی پاس زیبای صابر حردانی به هادی حبیبی و ضربه این بازیکن و دفع ناقص دروازبان توپ برگشتی را توسط بهمن جهانتیغ در دقیقه 80  دروازه تیم نفت را گشودند و از آنجایی که تیم نفت نیز یک گل به ثمر رسانده بود، این دیدار برای فولادی های جوان تنها یک امتیاز همراه داشت.

ترکیب جوانان فولاد: محمد برهانی، کمیل حق زاده، محمد رضا شیرزادی، علی شکوهی، حمید میرسالاری، سینا مریدی، علی موری، هادی حبیبی، رضا نعامی، صابر حردانی، میلاد بدرقه

مهندس حسین نجفی بازدید : 1618 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

تیم جوانان فولاد خوزستان در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر جوانان فوتبال کشور حریف خود را گلباران کرد. به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، از ساعت 14:15 ٢٧ / ٨ / ٣٩٢ و در زمین اختصاصی فولاد، دو تیم فولاد خوزستان و گهر درود روبروی هم قرار گرفتند و در این میان این تیم میزبان بود که با نتیجه 7 بر یک گهر درود را از میان برداشت.

گل های فولاد خوزستان را در این بازی سینا مریدی(8)، صابر حردانی(30 و 64)، هادی حبیبی پور (81)، بهمن جهان تیغ (86 و 90)، ایوب شراکی (92) به ثمر رساندند.

فولادی ها در اولین دیدار با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم جوانان مس کرمان متحمل شکست شدند.

داوران: فرزاد منصوری، ساسان خداپرست، فرشاد ساعدی (سنندج)، ابراهیم پور سلطان- ناظر: هوشنگ گشتاسبی

ترکیب جوانان فولاد خوزستان: محمد بهرانی، محمد رضا شیرزادی، کمیل حق زاده، علی شکوهی، حمید میرسالاری، سینا مریدی، علی نوری، هادی حبیبی نژاد، رضا نعامی، میلاد بدرقه، صابر حردانی

تعویض ها: بهمن جهان تیغ به جای علی شکوهی (دقیقه 60) شاهین عباسیان به جای رضا نعامی(دقیقه 64) عیوب شراکی به جای میلاد بدرقه( دقیقه 74)

نتایج هفته دوم: داماش گیلان صفر– صنعت نفت آبادان صفر

استقلال اهواز 1– نفت اهواز4

ملوان بندرانزلی 1– عالی حرفه ایی بابک مشهد صفر

فولاد خوزستان 7- گهرزاگرس دورود 1

فجر شهید سپاسی 1– سپاهان اصفهان 1

ذوب آهن اصفهان صفر – مس کرمان صفر

مهندس حسین نجفی بازدید : 467 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

 

تیم جوانان فولاد خوزستان در اولین دیدار از فصل جدید رقابت های لیگ برتر جوانان فوتبال کشور، با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم جوانان مس کرمان متحمل شکست شدند.

در این دیدار که از ساعت 14:15 چهارشنبه 15 / 8 / 1392 و به میزبانی تیم مس کرمان برگزار شد، تیم جوانان فولاد خوزستان نائب قهرمان فصل گذشته رقابت ها برخلاف توانایی هایش دور از انتظار ظاهر شده و در حالی که صابر حردانی بازیکن رامهرمزی خود را در ارنج اصلی در اختیار داشت  ، موفق به کسب امتیاز از این میدان نشد. ضمن اینکه هادی حبیبی دیگر بازیکن رامهرمزی تیم فولاد خوزستان از روی نیمکت بازی را تماشا میکرد . تیم جوانان فولاد خوزستان را در این فصل از رقابت ها سید نبی احمدپور هدایت می کند و سرپرستی آن نیز بر عهده کاظم سویلمی می باشد.

ترکیب جوانان فولاد خوزستان: علیرضا ناصری، شاهین عباسیان، علی شکوهی، کمیل حق زاده، علی هزامی، بهمن جهان تیغ، رضا کرملاچعب، رضا نعامی، سینا مریدی، فرزاد طيبي پور، صابر حردانی 

هفته اول:

صنعت نفت آبادان صفر– نفت اهواز صفر

داماش گیلان 1– ملوان بندرانزلی1

گهر زاگرس دورود 1– استقلال اهواز صفر

عالی حرفه ایی بابک مشهد 1– فجر شهید سپاسی 1

مس کرمان 2– فولاد خوزستان صفر

سپاهان اصفهان – ذوب آهن اصفهان (برگزار نشد)

مهندس حسین نجفی بازدید : 785 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (1)

 

حسین مالکی

خیرالله ویسی ارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خیرالله ویسی آرا از بازیکنان خوب و خوش اخلاق فوتبال رامهرمز میباشد که فصل پیش را در تیم فولاد خوزستان سپری کرد از این تیم جدا شد و با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول کشور پیوست تا در کنار دیگر بازیکن رامهرمزی این تیم یعنی حسین مالکی بتوانند مهره ای موثر برای این تیم در فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ دسته یک آزادگان باشند

مهندس حسین نجفی بازدید : 486 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در آخرین بازی از هفته هفتم جام خلیج فارس ذر روز شنبه 9 / 6 / 1392  استقلال تهران در اهواز میزبان هم نام خوزستانی خود بود که در نهایت با نتیجه دو بر صفر  وبا گلزنی بازیکنان رامهرمزی استقلال خوزستان به نام های عادل کلاه کج و علی بیگدلی نتیجه را واگذار کرد.

جهت مشاهده گزارش کامل بازی به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 2688 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

صابر حردانی هادی حبیبی



 

 

 

 

 

 

هادی حبیبی  و صابر حردانی که از بازیکنان خوب و با استعداد شهرستان رامهرمز میباشند،که به ترتیب در باشگاه های پیروزی و مهرگان رامهرمز مشغول فعالیت بودند و  در تست های تیم جوانان فولاد خوزستان شرکت کرده و مورد توجه مربیان این تیم قرار گرفتند و در تاریخ 29 / 5 / 1392 قرارداد خود را با این باشگاه ثبت نمودند .

ضمن اینکه مهمترین خصوصیت این دو بازیکن اخلاق خوب ، اطاعت از دستورات مربیان و تلاش و انگیزه بالای آنها در جهت رشد و ترقی در فوتبال میباشد که باعث شده در همین سن کم به آن چیزی که لیاقت آن را داشتند برسند . ضمن آرزوی موفقیت برای این دو بازیکن شهرمان به آنها این نکته را گوشزد میکنیم که ، این تازه آغاز کار میباشد و باید تلاش خود را بیشتر و بیشتر نماییند تا روز به روز پله های ترقی را طی کنند و همچون بازیکنانی مثل آرش افشین ، عادل کلاه کج و ..... مایه افتخار شهر رامهرمز شوند . 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 3165 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 رضا نجفی

رضا نجفی از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال رامهرمز میباشد که سابقه بازی در تیم های کارگر ، ادهم و مهرگان رامهرمز را داشته و در فصل گذشته یکی از بازیکنان موثر در قهرمانی تیم جوانان استقلال اهواز در لیگ دسته یک کشور بود ،  که مورد توجه سید کورش موسوی مربی وقت تیم امید های فولاد خوزستان قرار گرفت اما بعد از تعویض مربیان رده ای پایه فولاد ، از این تیم  خط خورد ولی بلافاصله مربی تیم امید های نفت آبادان خواهان پیوستن رضا نجفی به این باشگاه شد و اکنون بر روی تمرینات آمادگی امید های نفت آبادان جهت حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارد و منتظر دریافت رضایت نامه از باشگاه استقلال اهواز  میباشد تا قرارداد خود را با این تیم  ثبت نماید . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 1278 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

فوتبال رامهرمز

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان خوزستان:به نقل علیرضاجرفی مسئول کمیته نقل وانتقالات هیئت فوتبال استان ؛نقل وانتقالات تیم استقلال خوزستان به شرح زیرمی باشد:

عبداله ویسی(سرمربی) هوشنگ لوینیان (مربی) سیداکبرپورموسوی(مربی) جهان بخش داراب پور(مربی دروازبانان) حمید جمالی پور(مربی بدنساز) صادق نوروزی(فیزیوتراپ) فریبرز مرندی (ماساژور) محمدرضا هویزه(تدارکات)

علی اکبر آهکی(بازیکن) سهراب بختیاری زاده /علی محمد چراغی /کریم شاوردی /سیدعلاءخلف زاده /حامدمحمودی/ ایمان مبلعی /علی بیگدلی/ حسین کعبی /میلادمیداوودی /پرویز کریمی /نابیوکاروالیوسانتوز /مهدی نظری /مهدی چاهکوتاه زاده /محمدمعاوی /منصور نعامی /رامتین سلیمان زاده /حسن معاوی /ابراهیم صالحی /محمدطیبی/ شاهرخ شمس /مهدی خیری/ سجادقاسم نژاد/ عبدالهادی خنیفر /عادل کلاه کج

مهندس حسین نجفی بازدید : 1089 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

علی چراغی

علی محمد چراغی که فصل قبل یکی از بهترینهای لیگ برتر استان خوزستان بود ونقشی اساسی در قهرمانی فرهنگ رامهرمز داشت با عقد قراردادی ۲ساله به تیم استقلال صنعتی خوزستان پیوست این بازیکن خوش استیل که ۵سالی در لیگ استان خوش میدرخشیدسرانجام به حق خود رسید و از این پس باید بکوشد تا حقانیت خودش را ثابت کند.از طرفی علی بیگدلی که این بازیکن دارای سرعتی فوق العاده قدرت حمل توپ بالا و توانای دریپلینگ بسیارعالی همانند علی محمد چراغی میباشد هم به عنوان دومین بازیکن شاغل در فوتبال رامهرمز بنا به تائید عبدالله ویسی به این تیم پیوستند . 

امیدواریم که این بازیکنان به همراه عبدالله ویسی که مایه افتخار شهر رامهرمز میباشد در این تیم موفق و سربلند ظاهر شوند .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,226
  • بازدید ماه : 1,042
  • بازدید سال : 13,928
  • بازدید کلی : 1,291,811
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید