loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 396 سه شنبه 23 خرداد 1396 نظرات (1)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی طی حکمی از سوی علی نجفی مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز آقای سعید داودی از کارمندان شرکت ملی حفاری که دارای مدرک کارشناسی مدیریت ، فوق دیپلم تربیت بدنی و مدرک مربیگری c آسیا میباشد را برای چهارمین سال پیاپی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان آن باشگاه منصوب نمودند .

 

 داودی در سه سال گذشته با توجه به محدودیت هایی که در جذب بازیکنان آزاد غیر شرکتی داشت ، توانسته بود همیشه جز مدعیان مسابقات لیگ برتر نوجوانان باشگاهی خوزستان باشد و در فصل گدشته این مسابقات مدعی اصلی قهرمانی بود و در ۱۴ مسابقه انجام شده ، تنها فقط یک باخت داشته و بهترین خط حمله این مسابقات را در اختیار داشتند .

همچنین بسیاری از بازیکنانی که در رده امید این باشگاه به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول امید های کشور دست یافتند و بازیکنان جوانان این باشگاه که جز چهار تیم پایانی بودند زیر نظر سعید داودی در نوجوانان این باشگاه پرورش یافتند .

 

 

 

 

ضمن اینکه علی نجفی مدیر عامل باشگاه حفاری از مدیران اخلاق مدار بوده که از روی علاقه و تعصب ، بازی های تمامی رده های سنی را پیگیر بوده و از روی سکوها تماشاگر بازی های تیم های پایه و بزرگسال باشگاه میباشد .
از طرفی ایشان تاکید بسیار زیادی بر استفاده از پرسنل کارآمد شرکت ملی حفاری در ضمینه ورزش در راس تیم های ورزشی این باشگاه میباشد .

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 367 یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی در حالی که تیم نوجوانان مهرگان رامهرمز به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاهی خوزستان دست یافته بود ، با اعتراض باشگاه آزادگان هویزه مبنی بر استفاده تیم نوجوانان مهرگان از بازیکن غیر مجاز ، این موضوع در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان خوزستان بررسی شد و مشخص شد قرارداد ادیب شریفی بازیکن این تیم توسط سرپرست تیم به اشتباه با اثرانگشت فرد دیگری ثبت شده و طبق آئین نامه انضباطی مصداق بازیکن غیر مجاز شناخته شده و نتیجه بازی ۳ بر ۰ به سود تیم نوجوانان آزادگان هویزه اعلام شد و بدین ترتیب تیم آزادگان هویزه با ۶ امتیاز به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی خوزستان در فصل ۹۵/۹۶ دست یافت و تیم مهرگان رامهرمز به رتبه چهارم تنزل پیدا کرد .


  🔴جدول رده بندی این مسابقات :

 

 

۱. آزادگان هویزه ۶ امتیاز

۲. خلیج فارس آبادان ۴ امتیاز تفاضل۰

۳. ملی حفاری اهواز ۴ امتیاز تفاضل ۱- ۴

. مهرگان رامهرمز ۳ امتیاز


#نوجوانان 📢به روز ترین اخبار فوتبال را در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی دنبال کنید @hossinnajafi_ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 275 یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی گروه “ب “مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور به میزبانی تیم ستارگان گلستان در شهر گرگان از تاریخ 28/1/96 آغاز شد و تیم های دبیری تبریز، پدیده ساری، ملی و حفاری اهواز، ایرانجوان بوشهر در این گروه حضور داشتند و در نهایت بعد از انجام این دوره از مسابقات ، تیم ملی حفاری اهواز با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله پایانی مسابقات صعود کرد .  


#جوانان1 📢کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی @hossinnajafi_ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 401 چهارشنبه 02 فروردین 1396 نظرات (0)

 

مصاحبه با علی عبدالهی داور ملی و با اخلاق استان خوزستان :

⭕لطفا خودتان را معرفی کنید :

علی عبدالهی هستم در سال ۱۳۶۲ در روستای سلطان آباد شهرستان رامهرمز متولد شدم .

⭕از سابقه فوتبال خود قبل از داوری توضیحاتی را ارائه بدهید :  

بنده علاقه زیادی به فوتبال داشتم و در دوران نوجوانی فوتبالم رو از باشگاه بنیاد شهید رامهرمز شروع کردم و بعد از آن در رده امید و بزرگسالان  زیر نظر آقای سید عباس میرسالاری در باشگاه فرهنگ رامهرمز ادامه فعالیت دادم . در سال ۸۳ برای ادامه تحصیل به شهرستان آبادان رفتم و در همان جا  فوتبال خود را زیر نظر آقای حسن دشتی در باشگاه کارگر آبادان ادامه دادم و همچنین در تیم دانشگاه آزاد واحد آبادان سعادت شاگردی مربیان بزرگی چون آقای احمد پارو و وحید سلامات را داشتم و با توجه به علاقه ای که به داوری داشتم از ادامه فوتبال بازی کردن خود کناره گیری کردم .

⭕از سوابق تحصیلی و کاری خود توضیحاتی را ارائه بدهید :

در سال ۸۵ همزمان با تحصیلم ، استخدام شرکتی خصوصی در بندر ماهشهر شدم و در سال ۸۸ به استخدام رسمی دانشگاه آزاد در آمدم . از سال ۸۶ تا کنون ساکن شهرستان بندر ماهشهر و مدیر پشتیبانی آموزشکده فنی و حرفه ای سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر هستم و همچنین به عنوان عضو غیر هیات علمی واحد ماهشهر نیز مشغول به تدریس هستم مدرک تحصیلم کارسناسی ارشد حسابداری می باشد و انشاالله قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارم .

⭕از چه سالی وارد عرصه داوری شدید :

در سال ۸۰ در شهرستان رامهرمز با مدرسی آقای گودرز مولایی موفق به کسب درجه ۳ داوری فوتبال شدم ، همچنین در سال ۸۳ موفق به اخذ درجه دو داوری در شهرستان اهواز با مدرسی آقای گودرز مولایی شدم  و در سال ۸۶ زیر نظر استاد علی زارعی درجه یک داوری خود را در شهرستان امیدیه و در سال ۸۹ در استان لرستان شهرستان خرم آباد درجه ملی خود را با سعادت شاگردی استاد مسعود عنایت اخذ نمودم . بنده علاقه زیادی به داوری دارم و تمام سعی و تلاش خود رو می کنم به آنچه که مد نظرم هست در داوری برسم و همیشه شاکر خداوند متعال هستم که در تمام مراحل زندگی کمک کرد که بتونم همیشه در کارم و زندگیم موفق باشم . ⭕از دوران مصدومیت خودتون صحبت کنید :  متاسفانه در ابتدای سال ۹۵ به دلیل مصدومیتی که در ناحیه عضله دوقلو پای راستم که داشتم نتونستم تست آمادگی جسمانی پیش فصل رو با موفقیت در مرحله اول پشت سر بگذارم اما به حول قوه الهی بعد رفع مصدومیت تست مربوطه را پشت سر گذاشته  و همین باعث شد در سال ۹۵ ، قضاوت چندانی در کشور نداشته باشم و این خود حکمت و تقدیری دارد که خداوند متعال خیره من را در آن دیده است و بی شک تلاش خود را برای رسیدن به اهدافم در داوری فوتبال بیشتر خواهم کرد .

⭕در مورد قضاوت در حساسترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاهی خوزستان چه صحبتی دارید :

کمیته داوران فوتبال استان خوزستان همیشه به بنده لطف داشته و خواهد داشت و به خاطر اطمینانی که بنده کردند و مسئولیت قضاوت مسابقه حساس ترین بازی هفته آخر لیگ برتر استان خوزستان در فصل ۹۶ - ۹۵ بین تیم های استقلال رامشیر و شاهین شهر امام دزفول را به بنده دادند ، که کمال تشکر رو دارم و تمام تلاشم رو کردم که اشتباهی نداشته باشم که خدا رو شکر این مهم اتفاق افتاد ، تیم داوری مسابقه مذکور حق رو به حقدار دادند و می توان گفت هیچ گونه اشتباهی نداشتیم .

⭕صحبت پایانی :

 در پایان از همه عزیزانی که به بنده در پیشرفت داوریم کمکم می کنند تشکر فراوان دارم جا دارد تشکر ویژه ای از آقای حاج منوچهر حیاتی رئیس محترم هیات فوتبال شهرستان بند ماهشهر و آقای غلامرضا پارسا رئیس محترم کمیته داوران ماهشهر و همه مردم ماهشهر و ورزشکاران ماهشهری داشته باشم که همیشه و همه جوره از من حمایت می کنند و من رو مورد تشویق خودشون قرار می دهند و از خانوادم و پدر و مادرم و همسر مهربانم که همیشه یار و یاورم بودن کمال تشکر را دارم و همچنین از آقای حمید خادمی زاده و محمد اسکندری که در تمام مراحل داوریم به بنده کمک کردند تشکر می کنم و خسته نباشید می گویم خدمت جناب آقای طالقانی ریاست محترم هیات فوتبال و همه اعضای هیات فوتبال استان خوزستان و جناب آقای البرز حاجی پور رئیس کمیته داوران و آقای پور افشار رئیس دپارتمان کمیته داوران استان خوزستان و آقای عارف صیاحی که شبانه روز تلاش کردند مسابقات امسال لیگ های استان خوزستان به خوبی هر چه تمام تر بر گزار گردد و از خداوند منان برای همه آنان آرزوی سلامتی و تندرستی را خواستارم.

📣کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی https://telegram.me/hossinnajafi_ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 352 پنجشنبه 26 اسفند 1395 نظرات (0)

 

سایت خبری حسین نجفی به مناسبت قهرمانی تیم امید اندیشه شوشتر در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاهی خوزستان در فصل 95/96 مصاحبه ای را با یوسف کعبی مقدم بازیکن و سرمربی تیم امید اندیشه شوشتر به شرح ذیل انجام داده است :

 

در ابتدا خودتان را معرفی کنید :

یوسف کعبی مقدم هستم متولد 1365از شهرستان شوشتر شهرک اندیشه

 

تیم امید اندیشه شوشتر در چه سالی تاسیس شد و برای رسیدن به این مهم چه مراحلی را طی کرد :

این تیم در سال 1394 تاسیس شد و در همان سال به عنوان نماینده شوشتر در مسابقات لیگ دسته دو بزرگسالان باشگاهی خوزستان شرکت کردیم و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافتیم و به مسابقات لیگ یک استان راه یافتیم .

چه عواملی در قهرمانی شما در لیگ یک استان موثر بودند :

 این قهرمانی حاصل زحمات بازیکنان ما در تمرینات سخت و منظم ما در طول فصل بود که واقعا از وقت و زندگی خود گذشتند و در تمرینات ما شرکت کردند که در این بین وجود یک مدیرعامل بسیار زحمت کش و محبوب در بین بازیکنان به نام آقای کریم کعبی مقدم که واقعا همه توانش رو برای موفقیت تیم و برطرف کردن مشکلات و کمبودهای تیم و بازیکنان قرار میداد و حامیان مالی ما از جمله این عوامل بودند .

 

 

منابع مالی شما از کجا تامین میشد :

 در این راه موفقیت آمیز حمایت های مالی شورای شهرک اندیشه شوشتر ، علی نیسی پیشکسوت فوتبال شوشتر و شهرک اندیشه و مدیر عامل تیم باعث شد تا ما بتوانیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم .

همچنین جناب نبی زاده ریاست محترم هیئت فوتبال شوشتر زحمات زیادی را برای تیم ما کشیدند و ما از ایشان تشکر ویژه داریم .

 

صحبت پایانی :

در آخر از تمام بازیکنان ، کادر فنی ، مدیرعامل ، رئیس هیئت فوتبال شوشتر ، شورای شهرک اندیشه ، جناب علی نیسی و تمام مردم شوشتر و اهالی شهرک اندیشه که ما را حمایت کردند و ما به این افتخار برای شهرستان شوشتر رسیدیم تشکر میکنم .

 

 کادر فنی تیم امید اندیشه شوشتر : 

بازیکن و سرمربی : یوسف کعبی مقدم

کمک مربی  : آزاد نیسی و  عبدالرضا سرلک

 سرپرست : عبدالرحیم دورق زاده

مدیل عامل محترم  : کریم کعبی مقدم

  تدارکات  : علی نبی زاده و حسین سیاحی

  

اسامی بازیکنان تیم امید اندیشه شوشتر :

حسن امیدی.یوسف کعبی مقدم .مصطفی قرباوی ..رسول عنافچه..امیرعنافچه..ابراهیم نیسی..عباس نعمتی..سیدعماد موسوی..سیدحسن موسوی..هادی محمدرضایی..کریم کرملاچعب..هادی مندی پور..توفیق طلیلی...علی نیسی ..سعد سعدی ..عادل سعدی .ابراهیم علیپور..علی علیپور..علی چایانی ..اسد انصاری..پوریا ثنایی وفایی..رحیم نیسی..جابردورق زاده..سید علی موسوی..منصور مردانی.سید مجبی تفاخ

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 316 جمعه 20 اسفند 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری حسین نجفی تیم نوجوانان استقلال خوزستان در مرحله اول لیگ مناطق کشور به صورت مجتمع در فرخ شهر با تیم های بنیان پارسیان فرخ شهر ، پتوی لاله اصفهان ، سیاه جامگان قم ، شهر جدید البرز و اتحاد شهرکرد بازیهای خود را انجام داد و موفق شد با کسب 13 امتیاز و به عنوان تیم اول به مرحله دوم این مسابقات صعود کند و در صورت موفقیت در مرحله بعد به لیگ برتر نوجوانان باشگاهی کشور صعود خواهد کرد .

 کادر فنی تیم نوجوانان استقلال خوزستان : 

سرمربی : امين اهل شاخه

كمك مربیان :  حبيب جرفي / رضا صفات / عبدالحسن زارع

سرپرست  : يونس كاظمي

تداركات عيسي سواري و اكبر ناصري

مهندس حسین نجفی بازدید : 369 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

 

  به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تمرین انتخابی زیر 13 سال منطقه پنج استان خوزستان در روز پنج شنبه 23 / 7 / 1394 در استادیوم تختی رامهرمز با حضور ریاست محترم هیئت فوتبال جناب آقای امیری زاده  زیر نظر سعید شیخی از مربیان با دانش فوتبال رامهرمز و با همکاری  آقایان بهمن زنگنه ، بهنام بهوندی و صادق جعفرزاده با حضور تیم هایی از شهرستان های رامهرمز ، رامشیر ، هفتکل ، باغملک ، صیدون و ایذه برگزار گردید و تعداد 10 بازیکن جهت حضور در اردوی آینده که در زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز برگزار می گردد انتخاب گردید .

تیم های شرکت کننده امروز به شرح ذیل است:

1_ مهرگان رامهرمز 2_ بهوند رامهرمز 3_ فرهنگ رامهرمز 4_ کارون رامهرمز 5_ جم رامهرمز 6_ آبی پوشان رامشیر 7_ شاهین هفتکل 8_ سپاهان هفتکل 9_ پارسیان ایذه 10_ طلائی پوشان ایذه 11_ سپاهان ایذه 12_ فولادنوین ایذه 13_ پرسپولیس صیدون 14_ شاهین باغملک

مهندس حسین نجفی بازدید : 14183 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (112)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، شرایط سنی رده های تیم های پایه فوتبال آقایان در فصل های ورزشی 95-94 و 96-95 به شرح زیر اعلام شد:


رده سنی فصل 95-94


نونهالان زیر ده سال: 11 دی 1384 به بعد

نونهالان زیر یازده سال: 11 دی 1383 به بعد

نونهالان زیر دوازده سال: 11 دی 1382 به بعد

نونهالان زیر سیزده سال: 11 دی 1381 به بعد

نونهالان زیر چهارده سال: 11 دی 1380 به بعد

نوجوانان زیر شانزده سال: 11 دی 1378 به بعد

جوانان زیر نوزده سال: 11 دی 1375 به بعد

امید زیر بیست و یک سال: 11 دی 1373 به بعد


رده سنی فصل 96-95


نونهالان زیر ده سال: 11 دی 1386 به بعد

نونهالان زیر یازده سال: 11 دی 1385 به بعد

نونهالان زیر دوازده سال: 11 دی 1384 به بعد

نونهالان زیر سیزده سال: 11 دی 1383 به بعد

نونهالان زیر چهارده سال: 11 دی 1382 به بعد

نوجوانان زیر شانزده سال: 11 دی 1380 به بعد

جوانان زیر نوزده سال: 11 دی 1377 به بعد

امید زیر بیست و یک سال: 11 دی 1375 به بعد


مهندس حسین نجفی بازدید : 154 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی و به نقل از کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان خوزستان ، مسابقات رده نوجوانان باشگاهی خوزستان به بعد از تعطیلات عید موکول شد و در این بین مسابقات دسته یک امید های خوزستان هم که تنها دو بازی از سه بازی هفته اول آن برگزار شد ، به دلیل اماده نبودن مدارک تیم استقلال اهواز و  عدم پرداخت ورودی دو تیم دیگر این مسابقات به بعد از تعطیلات عید موکول شد که  این تعطیلی سه هفته ای  ، آن هم در حالی که تیم ها فقط یک بازی را انجام داده اند بسیار غیر منطقی و غیر اصولی بوده است . 

هرچند که به هیئت فوتبال استان خوزستان جهت برگزاری و مدیریت این حجم بالای مسابقات که در سطح کشور بعد از استان تهران بیشترین مسابقات را در این مدت برگزار کردند  باید تبریک  و خسته نباشید گفت ولی در مسابقات لیگ دسته یک امید بهتر این بود که چند هفته از مسابقات را برگزار میکردند و بعد از آن مسابقات  تعطیل میشد . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 175 پنجشنبه 14 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

جنوب اهواز ۳        ایرانجوان بوشهر۲

گلزنان نوجوانان جنوب:سید حسین موسوی 2گل وفرهاداسدی 1 گل

گلزنان ایرانجوان:علی احمدی یگ گل

به گزارش سایت دی اسپورت :ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ‌ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻟﯿﮓﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻣﻨﺎﻃﻖﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭﮔﺮﻭﻩ ۸ ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺷﺶ ﺗﯿﻢ ﺍﯾﺮﺍﻧﺠﻮﺍﻥ ﻭ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝﺑﻮﺷﻬﺮ ، ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﺷﻬﺮﮐﺮﺩ،ﺻﺒﺎﯼ ﯾﺎﺳﻮﺝ ﻭﺟﻨﻮﺏ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﺩﺭ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩ ﺷﻬﯿﺪﺑﻬﺸﺘﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ.ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺩﯼ ﺍﺳﭙﻮﺭﺕ: ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻧﺨﺴﺖ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕﺍﺑﺘﺪﺍ ﺩﻭ ﺗﯿﻢ ﺷﻬﺮﮐﺮﺩﯼ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﻭ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﻑﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﯾﮏ ﺑﺮ ﯾﮏ ﺑﻮﺩﻭ ﺩﻭ ﺗﯿﻢ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺭﺿﺎﯾﺖ ﺩﺍﺩﻧﺪ. ﺩﺭ ﺩﻭﻣﯿﻦﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﮐﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺪﻋﯿﺎﻥ ﺻﻌﻮﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦﮔﺮﻭﻩ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺎ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﭘﺮ ﮔﻞ ﭼﻬﺎﺭ ﺑﺮ ﺻﻔﺮ ﺻﺒﺎﯼﯾﺎﺳﻮﺝ ﺭﺍ ﻣﻐﻠﻮﺏ ﮐﺮﺩ. ﺩﻭ ﺗﯿﻢ ﺑﻮﺷﻬﺮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﺠﻮﺍﻥ ﻭﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﻫﻢ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺭﻭﺯ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺭﺍﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﺠﻮﺍﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ۲ ﺑﺮ ۱ﺷﺪ .

ﺩﺭ ﺩﻭﻣﯿﻦ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﺎ ﻧﺘﯿﺠﻪ ۶ﺑﺮ ۲ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﺷﻬﺮ ﮐﺮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻫﻢ ﮐﻮﺑﯿﺪ . . ﺩﻭﻣﯿﻦ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻡ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﺭﺍ ﺩﻭ ﺗﯿﻢ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﻭ ﺍﺗﺤﺎﺩﺷﻬﺮ ﮐﺮﺩ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﻫﻮﺍﺯﯼ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﺍﺭﻫﻢ ﺑﻪ ﯾﮏ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﭘﺮ ﮔﻞ ﺩﺳﺖ ﯾﺎﻓﺘﻨﺪ . ﺍﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﻣﻮﻓﻖﺑﻪ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ۶ ﺑﺮ ۱ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺷﻬﺮ ﮐﺮﺩ ﺷﺪ .ﺩﺭ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﭘﺎﯾﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﺠﻮﺍﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻣﻮﻓﻖﺷﺪ ﺻﺒﺎﯼ ﯾﺎﺳﻮﺝ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﺘﯿﺠﻪ ۳ ﺑﺮ ﺻﻔﺮ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﺭﻭﺑﺮﺩﺍﺭﺩ ..ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻟﯿﮓ ﻣﻨﺎﻃﻖ ﮐﺸﻮﺭ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽﺑﻮﺷﻬﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﺍﺳﺖ ﺭﻭﺯ ﺳﻮﻡ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻭ ﺻﺒﺎﯼ ﯾﺎﺳﻮﺝ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥﺭﺳﺎﻧﺪ . ﺩﺭ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺍﻭﻝ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﺎﺯﯼ ﺣﺴﺎﺱ ﺩﻭ ﺗﯿﻢﻣﺪﻋﯽ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻭ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﺭﻭﺩﺭ ﺭﻭﯼ ﻫﻢﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻟﯽ ﻫﺎ ﻣﻮﻓﻖﺷﺪﻧﺪ ﺑﺎ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺩﻭ ﺑﺮ ﯾﮏ ﺣﺮﯾﻒ ﺍﻫﻮﺍﺯﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍﺷﮑﺴﺖ ﺩﻫﻨﺪ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﻓﺸﺎﺭ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥﺟﻨﻮﺏ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻓﻌﯿﻦ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻨﺪﻭ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻥ ﻧﯿﻤﻪ ﻧﺨﺴﺖ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﺴﺎﻭﯼ ﺷﺪ. ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪﺩﻭﻡ ﺑﺎﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺣﺮﯾﻒ ﺧﻮﺩ ﭘﯿﺶ ﺍﻓﺘﺎﺩ؛بعد ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮔﻞ ﺣﻤﻼﺕ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺍﻫﻮﺍﺯ ﺑﺮ ﺭﻭﯼﺩﺭﻭﺍﺯﻩ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﺪ ﻭﻟﯽ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﻪ ﮔﻞﺑﺮﺳند ﺩﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺭﻭﺯ ﺳﻮﻡﺻﺒﺎﯼ ﯾﺎﺳﻮﺝ ﺑﺎ ﺩﻭ ﮔﻞ ﺍﺯ ﺳﺪ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺷﻬﺮ ﮐﺮﺩﮔﺬﺷﺖ . ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﺠﻮﺍﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺩﻭ ﮔﻞﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﯾﺎﺳﻮﺝ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘند.ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺳﻮﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﺠﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺳﻪ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﻭ ﮐﺴﺐ ۹ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﺭ ﺻﺪﺭ ﺟﺪﻭﻝ ﻣﺴﺎﺑﻘﺎﺕ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ.ﺟﻨﻮﺏ ﺍﻫﻮﺍﺯﺑﺎ ﺩﻭ ﺑﺮﺩ ﻭ ﯾﮏ ﺷﮑﺴﺖ ﻭ ﺑﺮ ﺣﺴﺐ ﺗﻔﺎﺿﻞ ﮔﻞ ﺑﻬﺘﺮﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﺎ ۶ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩ ﺩﻭﻡ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻥﺧﻮﺩ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﺑﺎ ﺷﺶ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﺭ ﺟﺎﯾﮕﺎﻩﺳﻮﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ.ﺻﺒﺎﯼ ﯾﺎﺳﻮﺝ ﺑﺎ ﺳﻪ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﭼﻬﺎﺭﻡﺟﺪﻭﻝ ﺍﺳﺖ . ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ ﻭ ﺍﺗﺤﺎﺩ ﺷﻬﺮﮐﺮﺩ ﻫﻢ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡﺑﺎ ﯾﮏ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯ ﺩﺭ ﺟﺎﯾﮕﺎﻫﺎﯼ ﭘﻨﺠﻢ ﻭ ﺷﺸﻢ ﺟﺪﻭﻝ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺭﻧﺪ . 


در پایان این بازی سیدحسین موسوی اقای گل مسابقات نوجوانان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شده است.

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 227 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی برنامه هفته سوم لیگ برتر بزرگسالان استان خوزستان اعلام شد ،  که برنامه اعلام شده به شرح ذیل است :

 

جمعه 1393/07/18   ساعت 15:30



استقلال رامهرمز - جنوب آزادگان


شاهین ماهشهر - شهرداری شمس آباد دزفول


جنوب باغملک - سپاهان ایذه


شهباز شادگان - دارایی ماهشهر


پرسپولیس ویس - کارگر شادگان


ماهان سوسنگرد - استقلال شوشتر


پارسیان همت بندر امام - استقلال رامشیر

مهندس حسین نجفی بازدید : 891 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (6)

رئيس كميته داوران هيات فوتبال خوزستان گفت: تا پايان آبان ماه سه دوره آموزشي داوري و ارتقاء داوري در سطح اين استان برگزار مي‌شود. البرز حاجي‌پور افزود: از اين دوره‌ها يك كلاس مقدماتي ويژه نوجوانان 15 سال همچنين يك كلاس ارتقاء درجه يك به دو، يك كلاس ارتقا درجه يك به ملي برگزار خواهد شد.حاجي‌پور تاكيد كرد: از ابتداي سال تاكنون سه دوره كلاس درجه، يك كلاس ارتقاء درجه 3به2 و يك دوره داوري درجه 2به1 برگزار شده است.

مهندس حسین نجفی بازدید : 310 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (2)

 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی علی آلبومرادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز به همراه دیگر داوران خوزستانی در کلاس توجیهی پیش فصل لیگ آزادگان حضور یافتند . در این کلاس که از 14 تا 16 شهریور ماه در اصفهان برگزار شد 6 داور و 6 کمک داور خوزستانی پس از حضور در کلاس توجیهی ، آزمون های عملی و کتبی را پشت سر خواهند گذاشت و برای قضاوت در لیگ آزادگان آماده خواهند شد . اسامی داوران شرکت کننده خوزستانی در این کلاس به شرح ذیل می باشد : داوران : پیمان فرخی مهر - عباس راکی - رضا قاسمی - بهروز رنجبر - علی آلبومرادی - فرشید جواد پور کمک داوران : علی حاتمیان - رضا قیم - رحیم حاجی پور - ولی کاوسی - محمد درفشان - علی دشتی

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 324 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی و به نقل از روزنامه کارون  امتياز تيم فوتبال اميد باشگاه نفت اهواز به مسجدسليمان انتقال خواهد يافت. بعد از اتمام مسابقات فصل 93-92 باشگاه‌هاي كشور، مديران باشگاه مناطق نفتخيز جنوب طبق مصوبه هيات مديره تصميم بر اين دارند كه از فصل جديد تحت نام نفت مسجدسليمان وارد مسابقات شوند، همچنين نفت‌اهواز در رقابت‌هاي استاني شركت خواهد كرد، البته اين مصوبه برخلاف مخالفت‌هاي شديد در حال اجرا مي‌باشد.

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 383 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (1)

 

 

انالله و انا الیه راجعون

محمود جادری، سرمربی ارزنده تیم جوانان فولاد خوزستان در غم از دست دادن برادر خود به سوگ نشست.

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی، به همین منظور مراسم خاکسپاری صادق جادری، برادر سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر جوانان فوتبال کشور از ساعت 17:30 دقیقه امروز از مقابل مسجد مسلم واقع در آریاشهر اهواز آغاز می گردد. همچنین پیکر آن مرحوم در قطعه شماره 50 بهشت زهرای اهواز در خاک آرام می گیرد. باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز و سایت خبری فوتبال حسین نجفی  نیز به نوبه خود این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت دارند.

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 2128 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی یک دوره کلاس ارتقا داوری درجه 2 به 1 در شهرستان جم استان بوشهر به مدت سه روز برگزار گردید که در این کلاس 40 نفر از داوران از سراسر کشور حضور داشتند که این کلاس به مدرسی مسعود عنایت و زیر نظر کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید . در این کلاس 9 نفر از داوران استان خوزستان شرکت داشتند که سه نفر از آنان را داوران خوب و ارزنده از شهرستان رامهرمز به نام های اکبر امینی مهر ، محمدرضا فتحی و حسین بهوندی تشکیل میدادند که بعد از موفقیت در تست های آمادگی جسمانی و امتحان تئوری قوانین داوری موفق به کسب مدرک داوری درجه یک شدند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 293 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی طي روزهايي كه اكثر تيم‌هاي استاني به دنبال خانه تكاني در راس امور فني خود هستند، مي‌بينيم كه بسياري از دست‌اندكاران اين تيم‌ها هيچگونه اعتقادي به كار مربيان جوان نداشته و ندارند!

در حالي كه امروزه در كليه رشته‌هاي ورزشي با بهاء دادن به جوانان و كمك‌ كردن و مشورت دادن صحيح به آنها پيشرفت‌هايي را لمس كرده‌اند. در اين بين در فوتبال خوزستان هستند جواناني كه طي اين سال‌ها بدون مسائل حاشيه‌اي و با تكيه بر علاقه و علم روز توانستة‌اند به موفقيت‌هايي دست پيدا كنند، البته بايد پذيرفت كه حضور مربيان با دانش و فهيم مي‌تواند تغييراتي بنيادين در فوتبال خوزستان ايجاد كند؛ اما حضور مربيان درجه دوم و سوم آثار شگرفي به همراه نداشته و در اغلب موارد با مسير عقب‌گرد روبه‌رو بوده است.اگر كارنامه افرادي چون بايرام دوردي اف، ايناسيو، فرينا، مارتيك خاچاطوريان، گمالوويچ، ملادن فرانچيچ، آلبرتو كاستا و... را در نظر بگيريم آيا مي‌توانيم به جرات از ايجاد تحول فوتبال‌مان سخن بگوييم؟ آيا پيامد حضور اين افراد با توفيق و روند رو به رشد فوتبال ما همراه بوده است؟ آيا روي خوش نشان دادن به اين گونه مربيان ناديده گرفتن توان مربيان جوان خوزستاني با عدالت سازگار است؟

اگر نگاهي به عملكرد عبداله ويسي، كوروش موسوي، بهروز مكوندي، داریوش هرمزی ، وحيد سلامات، حبيب خدريان، موسي سواري، محمود جادري، قدرت‌اله غلامي، حسين مولايي، حميدرضا نادريانفر، رحيم حلفي، افشين رباطيان و... داشته باشيم و با كارنامه مربيان و ارداتي نه چندان مطرح قياس كنيم به روشني به نتايج مثبتي مي‌رسيم. فوتبال خوزستان بايد بياموزد كه دل سپرده و ايجاد فضا براي مربيان جوان و كلاس ديده موثر و سودمند است. اگر مربيان جوان با عصبيت‌هاي مقطعي هم روبه‌رو مي‌شوند بايد با هدايت و راهنمايي درست از سوي كارشناسان خبره و قراردادن كادر قوي و هوشمند در كنار آنها، شرايط لازم براي ارتقاي دانش مربيگري نسل جوان فراهم شود. بايد به اين نسل فرصت داد فضا و عرصه كار را هموار كرد تا ما اعتمادسازي، بستر لازم براي حضور موفق بازيكنان مطرح خوزستاني در عرصه مربيگري فراهم شود. به نظر شما جايگاه يك مربي جوان خوزستاني كه تيم استان را براي چندمين مرتبه صاحب عنوان اول تا سوم مي‌كند بايد در كدام جايگاه باشد، شما قضاوت كنيد؟ اميد مي‌رود، در اين شرايط (فصل نقل و انتقالات) اين جوانان و قشر آينده‌دار و علم‌گرا به راحتي فراموش نشوند. مطمئنا مي‌توانيم با ميدان دادن به اين گونه مربيان جوان، آينده فوتبال خوزستان را با وجود چندين مربي نسل جديد و باتجربه بيمه نماييم.

مهندس حسین نجفی بازدید : 238 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

        پایان سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ایران با قهرمانی بی حرف و حديث شاگردان حسين فرکی

 هفته پایانی لیگ برتر باشگاههای فوتبال ایران با قهرمانی شايسته‌ ترين و دوست‌ داشتني‌‌ ترين تيم اين فصل يعني فولاد خوزستان به پایان رسید .

سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از تاریخ دوم مردادماه 1392 با برگزاری دو مسابقه آغاز شد و سرانجام روز 22 فروردین 1393 با قهرمانی تیم فولاد خوزستان به پایان رسید . تعداد تیم‌ها در این این فصل از مسابقات با تصمیم فدراسیون فوتبال از 18 به 16 تیم کاهش یافت که این مسئله یکی از عوامل بالا رفتن حساسیت بازی‌ها و کشیده شدن سرنوشت قهرمانی تا هفته پایانی شد . شرایط این دوره از رقابت‌های لیگ برتر به گونه‌ ای پیش رفت که پنج تیم نفت تهران ، فولاد خوزستان ، استقلال تهران ، پرسپولیس و سپاهان اصفهان هر کدام تا هفته سی‌ام شانس قهرمانی را داشتند که سرانجام این جام نصیب شاگردان حسین فرکی شد .

                                              روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز

مهندس حسین نجفی بازدید : 375 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (1)

                      تبریک به خوزستانی ها صعود مستقیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر فوتبال

در پایان لیگ دسته اول باشگاههای فوتبال ایران تیم‌ نفت مسجد سلیمان توانست جواز صعود مستقیم به لیگ برتر باشگاههای فوتبال ایران را به دست آورد .

                                  سلام مسجد سلیمان به لیگ برتر ، جایی که فوتبال ایران متولد شد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ، صدرنشین گروه دوم رقابت های لیگ دسته یک کشور است ، به نتیجه ای دست یافت که آرزوی صدها هزار نفر هواداران این تیم در مسجدسلیمان و سراسر ایران است . مسجد سلیمان ، مهد بسیاری از اولین ها در ایران است و فوتبال یکی از این اولین هاست . کافی است در بررسی پیشینه فوتبال در ایران نگاهی به دانشنامه الکترونیک ویکی پدیا و همچنین بخش منابع تاریخ ورزش نگاهی بیندازیم . در این زمینه در ویکی پدیا می خوانیم : " برای اولین بار در ایران ، فوتبال در شهر مسجد سلیمان در استان خوزستان آغاز شد و اولین استادیوم فوتبال در این شهر به دست مهند سین انگلیسی به بهره برداری رسیده و اولین مسابقه فوتبال در آنجا بین مردم بومی مسجدسلیمان و انگلیسی ها برگزار شد . نخستین ایرانی که در یک تیم فوتبال بطور رسمی بازی کرد ، شخصی به نام کریم زندی بود که در سالهای 1287 تا 1297هجری خورشیدی در بین انگلیسی ‌ها و در تیم‌هایی که آنها در ایران ترتیب داده بودند بازی کرد ." شایان ذکر است سال 1287 ( 1908 میلادی )همان سالی است که چاه شماره یک نفت خاورمیانه و ایران در مسجدسلیمان به بهره بردای رسید و تصور اینکه کاشفان انگلیسی نفت در این منطقه لحظاتی از اوقات استراحت خود را به ورزش فوتبال اختصاص داده باشند ، دور از ذهن نیست . زیرا فوتبال مدرن و امروزی از سال 1866 میلادی در انگلستان شکل گرفته بود و بتدریج این ورزش مهیج بیشتر نقاط جهان را تسخیر کرده بود . در 1904 میلادی ( چهار سال قبل از بازی فوتبال در مسجدسلیمان ) سازمان فیفا ایجاد و در 1906 نیز اولین دوره مسابقات فوتبال را برگزار نمود . اما اوج رونق فوتبال ، مسابقات المپیکی بود که در 1908 و اتفاقاً همزمان با تلاش برای کشف نفت در مسجدسلیمان ، در لندن برگزار گردید .

بدین ترتیب باید فوتبال و نفت را برادرانی همزاد دانست که در دامان مسجدسلیمان متولد و پرورش یافتند و در روزگاری که در بسیاری از مناطق ایران و کل خاورمیانه کسی نشانی از فوتبال نمی دانست ، کارکنان نفت در این شهر اوقات فراغت خود را به فوتبال و ورزش های نوین دیگر سپری می کردند . منوچهر یاوری ، پیشکسوت ورزشی و مولف کتاب ؛ " شهر من مسجد سلیمان "در خصوص سابقه ایجاد باشگاههای ورزشی در این شهر می نویسد : "پس ازآنکه باشگاههای مختلف در مسجدسلیمان توسط شرکت نفت ساخته شد . مسابقه ها بصورت باشگاهی برگزار گردید که اینگونه مسابقه ها نیز می تواند مبداء و آغاز مسابقه های رسمی باشگاههای ایران باشند . این باشگاهها بیشترشان دارای زمین فوتبال اختصاصی ، استخر شنا ، سالن ورزش ، سالن سینما و سایر امکانات فرهنگی و ورزشی بودند و در حال حاضر نیز تعدادی از آنها هنوز در مسجدسلیمان وجود دارند و عبارتند از ؛ باشگاه نفتون ، باشگاه نفتک ، باشگاه ایران ، باشگاه مرکزی ، باشگاه تمبی ، باشگاه کاوه چشمه علی ، باشگاه بی بی یان ، باشگاه هندی ها و باشگاه ارامنه "

نام آوران فوتبال مسجدسلیمان که امروز تیم نفت این شهر بعنوان پیشینه تاریخی و پیشکسوتان ورزشی بدانها توجه دارد نام های زیادی را شامل می شوند . برخی از ایشان عبارتند از : صفر ایرانپاک ، ایرج سلیمانی ، منصور رشیدی ، جمشید نصیرعباس ، مسلم سلیمانی ، مصطفی خراجی ، هوشنگ نیسی مرغا ، صیدال سرقلی ، کوروش لرستانی ، بهزاد غلامپور ، بهروز مکوندی ، حشمت شیخ رباط ، داریوش یزدی ، فرهاد لاله زار ، شاپور احمدی و بسیاری دیگر....

                              روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز

مهندس حسین نجفی بازدید : 305 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، بارش شدید باران و آب گرفتگی چمن اکثر استادیوم های شهرستان های استان خوزستان باعث لغو شدن تمامی دیدارهای لیگ های برتر و دسته دوم بزرگسالان و لیگ برتر امیدهای استان خوزستان شد . لازم به ذکر است که طبق اعلام کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان خوزستان تاریخ برگزاری دیدارهای معوقه این مسابقات متعاقبا اعلام میگردد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 2561 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان رای خود را مبنی بر استفاده باشگاه استقلال مسجد سلیمان از بازیکن غیر مجاز صادر کرد . کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان خوزستان بعد از رسیدگی به اعتراض باشگاههای جنوب باغملک ، استقلال ویس و شاهین اندیمشک درخصوص استفاده غیر مجاز باشگاه استقلال مسجدسلیمان از دو بازیکن غیر مجاز ، با توجه به مدارک و استعلام های لازم رای خود را بعد از حدود دو ماه به شرح ذیل اعلام کرد :

- کسر 12 امتیاز از باشگاه استقلال مسجد سلیمان

- باشگاه استقلال مسجد سلیمان به مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد .

- آقای آذر سرپرست باشگاه استقلال مسجد سلیمان ، یک سال محرومیت از کلیه فعالیت های ورزشی و مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم گردید .

- بازیکن باشگاه استقلال مسجد سلیمان بنام آقای سامان کریمی مالک آبادی ، یک سال محرومیت از کلیه فعالیت های ورزشی و مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم گردید .


مهندس حسین نجفی بازدید : 472 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (9)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم داوری از رامشیر به قضاوت حسین نجفی و کمک داوری سعید شیخی و عباس کردزنگنه ، قضاوت بازی جنجالی و حساس پرسپولیس حمیدیه و فجر سوسنگرد ، در لیگ دسته 2 بزرگسالان استان خوزستان را بر عهده داشتند که در این بین آقای قاسم شریفی از اهواز به عنوان ناظر داوری و اقای ساعدی از سوسنگرد به عنوان ناظر بازی مسئولیت برگزاری این بازی را بر عهده داشتند .

این بازی که از کیفیت بسیار پائینی برخوردار بود و تیم سوسنگرد از لحاظ فنی در سطحی پائین تر از محلات قرار داشت به طوری که حتی توانایی دادن یک پاس را هم به یکدیگر نداشتند و هنوز اعتقاد داشتند که خطای حند دوضرب میباشد و مربی تیم هم با دشداشه عربی در کنار زمین بود ولی در مقابل تیم پرسپولیس حمیدیه تیمی بسیار  منظم و با اخلاقی را داشت و فوتبالی تاکتیکی و سرتر از تیم سوسنگرد را به نمایش گذاشتند .

این بازی در حالی که  تیم حمیدیه تا دقیقه 89  با نتیجه 1 بر 0 از حریف خود پیش بود و روندی متعادل و بدون جنجالی را دنبال میکرد ، در دقیقه 89 بر روی یک صحنه پرتاب اوت دستی بازیکن تیم فجر سوسنگرد به نام هادی یلالی به دلیل فحاشی ناموسی به داور بازی از سوی داور بازی کارت قرمز را دریافت کرد که بعد این صحنه با پرتاب لگد به دست حسین نجفی داور بازی ، به حالتی زننده ایشان را نقش بر زمین کرد و از استادیوم حمیدیه  با حمایت هم تیمی هایش و  مربی تیم به نام محمد جلالی متواری شد . 

اما در این بین نکته تاسف برانگیز این بود که مربی و بازیکنان بی فرهنگ تیم فجر سوسنگرد اعتقاد داشتند که ای مسئله امری طبیعی  بوده و اکثر بازی ها ،داور ضرب و شتم میشود  ،از طرفی  ناظر بازی که از خود سوسنگرد بود در جهت حمایت از تیم سوسنگرد قصد ادامه بازی را داشت و میخواست قضیه را ماست مالی کند ولی با عدم ادامه بازی توسط حسین نجفی، بازی در دقیقه 89 نیمه تمام ماند و در این بین هیچ کدام از مسئولین تربیت بدنی و هیئت فوتبال حمیدیه هیچ گونه حمایتی از داور بازی نکردند و مامورین نیروی انتظامی حاضر در استادیوم حمیدیه هم اقدامی نسبت به دستگیری فرد خاطی انجام ندادند و وی با موتور از استادیم متواری شد و فقط بازیکنان تیم پرسپولیس حمیدیه ، کمک داوران بازی ، اقای منصور افضلی رئیس کمیته داوران رامشیر و مسئولین کمیته داوران استان خوزستان از داور بازی دلجویی و حمایت کردند.


مهندس حسین نجفی بازدید : 2026 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (10)

كمیته داوران فدراسیون فوتبال یک دوره کلاس توجیهی نیم فصل داوران لیگ برتر فوتبال كشور، از 29 آبانماه لغایت 2 آذرماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می کند: داوران دعوت شده به شرح زیر می‌باشد:

داوران استان البرزحاجی پوروجوادشرفی،سجادطوری وحسن ظهیری کمک داوران استان هستندکه دراین کلاس حاضرشدند.

علیرضا فغانی- سعید مظفری زاده- مهدی سیدعلی- رضا كرمانشاهی- تورج حق وردی- غلامرضا جباری- امیرحسین فتاحی- پیروز سیف ا... پور- محمدرضا فغانی (تهران)- محسن تركی- محسن قهرمانی (خراسان رضوی)- حمید حاج ملك- هادی حاج عباسی (گیلان)- احمد صالحی- جمشید محمدی- امید سعیدفر (اصفهان)- محمدرضا اكبریان- بابك وسیله بر- محمد ملكی (البرز)- شاهین حاج بابایی- رسول رهبرفام (آذربایجانشرقی)- سیدحسین زرگر (سمنان)- یدا... جهانبازی- موعود بنیادی فر (چهارمحال و بختیاری)- اشكان خورشیدی- رضا عادل- سیدوحید كاظمی (مازندران)- البرز حاجی پور- جواد شرفی (خوزستان)- جمشید دانش مهر (كرمانشاه)- حسن اكرمی (گلستان)- قاسم واحدی (فارس)- محمدحسن زاهدیفر (بوشهر)- محمد كمانی (مركزی)- علی صفائی (قم)- سیدرضا مهدوی (كرمان)- بیژن حیدری (همدان)

اسامی كمك داوران دعوت شده به شرح زیر است:

علی میرزابیگی- محمدرضا ابوالفضلی- رسول فروغی- بابك داوری- حسین طالقانی- اسد حاج محمدی- محمدرضا منصوری- علیرضا ایلدروم- مهدی عالیقدر- محمدجواد مداح- حسن توماری- سعید آل وردی- حسن رحیمی پور- محمد عطایی (تهران)- رضا سخندان- حسن كامرانی فر- محسن فریمانی- یعقوب سخندان (خراسان رضوی)- سخاوت سلیمان نژاد- حمید غمزه- جهانبخش آرمان (گیلان)- سعید قاسمی- حمید سبحانی- مهدی شفیعی (اصفهان)- حمزه علی سلیمی (البرز)- رحیم شاهین- ایوب غلامزاده (آذربایجانشرقی)- رضا عبدوس- هادی طوسی (سمنان)- قهرمان نجفی- سعید زارع (چهارمحال و بختیاری)- بهرام كیانی- علی اكبر عظیم پور (مازندران)- سجاد طوری- حسن ظهیری (خوزستان)- فرزاد بهرامی (كرمانشاه)- بهرام حسینی نقوی (گلستان)- فرید امیدوار- فرهاد مروجی- محمدرضا غنو- محمدرضا امینی (فارس)- مصطفی فراهانی- مهدی الوندی- حمیدرضا رحیمی (همدان)- جلیل شعرانی (بوشهر)- حمیدرضا كنعانی (آذربایجانغربی)- علیرضا كناری(هرمزگان)- حسن یوسفی (كیش)- آرمان اسعدی (كردستان)- مجید ویشگاهی- بابك عباسقلی زاده (قزوین)- تورج عیوض محمدی- مهدی ناصحی- علی دودانگه (زنجان)سعید علی نژادیان (یزد)- محمد راهی( كهكیلویه وبویراحمد))


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 795
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 13,497
  • بازدید کلی : 1,291,380
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید