loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 267 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته پایانی مسابقات فوتبال جوانان باشگاهی رامشیر با دیدار تیم های کشاورز نوین و آبی پوشان در روز جمعه 1۸ /7 / ۱۳۹۳ در استادیوم تختی رامشیر به قضاوت آقایان حسین نجفی ، مهراب شادمهر و سید حیدر حسینی آغاز شد .

در این دیدار تیم جوانان کشاورز نوین موفق شد  به پیروزی  1 بر ۰ در برابر تیم آبی پوشان از منظم ترین تیم های این مسابقات دست یابد و این در حالی بود که هر دو تیم موقعیت های زیادی را بر روی دروازه همدیگر خلق نمودند .

دیگر دیدار هفته پایانی این مسابقات در روز یکشنبه  20 / 7 /  1393 با دیدار تیم های  استقلال جوان و جنوب نوین انجام خواهد شد  که این بازی می تواند سرنوشت قهرمانی را رقم بزند . چرا که تیم استقلال برای کسب مقام قهرمانی باید با اختلاف 7 گل به برتری برسد تا مقام قهرمانی را از تیم پیام تصاحب کند .

 

 

جدول رده بندی این مسابقات  در ادامه مطلب

مهندس حسین نجفی بازدید : 278 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته سوم مسابقات فوتبال جوانان باشگاهی رامشیر با دیدار تیم های استقلال و آبی پوشان  در روز جمعه ۲۸ / ۶ / ۱۳۹۳ در استادیوم تختی رامشیر به قضاوت آقایان حسین نجفی ، مهراب شادمهر و سید حیدر حسینی آغاز شد .

در این دیدار حساس و جذاب دو تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند ولی این تیم خوب استقلال رامشیر بود که در یک بازی حساب شده موفق به شکست حریف خود با نتیجه ۳ بر ۱ شد ضمن اینکه در دقایق پایانی بازی ، تیم استقلال با اخراج یکی از بازیکنان خود بازی را ده نفره ادامه داد . 

در دیگر دیدار این مسابقات در روز یکشنبه ۳۰ ۶ ۱۳۹۳ تیم های کشاورز نوین و پیام به مصاف هم خواهند رفت . 

تیم جنوب در این هفته استراحت دارد . 

از نکات جالب این مسابقات میتوان به برخورد شایسته و محترمانه مربیان و بازیکنان تیم ها با داوران و هییت برگزاری این مسابقات میباشد که جا دارد به جامعه فوتبال رامشیر تبریک گفته شود . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 275 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته دوم مسابقات فوتبال جوانان  باشگاهی رامشیر با دیدار تیم های کشاورز نوین و جنوب در روز جمعه ۲۱ / ۶ / ۱۳۹۳ در استادیوم تختی رامشیر به قضاوت آقایان حسین نجفی ، مهراب شادمهر و سید حیدر حسینی آغاز شد . 

در این دیدار تیم جوانان کشاورز نوین موفق شد در یک بازی برتر به پیروزی پرگل ۴ بر ۰ دست یابد . 

دیگر دیدار هفته دوم این مسابقات در روز یکشنبه با دیدار تیم های پیام و آبی پوشان برگزار خواهد شد . 

ضمن اینکه تیم استقلال رامشیر در این هفته استراحت دارد . 

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 336 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی مسابقات فوتبال جوانان باشگاهی رامشیردر سال ۹۳ با شرکت ۵ تیم استقلال جوان / پیام / کشاورز نوین / آبی پوشان و جنوب مشراگه به صورت دوره ای از روز جمعه ۱۴ / ۶ / ۱۳۹۳ با دیدار تیم های استقلال جوان و پیام به قضاوت آقایان رضا توکلی ، هادی چعبیان و میلاد آیرین  آغاز شد و دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ دست یافتند . 

در دیگر بازی این مسابقات در روز یکشنبه ۱۶ / ۶ / ۱۳۹۳ دو تیم آبی پوشان و جنوب مشراگه به قضاوت آقایان حسین نجفی ، هادی چعبیان و نجیب مراد زاده به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت این تیم آبی پوشان بود که موفق شد در یک بازی برتر حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست دهد . 

در این هفته تیم کشاورز نوین استراحت داشت . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 341 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش سايت رسمي هيات فوتبال استان خوزستان ، مسابقات فوتبال ساحلي جوانان استان خوزستان به پايان رسيد كه در ديدار پاياني دو تيم پاسارگاد رامشیر و آپادانا ابوذر شوش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 0 به سود تیم پاسارگاد رامشیر به پایان رسید و هر دو گل این دیدار در وقت سوم به ثمر رسید .

لازم به ذکر است که مربیگری تیم فوتبال ساحلی پاسارگاد رامشیر را عباس زنگنه مربی جوان و با دانش بر عهده داشت .



مهندس حسین نجفی بازدید : 296 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی خبر انحلال تيم استقلال‌ رامشير در محافل ورزشی بر سر زبان‌ ها افتاده است. سرپرست تيم طی تماسی به خبرنگارمان گفت: چنين شايعات جهت‌ داری فقط از سوی مخالفان مطرح می شود كه می خواهند روحيه دوستداران تيم را تضعيف كنند. احمد خميسی زاده ادامه داد: قبلا هم گفته بودم كه هدفمان خدمت صادقانه به جوانان در يك برنامه بلندمدت است و با قدرت اين روند را ادامه می دهيم و امسال اگرچه با عنوان هفتمی لیگ برتر را به پايان رسانديم؛ اما تجربه خوبی به دست آورديم. استقلال رامشير فصل آينده تحت هر شرايطی در ليگ‌ برتر استان حاضر خواهد شد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 972 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

به دليل عدم توان مالی در پرداخت مطالبات بازيكنان و هزينه‌ های تيمداری مجبوريم امتياز را واگذار كنيم و فصل آينده در ليگ‌ برتر باشگاه‌های استان خوزستان حضور نخواهيم داشت.

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی خميسی، مدير عامل باشگاه استقلال رامشير با اظهار مطلب فوق افزود: ديگر توانايی تيمداری را نداريم و به خط پايان رسيده و قصد داريم با فروش امتياز تيم مطالبات را پرداخت كنيم و اين میتواند يك خبر بسيار بد برای اهالی فوتبال‌ دوست رامشير باشد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 398 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (2)

 

امید ادهم رامهرمز 2           1 منتخب بزرگسالان رامشیر 

گلهای ادهم : عبدالله ذاکری ( 2 گل )

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در هفته سوم و پایانی مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم خلیل مرادی در رامشیر و در  روز جمعه 16 / 12 / 1392 در استادیوم نفت این شهر به مصاف تیم منتخب بزرگسالان رامشیر رفت و توانست در یک بازی پایاپای و تاکتیکی این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد .

در این دیدار ابتدا تیم ادهم رامهرمز در دقیقه 15 بازی ، با حرکت زیبای عبدالله ذاکری روی پاس حسین نوذری در عمق این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست گل اول بازی را به ثمر برساند تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 به سود ادهم رامهرمز به پایان برسد .

در نیمه دوم تیم منتخب بزرگسالان رامشیر حملات خود را بر روی دروازه ادهم رامهرمز گسترده تر کرد تا در دقیقه 51 صاحب یک ضربه پنالتی شود ولی نتوانستند آن را تبدیل به گل کنند و چند دقیقه بعد از آن ، کمال موسوی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و کار برای تیم ادهم سخت شد ولی این تیم ، حملات خود را بر روی دروازه تیم منتخب ادامه داد تا در دقیقه 70 روی حرکت زیبای میلاد باستی از کنار و پاسی زیبا به عبدالله ذاکری ، این بازیکن گلی حرفه ای را وارد دروازه تیم منتخب کرد تا تیم 10 نفره ادهم 2بر0 از حریف قدرتمند خود جلو بیفتد ولی این پایان کار نبود و تیم منتخب بروی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 82 حساب کار را 2 بر 1 کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید .

 پاسارگاد رامشیر 0             1 شهرداری بندر امام 

در دیگر بازی این مسابقات تیم پاسارگاد رامشیر به مصاف تیم شهرداری بندر امام رفت و در حالی که بازی بهتری را نسبت به این تیم به نمایش گذاشت اما مهاجمان این تیم قدر موقعیت های بدست آمده را نداستند تا اینکه در دقیقه 88 بازی یک گل از تیم شهرداری دریافت کردند و بازی را با نتیجه 1 بر 0 به حریف خود واگذار کردند تا تیم امید ادهم رامهرمز به مقام قهرمانی این مسابقات و تیم پاسارگاد رامشیر به مقام نایب قهرمانی این مسابقات  دست یابد ، ضمن اینکه تیم های شهرداری بندر امام و منتخب رامشیر به ترتیب در رده های سوم و چهارم این مسابقات قرار گرفتند  . 

جمشید طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز در پیامی ، ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و بازیکنان این تیم ، کسب مقام اول این مسابقات را تبریک گفت .

جهت گزارش تصویری این مسابقات به ادامه مطلب بر وید

مهندس حسین نجفی بازدید : 290 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی ، هفته سوم و پایانی مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره مرحوم خلیل مرادی در رامشیر در روز جمعه با انجام دو دیدار در استادیوم نفت این شهر برگزار خواهد شد که برنامه این مسابقات به شرح ذیل میباشد :

جمعه 16 / 12 / 1392 

امید ادهم رامهرمز                           منتخب بزرگسالان رامشیر              ساعت : 13

پاسارگاد رامشیر                             شهرداری بندر امام                       ساعت : 15

 

لازم به ذکر است تیم های پاسارگاد رامشیر  ، منتخب بزرگسالان رامشیر و امید ادهم رامهرمز به ترتیب با 4 ، 3 و 2 امتیاز شانس قهرمانی در این مسابقات را دارند .

همچنین عباس کردزنگنه مسئول برگزاری این مسابقات از حضور مهمانان ویژه همچون اسماعیل شریفات ، امید خالدی بازیکنان رامشیری فوتبال رامشیر ، علی البومرادی رئیس تربیت بدنی رامهرمز و جمعی از پیشکسوتان فوتبال رامشیر در مراسم اهدای جوایز خبر داد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 185 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

شهرداری بند امام  1        امید ادهم رامهرمز 1

زننده گل ادهم : مصطفی چراغی

پاسارگاد رامشیر 5          منتخب رامشیر 2

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی در روز دوشنبه 12 / 12 / 1392 در استادیوم نفت شهر رامشیر و از ساعت 14 تیم های پاسارگاد رامشیر و منتخب بزرگسالان رامشیر به مصاف هم رفتند و در یک دیدار پرگل و زیبا این تیم پاسارگاد رامشیر بود که توانست با نتیجه 5 بر 2 تیم منتخب بزرگسالان رامشیر را شکست دهد .

در دیگر دیدار این مسابقات تیم امید ادهم رامهرمز و بزرگسالان شهرداری بندر امام به مصاف هم رفتند و در ابتدا این تیم ادهم رامهرمز بود که توپ و میدان را در دست داشت و چندین موقعیت تک به تک را از دست داد و در نهایت در دقیقه 27 بازی روی ارسال کرنر و ضربه سر مصطفی چراغی دروازه تیم شهرداری را گشود و بازی در نیمه اول با نتیجه 1 بر 0 به سود ادهم رامهرمز به پایان رسید .

در نیمه دوم  تیم شهرداری  بازی بسیار خشن و پربرخوردی را در دستور داشت که منجر به چند تعویض اجباری بازیکنان ادهم شد ،  البته داور بازی هم به حرمت جام به مدارا با آنها میپرداخت ،  اما همین مسئله باعث شد بازیکنان کم تجربه و بسیار جوان تیم ادهم  بازی بسیار ضعیف  و با ترسی را به نمایش بگزارند و در دقیقه 55 حسین نوذری  مهاجم تیم ادهم در حالی که داشت در موقعیت تک به تک قرار میگرفت با خطای شدید بازیکن تیم شهرداری مواجه شد و داور چون دید کافی را نداشت اعلام پنالتی نکرد و چند دقیقه بعد از این صحنه بازیکن تیم شهرداری بر روی مدافع تیم ادهم دچار خطا شد که داور به اشتباه نقطه پنالتی را نشان داد و تعجب همگان را برانگیخت و بازی به نتیجه تساوی کشیده شد و در روزی که تیم ادهم بسیار ضعیف کار کرد مهاجمان این تیم هم با زدن توپ ها از روی محوطه شش قدم به بیرون این روز بد را تکمیل کردند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 210 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (3)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی هفته دوم مسابقات فوتبال چهارجانبه رامشیر در روز دوشنبه 12 / 12 / 1392 در استادیوم نفت این شهر برگزار خواهد شد که برنامه هفته دوم این مسابقات به شرح ذیل میباشد :


دوشنبه 12 / 12 /1392

 

منتخب  رامشیر                      پاسارگاد رامشیر                   ساعت : 14 


ادهم رامهرمز                         شهرداری بندرامام                 ساعت : 16

 

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 313 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

پاسارگاد رامشیر 2           ادهم رامهرمز 2

گلزنان ادهم : مسلم ممبینی / میلاد باستی

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز در روز پنجشنبه 8 / 12 / 1392 در چارچوب مسابقات فوتبال چهارجانبه رامشیر در استادیوم نفت این شهر و در بازی افتتاحیه میهمان تیم میزبان ، بزرگسالان پاسارگاد رامشیر نایب قهرمان بازیهای بزرگسالان رامشیر بود . 

در این دیدار دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در ابتدا این تیم بزرگسالان پاسارگاد رامشیر بود که روی یک ارسال از کنار و یک ضربه سر زیبا دروازه تیم ادهم را گشود ، اما در ادامه تیم ادهم دست به حملات زیادی بر روی دروازه پاسارگاد زد اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند و حضور عباس کردزنگنه مدافع آخر و کاپیتان تیم پاسارگاد راه را بر مهاجمان ادهم بسته بود ولی روی پاس عمقی و یک فرار زیبا از  میلاد باستی از کنار ، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که مسلم ممبینی آن را تبدیل به گل کرد و دو تیم با نتیجه 1 بر 1 به رختکن رفتند . اما با شروع نیمه دوم تیم امید ادهم بازی را به دست گرفت و باز از همان حربه و حرکت در عمق میلاد باستی روی پاس زیبایه افشین خمیسی این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل دوم ادهم را به ثمر رساند ، در ادامه تیم پاسارگاد حملات خود را بر روی دروازه ادهم گسترده تر کرد و با حضور عباس کردزنگنه در خط حمله تیم ادهم تحت فشار قرار گرفت و روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه دروازبان تیم ادهم در جایگیری تیم پاسارگاد به گل دوم خود دست یافت و در ادامه بازی این تیم پاسارگاد بود که از تحلیل بدنی بازیکنان ادهم میتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداشتند و بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید .

در دیگر بازی این مسابقات تیم منتخب بزرگسالان رامشیر توانست 3 بر 1 تیم بزرگسالان شهرداری بندرامام را شکست دهد .

جهت گزارش تصویری بازی ها به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 472 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (9)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم داوری از رامشیر به قضاوت حسین نجفی و کمک داوری سعید شیخی و عباس کردزنگنه ، قضاوت بازی جنجالی و حساس پرسپولیس حمیدیه و فجر سوسنگرد ، در لیگ دسته 2 بزرگسالان استان خوزستان را بر عهده داشتند که در این بین آقای قاسم شریفی از اهواز به عنوان ناظر داوری و اقای ساعدی از سوسنگرد به عنوان ناظر بازی مسئولیت برگزاری این بازی را بر عهده داشتند .

این بازی که از کیفیت بسیار پائینی برخوردار بود و تیم سوسنگرد از لحاظ فنی در سطحی پائین تر از محلات قرار داشت به طوری که حتی توانایی دادن یک پاس را هم به یکدیگر نداشتند و هنوز اعتقاد داشتند که خطای حند دوضرب میباشد و مربی تیم هم با دشداشه عربی در کنار زمین بود ولی در مقابل تیم پرسپولیس حمیدیه تیمی بسیار  منظم و با اخلاقی را داشت و فوتبالی تاکتیکی و سرتر از تیم سوسنگرد را به نمایش گذاشتند .

این بازی در حالی که  تیم حمیدیه تا دقیقه 89  با نتیجه 1 بر 0 از حریف خود پیش بود و روندی متعادل و بدون جنجالی را دنبال میکرد ، در دقیقه 89 بر روی یک صحنه پرتاب اوت دستی بازیکن تیم فجر سوسنگرد به نام هادی یلالی به دلیل فحاشی ناموسی به داور بازی از سوی داور بازی کارت قرمز را دریافت کرد که بعد این صحنه با پرتاب لگد به دست حسین نجفی داور بازی ، به حالتی زننده ایشان را نقش بر زمین کرد و از استادیوم حمیدیه  با حمایت هم تیمی هایش و  مربی تیم به نام محمد جلالی متواری شد . 

اما در این بین نکته تاسف برانگیز این بود که مربی و بازیکنان بی فرهنگ تیم فجر سوسنگرد اعتقاد داشتند که ای مسئله امری طبیعی  بوده و اکثر بازی ها ،داور ضرب و شتم میشود  ،از طرفی  ناظر بازی که از خود سوسنگرد بود در جهت حمایت از تیم سوسنگرد قصد ادامه بازی را داشت و میخواست قضیه را ماست مالی کند ولی با عدم ادامه بازی توسط حسین نجفی، بازی در دقیقه 89 نیمه تمام ماند و در این بین هیچ کدام از مسئولین تربیت بدنی و هیئت فوتبال حمیدیه هیچ گونه حمایتی از داور بازی نکردند و مامورین نیروی انتظامی حاضر در استادیوم حمیدیه هم اقدامی نسبت به دستگیری فرد خاطی انجام ندادند و وی با موتور از استادیم متواری شد و فقط بازیکنان تیم پرسپولیس حمیدیه ، کمک داوران بازی ، اقای منصور افضلی رئیس کمیته داوران رامشیر و مسئولین کمیته داوران استان خوزستان از داور بازی دلجویی و حمایت کردند.


مهندس حسین نجفی بازدید : 201 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم فوتبال امید ادهم رامهرمز از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پاسارگاد رامشیر جهت حضور در مسابقات فوتبال چهارجانبه یادواره شهدای رامشیر که در استادیوم تختی رامشیر برگزار میشود دعوت شد .

این مسابقات با شرکت تیم های ادهم رامهرمز ، پاسارگاد رامشیر ، شهرداری بندر امام و میلاد ایذه  از روز پنجشنبه 8 / 12 / 1392 و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که برنامه هفته اول این مسابقات به شرح ذیل میباشد :


پنجشنبه 8 / 12 / 1392  

 

میلاد ایذه                                  شهرداری بندر امام                ساعت ١٣:٣٠

 

پاسارگاد رامشیر                       ادهم رامهرمز                         ساعت    ١٥:٣٠

 


مهندس حسین نجفی بازدید : 1397 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

به گزارش سایت خبری فوتبال حسین نجفی تیم داوری از رامشیر به قضاوت حسین نجفی به همراه کمک های خود آقایان هادی چعبیان ، عباس کردزنگنه و علی حسنی در روز پنجشنبه 3 / 11 / 1392 در باغملک و از سری مسابقات لیگ برتر امید های خوزستان دیدار تیم های شاهین باغملک و ملی حفاری اهواز را که یک بازی سخت و حساس بود را به خوبی قضاوت کردند و نمره بالایی را از ناظر بازی آقای سید عباس آقامیرزاده از رامهرمز دریافت کردند و این در حالی بود که در دقیقه 39 یک پنالتی به سود تیم شاهین باغملک اعلام شد که کمک داور اول بازی آقای هادی چعبیان با دید مناسبی که داشت خطای حند مدافع تیم حفاری را به خوبی دید و با پرچم به موقع خود ، در اعلام پنالتی کمک شایانی را به داور بازی نمود و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید . 


مهندس حسین نجفی بازدید : 540 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 

تیم فوتبال استقلال رامشیر

تیم فوتبال استقلال رامشیر که چند سالی بود که در عین شایستگی ، نتوانست به لیگ برتر استان خوزستان راه پیدا کند ، بالاخره با تلاش و تعصب بازیکنان ، مربیان و مسئولین این تیم  تحت حمایت هیئت فوتبال رامشیر توانست در فصل گذشته جواز حضور در مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان خوزستان را در فصل 92/93 کسب کند و در ابتدای این فصل هم با کسب نتایج درخشان در کورس با تیم های بالای جدول قرار داشت و همگان به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی به این تیم نگاه میکردند اما به یکباره این تیم روندی نزولی پیدا کرد و جایگاه خود را در بالای جدول از دست داد و جزء تیم های میانه جدول و حتی ته جدول قرار میگرفت .

سایت خبری فوتبال حسین نجفی در مصاحبه ای با تنی چند از بازیکنان و هواداران تیم استقلال رامشیر دلایل افت شدید این تیم را جویا شد که در ادامه مطلب  به برسی آن میپردازیم .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,106
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 13,808
  • بازدید کلی : 1,291,691
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید