loading...
سایت خبری فوتبال حسین نجفی
مهندس حسین نجفی بازدید : 368 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

طبق اعلام کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان خوزستان برنامه هفته سوم لیگ برتر نوجوانان استان اعلام شد که برنامه بازیهای آن به شرح ذیل است :

یکشنبه 1392/3/26

            مقاومت اهواز                             ادهم رامهرمز              

اهواز ورزشگاه مقاومت

دوشنبه 1392/3/27

شاهین اهواز                               عقاب رامهرمز

اهواز ورزشگاه قدس 

      شاهین رامهرمز                          برق بهبهان   

رامهرمز ورزشگاه تختی

مهندس حسین نجفی بازدید : 418 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

طبق اعلام کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان خوزستان هفته هشتم لیگ دسته اول جوانان استان در روز یکشنبه در شهرهای مختلف استان پیگیری میشود که برنامه تنها نماینده فوتبال رامهرمز به شرح ذبل است :


یکشنبه 1392/3/26


عقاب رامهرمز                          میلاد ایذه


رامهرمز ورزشگاه تختی

مهندس حسین نجفی بازدید : 421 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)

فوتبال رامهرمز

روز شنبه 21 / 2 / 1392 آخرین بازی مرحله مقدملتی مسابقات فوتبال باشگاهی جوانان شهرستان رامهرمز برگزار شد و این در حالی بود که این مسابقات از تاریخ 23 / 1 / 1392 آن هم با اسرار زیاد تیم ها و مراجعه به فرمانداری و نماینده محترم شهر ، این مسابقات برگزار شد و از این تاریخ تا پایان دور مقدماتی در مدت یک ماه 20 مسابقه را به صورت فشرده برگزار کردند و دو هفته پایانی این مسابقات هم در امتحانات بازیکنان برگزار شد چرا که گفته شده بود قصد دارند این مسابقات را سریع تمام کنند .

و این سر هم بندی مسابقات در حالی صورت گرفت که تیم ها در حدود 17 ماه برای این مسابقات تمرین کرده بودند ولی با چند بازی ، سر و ته قضیه را هم آوردند چرا که آقایان فقط به دنبال بیلان کاری هستند و کیفیت و کمیت مسابقات برایشان مهم نیست .

حال این مسائل به کنار ، تکلیف تیم های شاهین ، پیروزی ، فرهنگ و مهرگان که به دور نیمه نهایی صعود کردند چیست و کی قرار است این مسابقات برگزار شود ،البته شنیده میشود که گفته شده این مسابقات بعد از امتحانات برگزار میشود ، پس اگر قرار بود بعد از امتحانات برگزار شود چرا دو هفته پایانی را در امتحات برگزار کردند و چرا حالا که امتحانات تمام شده این مسابقات را برگزار نمیکنند ، حالا هم که میگویند بعد از انتخابات ریاست جمهوری ، شنیده ها هم حاکی از برگزاری مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان است .

اما دلیل اصلی عقب افتادگی مسابقاتی که رئیس هیئت فوتبال آن 3 ماه است به دفتر کارش تشریف نیاورده به شرح ذیل میباشد : 

1 . فصل برداشت محصول زمین های کشاورزی یکی از اعضای هیئت فوتبال و مشغله زیاد ایشان بر روی این زمینها 

2. حضور یکی دیگر از اعضای هیئت فوتبال در سفر های تفریحی در مالزی و .....

3. این مسابقات درآمد خوبی برای آنها ندارد

حال با این اوصاف آیا تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی  انصراف خود را از این مسابقات اعلام نمایند بهتر نیست ؟

مهندس حسین نجفی بازدید : 400 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« من لم يشكر المخلوق ، لم يشكر الخالق» پيامبر اكرم( ص)

احمد زنگنه

سلام علیکم

 

 

 

 

 

 

 

 

اینک که پس از20 سال انتظارمردم شریف و ورزش دوست رامهرمز؛فرزندان رشید دیار سلمان فارسی؛یک بار دیگر؛حقانیّت فوتبال این شهر رابه اثبات رسانیده و بر بلندای فوتبال خوزستان تکیه زده اند؛بی شک این موفّقیّت ؛بدون حمایت شما بزرگواران ؛ امکان پذیرنبوده است. لذا بدین وسیله ازکلیّه ی پیشکسوتان؛ورزشکاران؛مربّیان؛تماشاگران؛نماینده ی محترم مردم رامهرمزدرمجلس شورای اسلامی؛ شهردارمحترم وپرسنل زحمتکش شهرداری؛اعضای محترم شورای اسلامی شهر وکلیّه ی مسولین ادارات که این مجموعه را در کسب این موفّقیّت یاری نموده ؛ کمال تقدر وتشکّر رانموده واز همه ی شما سروران گرامی صمیمانه تقاضا دارم این مجموعه را که متعلّق به تک تک مردم شریف رامهرمز می باشد جهت حضورمقتدرانه در مسابقات آتی لیگ دسته 3 کشور،یاری رسان باشید.

ازخداوند متّعال آرزوی توفیق ؛ سربلندی وموفّقیّت روز افزون در تمامی مراحل زندگی را برای شما بزرگواران و همشهریان عزیزم خواستارم.

باتشکّر

احمدزنگنه نژاد سرمربی تیم فوتبال فرهنگ شهرداری رامهرمز

مهندس حسین نجفی بازدید : 379 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

ادهم رامهرمز 

کشاورز سوسنگرد 3        ادهم رامهرمز  7

زننده گلها : حسین نوذری ( 3 گل ) - شاهین رحمانی ( 2 گل ) - رضا پرسای - متین خاشعی

در هفته دوم مسابقات فوتبال نوجانان باشگاهی خوزستان در روز یکشنبه 20 / 3 / 1392 ، تیم فوتبال نوجوانان ادهم رامهرمز در سوسنگرد میهمان تیم کشاورز این شهر بود .

در این دیدار که در تمام 90 دقیقه وزش باد شدید کار را برای هر دو تیم سخت کرده بود ، ابتدا این تیم نوجوانان کشاورز بود که با تو.جه به اینکه باد در جهت موافق آنها بود ، حملات گسترده ای را بر روی دروازه نوجوانان ادهم انجام دادند تا اینکه در دقیقه 10 بازی به گل اول خود دست یافتند و در ادامه بر روی اشتباه مدافعان تیم ادهم در دفع توپ گل دوم خود را در دقیقه 24 بازی به ثمر رساندند .

در ادامه با چند تعغیر تاکتیکی از سوی مربیان تیم ادهم ،  نوجوانان ادهم حملات زیادی را بر روی دروازه تیم کشاورز انجام دادند تا در دقیقه 33 بازی روی حرکت زیبای رضا پرسا از کنار و سانتر او ، حسین نوذری گل اول بازی را به ثمر رساند و درست 8 دقیقه بعد باز هم روی پاس زیبای رضا پرسا ، حسن نوذری بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی 2 بر 2 به رختکن بروند .

با شروع نیمه دوم  ، تیم نوجوانان ادهم بازی را طوفانی آغاز کرد و روی سانتر از کنار میلاد مرادی و ضربه شاهین رحمانی ، توپ به زیر تیرک افقی دروازه برخورد کرده و در بیرون خط به پائین آمد که با پرچم کمک داور بازی در دقیقه 49 اعلام گل شد تا ادهم گل سوم خود را به ثمر برساند و این پایان کار نبود و در ادامه شاهین رحمانی در دقیقه 56 گل دوم خود و چهارم ادهم را برروی یک ضربه سر به ثمر رساند در دقیقه 68 اینبار رضا پرسا بود تا گل ششم ادهم را به ثمر برساند و در ادامه تیم کشاورز روی اشتباه میلاد کمائی ، صاحب یک ضربه پنالتی شد که موفق به گلزنی نشد اما 5 دقیقه بعد به گل سود خود دست یافت تا اختلاف کمتر شود و لی متین خاشعی در دقیقه 79 روی یک شوت از راه دور گل هفتم ادهم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 7 بر 3 به سود نوجوانان ادهم رامهرمز به پایان برسد .

جهت مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 375 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (2)

 انتخابات رامهرمز

شاید کمتر کسی در فوتبال رامهرمز باشد که از مسئولین هیئت فوتبال شهرستان رامهرمز راضی باشد و این دلیلی ندارد جز اینکه سمت ریاست هیئت فوتبال رامهرمز انتصابی است نه انتخابی ، و همین دلیل باعث شده اکثر فوتبالی های رامهرمزی از تصمیماتی که در فوتبال رامهرمز گرفته میشود ناراضی باشند ، از جمله آنها میتوان به افزایش 33 درصدی کرایه چمن ، هزینه های سربه فلک کشیده میزبانی تیم های رامهرمزی در لیگ استان ، عدم پیگیری کمبود های فوتبال شهرستان ، بی نظمی در برگزاری مسابقات داخلی ، رفتار نامناسب با فوتبالی ها و غیره ........ را میتوان اشاره کرد و این در حالی است که جمعی از باشگاه ها ، فوتبالیستها و داوران فوتبال رامهرمز همگی اتفاق نظر دارند که باید رئیس هیئت فوتبال رامهرمز ، همانند ریاست فدراسیون فوتبال و یا ریاست هیئت فوتبال استان ها بر اساس رای گیری از فوتبالی ها انتخاب شود .

این مسئله از آن جهت مهم است که وقتی نمایندگانی از هر باشگاه ، چند نفر از فوتبالیستهای سرشناس شهر ، نماینده داوران ، چند تن از پیشکسوتان و حتی چند تن از تماشاگران همیشه در صحنه فوتبال شهر ، افرادی به عنوان اعضای رای دهنده بتوانند رئیس هیئت فوتبال شهرستان را انتخاب کنند ، قطعا" نارضایتی و مشکلاتی که در حال حاضر در فوتبال شهرستان وجود دارد ، یا بوجود نمی آید یا اینکه کمتر بوجود می آید .

مهندس حسین نجفی بازدید : 420 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

جوانان عقاب رامهرمز

در ادامه مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان خوزستان و در هفته هفتم این مسابقات تیم جوانان عقاب در ورزشگاه تختی شوشتر مهمان تیم پارسیان شوشتر بود که بدلیل حاضر نشدن تیم شوشتری جوانان عقاب صاحب سه امتیاز بدون دردسر شد. لازم به ذکر است که جوانان عقاب با انجام 7 بازی ( 4 برد - 3 تساوی ) و کسب 15 امتیاز و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم پیروزی هفتکل 16 امتیازی در مقام دوم جدول رده بندی گروه اول مسابقات لیگ دسته اول جوانان استان خوزستان قرار گرفته است.

مهندس حسین نجفی بازدید : 485 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

عقاب رامهرمز

عقاب رامهرمز 1                گسترش فولاد اهواز 0

گلزن : پژمان مرادی نیک ( دقیقه 91 )

از هفته دوم مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی خوزستان ، تیم فوتبال نوجوانان عقاب رامهرمز در روز جمعه 17 / 3 / 1392 در استادیوم تختی رامهرمز به قضاوت داوران ماهشهری میزبان تیم خوب گسترش فولاد اهواز بود .

در این دیدار با توجه به اینکه تیم عقاب در هفته اول مسابقات شکست خورده بود و در مقابل تیم گسترش فولاد اهواز در برابر شاهین اهواز به پیروزی 13 بر 1 دست یافته بود ، یک بازی بسیار حساس برای نوجوانان عقاب رامهرمز بود و روند بازی هم نشان از اهمیت بازی داشت و این در حالی بود که تیم عقاب حملات زیادی را بر روی دروازه گسترش انجام داد تا در نهایت در دقیقه 91 روی حرکت زیبا و تیز هوشی پژمان مرادی نیک به گل برتری خود دست یابد و بازی را با همین نتیجه به پایان برساند . هرچند که نباید از  درخشش دروازبان تیم عقاب ( فرجی )  غافل شد که چند موقعیت صددرصد تیم گسترش فولاد را مهار کرد و شاگردان آقای عباس زاده در تیم گسترش فولاد هرچند که یک بازی تاکتیکی را انجام دادند اما نتوانستند به نتیجه مطلوب دست یابند .

جهت مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 385 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

شاهین رامهرمز

شاهین رامهرمز 12                   شهید هاشمی اهواز 1

گلزنان شاهین : جاوید نوروزی 4 گل / احمد  برزگر 4 گل /علی صالحی 3 گل /مالک اکبر زاده 1 گل

تیم فوتبال شاهین رامهرمز در هفته دوم مسابقات فوتبال نوجوانان استان خوزستان در روز جمعه 17 / 3 / 1392 در اهواز میهمان تیم شهید هاشمی اهواز بود و توانست در یک بازی کاملا" یکطرفه حریف اهوازی خود را با نتیجه پرگل 12 بر 1 شکست دهد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 400 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

چمن رامهرمز

از اوایل خردادماه 1392 از سوی هیئت فوتبال رامهرمز اعلام شد که کرایه چمن از سی هزار تومان به چهل هزار تومان افزایش یافته است و منبعد تیم ها باید این مبلغ را جهت کرایه زمین پرداخت نمایند اما این افزایش 33 درصدی زمین بر چه اساسی بوده است ، آیا کیفیت زمین را بهتر کرده اند یا اینکه چه امکانات رفاعی را به این استادیوم یا چمن اضافه کرده اند که این افزایش صورت گرفته است ، البته این سوالی است که خیلی از فوتبالیستها و مسئولین تیم ها از همدیگر میپرسند و وقتی این سوال از مسئولین هیئت فوتبال پرسیده میشود جوابی با ایما و اشاره میدهند و آن دلیلی ندارد جزء اینکه جوابی ندارند بدهند و خود یک ایالت خود مختار هستند و هر کاری که دوست داشته باشند انجام میدهند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 286 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (2)

طبق اعلام کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان خوزستان برنامه هفته دوم لیگ برتر نوجوانان استان در گروههای چهارگانه به شرح ذیل است :

جمعه 1392/3/17

عقاب رامهرمز - گسترش فولاد اهواز

 شهید هاشمی اهواز - شاهین رامهرمز

یکشنبه 1392/3/19

پیام سوسنگرد - ادهم رامهرمز

سوسنگرد ورزشگاه تختی

مهندس حسین نجفی بازدید : 280 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

جنوب اهواز 5                     عقاب رامهرمز 1

در گروه سوم این مسابقات تیم عقاب رامهرمز که چند سالی است جزء نمایندگان خوب فوتبال رامهرمز در لیگ برتر نوجوانان استان خوزستان است در اولین بازی خود در این مسابقات مهمان تیم جنوب اهواز بود که تن به شکست سنگین 5 بر 1 داد. دیر شروع کردن تمرینات و بلاتکلیفی در شرکت در مسابقات و آماده نبودن تیم عقاب از دلایل عمده این شکست بود. 


شاهین رامهرمز 0              0 جهان آرا خرمشهر

در گروه دوم این مسابقات تیم نوجوانان شاهین که با کسب مقام سومی در مسابقات باشگاهی نوجوانان شهرستان رامهرمز پا به این بازیها گذاشته بود در اولین بازی خود در ورزشگاه تختی رامهرمز میزبان تیم جهان آرا خرمشهر بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیم نوجوانان شاهین در این بازی نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 2341 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

ادهم رامهرمز 

نوجوانان ادهم رامهرمز 0              نوجوانان ولایت اهواز 1

در هفته اول مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاهی استان خوزستان تیم فوتبال نوجوانان ادهم رامهرمز که با سختی زیاد راهی این مسابقات شده بود در روز جمعه 10 / 3 / 1392 در استادیوم تختی رامهرمز میزبان تیم ولایت اهواز بود .

در این دیدار که به قضاوت داوران بهبهانی برگزار شد در ابتدای بازی به دلیل تاکید ناظر بازی آقای امیری به وجود آمبولانس بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد ، مسئله ای که در اکثر بازی های استان کمتر اتفاق می افتد و کمتر میزبانی است که آمبولانس جهت بازی حاضر می نماید .

ابتدای بازی تیم ادهم حملات گسترده ای را بر روی دروازه ولایت انجام داد اما نتو است قدر موقعیت های بدست آمده را بداند تا در ادامه این تیم ولایت باشد که حملات گسترده ای را بر روی دروازه ادهم انجام دهد اما بی دقتی مهاجمان دو تیم کار را در نیمه اول با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رساند تا در نیمه دوم بر روی یک ضربه کرنر و اشتباه مدافعان ادهم ، تیم ولایت روی توپ برگشتی و شوت از راه دور دروازه ادهم را باز کند و با نتیجه 1 بر 0 از میزبان خود جلو بیفتد و در ادامه با اخراج ابوالفضل کیانی کار برای تیم ادهم سخت شد و مهاجمان این تیم هم قدر موقعیت بدست آمده را ندانستند تا بازی با همین نتیجه 1بر0 به سود تیم ولایت به پایان برسد

مهندس حسین نجفی بازدید : 299 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

بعد از حضور تیم فوتبال نوجوانان ادهم در مسابقات استان خوزستان ، این باشگاه در رده امید های استان خوزستان هم شرکت خواهد کرد .

خبر های رسیده از باشگاه ادهم حاکی از این میباشد که حسین نجفی به عنوان سرمربی این تیم میباشد و در اظهار نظری در مورد این تیم اعلام داشته که :

با توجه به اینکه مسابقات امید های استان بالاترین سطح در رده پایه میباشد ، لذا جهت حضوری قدرتمند در این مسابقات نیازمند یک برنامه ریزی مناسب و حساب شده میباشیم و در کنار این مسائل اگر قرار شد تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم قبل از هر چیز به بازیکنانی نیازمند هستیم که نظم را سرلوحه کار خود قرار داده و با تمامی مشکلات در تمامی تمرینات حضور داشته باشند و با این اوصاف بازیکنانی در لیست این تیم قرار میگیرند که بتوانند تا پایان مسابقات و تحت هر شرایطی با تیم همراه باشند .

همچنین حضور یک کمک مربی و مربی دروازبانان و مربی بدنساز در کنار تیم بسیار تاثیر گذار خواهد و مطمئنا" قبل از تشکیل این تیم کادر فنی قوی را در کنار خودم قرار خواهم داد تا بتوانیم به هدف خود که قهرمانی در این مسابقات میباشد برسیم ، هرچند که با توجه به شرایط کاری خودم در شرکت ملی حفاری و اینکه ممکن است اکثر تمرینات تیم را نباشم کار را سخت کرده و به دنبال این هستم که تا بعد از ماه مبارک رمضان که قرار است تمرینات این تیم استارت بخورد این مشکل را حل نمایم و جدا از همه این مسائل ، مشکلات مالی مهمترین دغدغه من و باشگاه میباشد که از مسئولین شهر خصوصا" نماینده ورزشی این شهر جناب دکتر بهمنی و اعضای محترم شورای شهر و هر ورزش دوستی که میتواند تقاضای همکاری را داریم ، تا این باشگاه با توجه به سیاست اخلاق مداری و پیشرفت ، بتواند به اهداف والای خود برسد .

مهندس حسین نجفی بازدید : 338 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

ادهم رامهرمز

در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان استان خوزستان تیم فوتبال نوجوانان ادهم رامهرمز که در گروه 4 مسابقات با تیم های ولایت اهواز ، مقاومت اهواز ، پیمان بهبهان و نفت امیدیه همگروه است در روز جمعه به مصاف تیم خوب ولایت اهواز در استادیوم تختی رامهرمز خواهد رفت .که از تماشاگران خوب رامهرمز دعوت میشود جهت حمایت از آینده داران فوتبال رامهرمز ، حضوری حماسی داشته باشند .

جمعه 10 / 3 / 1392  ساعت 17:30 استادیوم تختی رامهرمز


نوجوانان ادهم رامهرمز                                         نوجوانان ولایت اهواز

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 392 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تيم فوتبال استقلال‌خوزستان برای فصل بعد لیگ برتر انتخاب شد.عبدالله ویسی

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان به نقل ازایسنا خوزستان عبدالله ویسی پس از توافق بامدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان هدایت این تیم را برای یک فصل بر عهده گرفت. عبدالله ویسی مردی از دیار رامهرمز میباشد که پیش از این سابقه‌ی سرمربیگری در تیم‌های صبای قم و پیکان تهران را نیز داشته است.

مهندس حسین نجفی بازدید : 313 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام تبریک آقای محمدرضا احمدی (سرمربی موفق فوتبال رامهرمز) و جناب آقای استاد محسن احمدی (هنرمند محبوب و مردمی استان) به مجموعه محترم شهرداری ، اعضای کادر مدیریتی ، کادر فنی ، بازیکنان و همه اعضای باشگاه فرهنگ شهرداری رامهرمز و مردم شهید پرور و ورزش دوست شهرستان رامهرمز جهت قهرمانی تیم فوتبال باشگاه فرهنگ در مسابقات این فصل باشگاهی استان و حضور در مسابقات لیگ کشوری برای اولین بار در فوتبال رامهرمز:

متن کامل پیام بدین شرح می باشد:   محمد رضا احمدی

جهت مشاهده متن کامل مصاحبه به ادامه مطلب بروید 

مهندس حسین نجفی بازدید : 706 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

جهت دانلود هرکدام از فیلمها بر روی لینیک  زیر کلیک کنیدفوتبال رامهرمز

فیلم اول                 

لینیک دانلود

حجم : 2.54       

رمز : www.hossinnajafi.ir 


فیلم دوم

لینیک دانلود

حجم  : 2

رمز : http://hossinnajafi.ir

مهندس حسین نجفی بازدید : 330 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرهنگ رامهرمز 2 ميلاد دزفول 1

استقلال ملاثاني 3 آنزان ايذه 1

استقلال حميديه 0 شاهين هنديجان 0

شلمچه نوين خرمشهر 4 شيبان باوي 2

پرسپوليس ويس 0 شاهين ماهشهر 0

جنوب سوسنگرد استقلال شوشتر

سپاهان ايذه 0 استقلال مسجدسلیمان 1

نفتون مسجدسلیمان 3 استقلال رامهرمز 1

مهندس حسین نجفی بازدید : 452 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرهنگ رامهرمز 

 فرهنگ رامهرمز 2                           میلاد دزفول 1

گلزنان : علی محمد چراغی 75 / احسان موسوی 79  (فرهنگ ) :مسلم حسینوند  93 ( میلاد )  

در روز چهارشنبه 25 / 2 / 1392 در ساعت 17 استادیوم تختی رامهرمز میزبان دیدار حساس فرهنگ رامهرمز و میلاد دزفول بود . در این دیدار که تعیین کننده قهرمان لیگ برتر استان خوزستان بود تماشاگران رامهرمزی با حضور حماسی خود سنگ تمام گذاشته و برای اولین بار نزدیک به 11000 تماشاگر به استادیوم تختی رامهرمز آمد .

در این دیدار که در نیمه اول تیم دزفولی بازی بهتری را نسبت به فرهنگ انجام داد در دو صحنه صاحب دو موقعیت گلزنی شد که با درخشش صابر شهریاری دروازبان آماده این روزهای فرهنگ موفق به گلزنی نشد . اما در نیمه دوم ، فرهنگ که برای قهرمانی نیازمند برد در این دیدار بود روندی هجومی پیش گرفت و با چند تعغییر تاکتیک و تعویض در دقیقه 75 توسط علی چراغی بازیکنی که به دلیل مصدومیت به صورت جانشین  از دقیقه 67 به زمین آمده بود به گل اول بازی دست یافت و در ادامه با حملات تیم فرهنگ  این تیم صاحب یک ضربه کاشته در سمت چپ خط دفاعی میلاد دزفول شد که احسان موسوی با یک ضربه استادانه و محکم دروازه تیم میلاد دزفول را برای دومین بار باز کرد تا فرهنگ رامهرمز خیالش از برد در این دیدار آسوده باشد و این در حالی بود که در دقیقه 80 تیم میلاد صاحب یک ضربه پنالتی شد که بازهم با درخشش صابر شهریاری در مهار ضربه پنالتی ، موفق به گلزنی نشد اما در دقیقه 93 بازی روی یک لحظه غفلت مدافعان فرهنگ ، تیم میلاد دزفولی با ضربه سر میلاد حسینوند به تنها گل خود در این دیدار دست یافت و با این نتیجه تیم فرهنگ رامهرمز به مقام قهرمانی لیگ برتر استان خوزستان دست یافت .

جهت مشاهده سایر عکسها به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 346 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

فوتبال رامهرمز

در روز چهارشنبه 25 / 2 / 1392 در ساعت 17 در استادیوم تختی رامهرمز دیدار پایانی از سری مسابقات لیگ برتر استان خوزستان بین تیم های فرهنگ رامهرمز و میلاد دزفول برگزار میشود .

این دیدار که فوق العاده حساس و دیدنی میباشد برای مردم رامهرمز از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که تیم محبوب شهرشان با برد در این دیدار به مقام قهرمانی لیگ برتر خوزستان میرسد و لیگ کشوری میشود .

انشالله که مردم همیشه در صحنه رامهرمز در روز چهارشنبه همچون گذشته با حضورشان در استادیوم تختی رامهرمز و حمایت از تیم شهرشان ، تیم فرهنگ را در دست یابی به مقام قهرمانی یاری نمایند .

مهندس حسین نجفی بازدید : 2025 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

جمشید طاهری از مدیران ورزشی و فوتبالی شهرستان رامهرمز میباشد که به عنوان موسس و مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز در حال فعالیت میباشد .

وی دارای کارت داوری درجه یک داوری و از بازیکنان خوب فوتبال رامهرمز بوده و از اساتید کارته رامهرمز هم میباشد .

ایشان کمتر از دو سال است که باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز را با هدف خدمت به جوانان و نوجوان این شهر راه اندازی کرد  و در این مدت تمام هزینه های این تیم را به صورت شخصی پرداخت میکرد و در این مدت هیچ کسی از ایشان حمایت نکرد .

اما در این بین به دلیل بی حرمتی آن هم با فحش های رکیک ، که یکی از بازیکنان تیم پیروزی آن هم در حضور مدیر باشگاه پیروزی و مربیان این تیم انجام داد ایشان تصمیم به کناره گیری از فوتبال گرفته و قصد تیم داری ندارد و با صحبتی که با حسین نجفی مربی جوانان ادهم انجام داد قرار شد این باشگاه را به ایشان واگذار نماید چرا که اعتقاد داشت در فوتبالی که بازیکن متولد 1375 در حضور مدیر عامل تیمش فحاشی میکند و هیچ عکس العملی از ایشان و مربیان تیمش انجام نمیشود ارزش کارکردن ندارد.

اما نکته اینجاست که در این بین هیچ کدام از مسئولین تیم پیروزی حتی از ایشان عذرخواهی هم نکردند چه برسد به اینکه بازیکنشان را نزد وی بیاورند و از او عذرخواهی کند .......................

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 388 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چهارشنبه 92/2/25 ساعت 17


فرهنگ رامهرمز                                                  میلاددزفول

سپاهان ایذه استقلال                                               مسجدسلیمان

نفتنون مسجدسلیمان                                              استقلال رامهرمز

استقلال ملاثانی                                                       آنزان ایذه

شلمچه نوین خرمشهر                                                     شیبان باوی

پرسپولیس ویس                                                        شاهین ماهشهر

شاهین هندیجان                                                    استقلال حمیدیه

استقلال شوشتر                                                        جنوب سوسنگرد

مهندس حسین نجفی بازدید : 456 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 فوتبال رامهرمز

شاهین 0              استقلال 0 

 


این دیدار که در روز شنبه 21 / 2 / 1392 در ساعت 17 در استادیوم تختی رامهرمز برگزار شد دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند .

تیم شاهین در این دیدار که برای صعود از گروه خود نیاز به یک تساوی داشت و در آخر هم به این نتیجه رسید تا با کسب یک امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کند و حریف تیم مهرگان در این مرحله شود ولی در مقابل تیم استقلال برای اینکه صعود خود را حتمی کند نیاز به کسب 3 امتیاز بازی داشت که موفق به کسب آن نشد و کارش به اما و اگر بازی بعدی این گروه کشیده شد .

فوتبال رامهرمز

 

فرهنگ 3               ستارگان 1

گلزنان : عبدالله بهوندی ( ستارگان ) / فردین معامله گری ( 2 گل ) و احمد ابواعباسی ( فرهنگ )


در این دیدار که با توجه به تساوی استقلال در بازی قبل تیم فرهنگ برای صعود از این گروه بازی را باید میبرد در ابتدا با گل زیبای عبدالله بهوندی کاپیتان تیم ستارگان با نتیجه 1 بر 0 از حریف خود عقب افتاد اما در ادامه با حملات گسترده شاگردان غلام سبزیکار در تیم فرهنگ به گل تساوی توسط فردین معامله گری دست یافتند و این پایان کار نبود و فرهنگ که خود را در آستانه حذف شدن از این گروه میدید با چند تعغیر در ترکیب خود به گل دوم و سوم توسط فردین معامله گری و احمد ابوالعباسی دست یافت تا با این برد به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرده و حریف تیم پیروزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات شود .

جهت مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید

مهندس حسین نجفی بازدید : 695 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

از هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول مسابقات باشگاهی جوانان خوزستان در روز سه شنبه 17 / 2 / 1392 تیم فوتبال جوانان عقاب رامهرمز در استادیوم تختی رامهرمز میزبان تیم پیروزی هفتکل بود و  در نهایت تن به تساوی 2 بر 2 داد .

در این دیدار که به دلیل عدم حضور داوران بازی که به نظر میرسید برای این بازی داوری فرستاده نشده بود ، با هماهنگی هیئت فوتبال استان خوزستان از داوران رامهرمزی استفاده شد که اکبر امینی با کمک های علی فتحی و منصور عبدالهی و داور ذخیره نجیب مراد زاده قضاوت این بازی را به عهده گرفتند و قضاوتی خوب و عادلانه را به نمایش گذاشتند و این در حالی بود که شاگردان مهدی آلبوفتیله مربی تیم عقاب ابتدا 1 بر صفر از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه با حملات گسترده گل تساوی و برتری خود را به ثمر رساندند ولی با زرنگی تیم پیروزی هفتکل و غفلت بازیکنان تیم عقاب و در حالی که بعد از به ثمر رساندن گل عقاب بازیکنان این تیم در زمین خود به خوشحالی پرداخته و تعدادی هم به کنار زمین برای خوردن آب رفتند غافل از اینکه تیم پیروزی هفتکل بازی را سریع شروع کرد و 20 ثانیه بعد از گل تیم عقاب بازی را به تساوی کشاند .

با نتیجه مساوی کسب شده دراین دیدار بازیکنان پیروزی هفتکل همچنان با سیزده امتیاز درصدر جدول شش تیمی گروه خود قرار گرفتند وعقاب رامهرمز با دوازده امتیاز در رده دوم قرار گرفته است .

مهندس حسین نجفی بازدید : 342 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شنبه 1392/2/21

شاهین             استقلال                 ساعت 16:30


فرهنگ                ستارگان               ساعت  18:30

 

در این گروه تیم اتحاد استراحت دارد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 1864 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

مهرگان 5             فولاد گستر 0

گلزنان : امین بخشی / صادق جعفرزاده / صابر حردانی / حسین فرجی / مهدی دیناشی

در این دیدار که در روز جمعه و در ساعت 16:30 در استادیوم تختی رامهرمز برگزار گردید تیم مهرگان که صعودش مسجل شده بود با خیالی راحت پا این میدان گذاشتند و شاگردان سعید شیخی مربی تیم مهرگان توانستند در یک بازی پرگل حریف خود را با نتیجه 5 بر 0 صفر شکست دهند .

 

پیروزی 5               پاگچی 0 

زننده گل : علی کلاه کج ( 2 گل ) - فضل اله محمدی خواه ( 2 گل ) - مصطفی امیری نسب 

در این دیدار که در همان روز و در ساعت 18:30 با قضاوت داریوش خذری برگزار گردید یک دیدار فوق العاده حساس برای هر دو تیم بود چرا که یکی از این دوتیم باید به مرحله نیمه نهایی صعود میکرد و این در حالی بود که تیم پیروزی برای صعود نیاز به یک امتیاز داشت و در مقابل تیم پاگچی باید این بازی را میبرد . 

اما تیم پیروزی توانست در یک دیدار پرگل حریف خود را با نتیجه 5 بر 0 شکست دهد و این در حالی بود که تیم پاگچی چند نفر از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت و موقعیت های زیادی را هم مهاجمان این تیم بر روی دروازه پیروزی خلق کردند اما بی دقتی آنها و درخشش محمد حسینی دروازبان تیم پیروزی آنها را در رسیدن به گل ناکام گذاشت .

 

مهندس حسین نجفی بازدید : 303 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرهنگ ٢                 اتحاد ١

زننده گل : حسین طیبی - فرزین معامله گری فرهنگ - محمد پور رضایی اتحاد

هفته چهارم معوقه جوانان شهرستان رامهرمز در حالی به پایان رسید که در این هفته تیم تازه تاسیس اتحاد که با هدایت محمدرضا احمدی مسابقات را خوب آغاز کرده بود تن به شکست داد تا برای صعود منتظر معجزه باشد.در مقابل تیم فرهنگ با کسب این پیروزی امیدوار شد که با کسب امتیاز در بازی آخر به نیمه نهایی این مسابقات صعود کند 

استقلال 3              ستارگان 1

زننده گل : مجتبی داوری ( 2 گل ) - نورالدین طباطبایی ( استقلال ) و عبداله بهوندی (ستارگان)

در دیگربازی این گروه دو تیم استقلال و ستارگان به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان سید رضا موسوی در استقلال در ادامه روند صعودی خود در این مسابقات به یک پیروزی پر گل دست یافتند تا کارشان برای صعود به هفته آخر و بازی مقابل شاهین کشیده شود. از نکات جالب این بازی اخراج هر دو مربی دو تیم در بازی قبل بود که از بالای سکوها تیم های خود را هدایت میکردند.

مهندس حسین نجفی بازدید : 2514 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان هفته بیست ونهم رقابتهای لیگ برتراستان درشهرهای مختلف برگزارشد.درمهمترین دیدارتیم استقلال ملاثانی صدرنشین رقابتهاعصرامروزدرایذه برابرتیم سپاهان این شهربانتیجه بدون گل متوقف شدتاتیم فرهنگ رامهرمزتعقیب کننده جدیش بابرتری یک برصفردرماهشهربرابرتیم شاهین به آینده خوشبین شود.

شاهین هندیجان 1                     پرسپولیس ویس 1

شیبان باوی 1                            استقلال شوشتر 2

جنوب سوسنگرد 1                      استقلال حمیدیه 2

آنزان ایذه ؟                                شلمچه نوین خرمشهر ؟

شاهین ماهشهر 0                     فرهنگ رامهرمز 1

سپاهان ایذه 0                           استقلال ملاثانی 0

استقلال مسجد سلیمان ٠              استقلال رامهرمز ٣

گلها: میثم بیگدلی / علی بیگدلی و علی دیلمی


مهندس حسین نجفی بازدید : 323 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز در هفته بیست نهم در روز پنجشنبه 19 / 2 / 1392 در ماهشهر میهمان تیم خوب شاهین ماهشهر بود .

فرهنگ رامهرمز

در این دیدار که با حضور تماشاگرانی که از رامهرمز برای حمایت از تیم محبوب شهرشان آمده بودندهمراه بود ، حملات تیم فرهنگ به درب بسته میخورد و شاگردان بابک دوانی در تیم ماهشهر یک بازی بسته را به نمایش گذاشتند ولی جوانان با تعصب و جویای نام فرهنگ دست از تلاش بر نداشتند تا اینکه در دقیقه 95 بازی روی یک حرکت حساب شده توسط فرید آقایی بازیکن ریزنقش خود به گل برتری دست یافتند و با نتیجه 1 بر 0 حریف خود را در ماهشهر شکست دادند و با توجه به تساوی تیم استقلال ملاثانی در برابر سپاهان ایذه دوباره به صدر جدول بازگشتند.

مهندس حسین نجفی بازدید : 387 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

استقلال رامهرمز

در یک بازی عقب افتاده از هفته بیست هشتم لیگ برتر بزرگسالان استان خوزستان  در روز دوشنبه 16 / 2 / 1392 در استادیوم تختی رامهرمز  تیم استقلال رامهرمز میزبان تیم میلاد دزفول بود و در یک بازی حساب شده توانست با گل های علی بیگدلی که در دقیقه 22 به ثمر رسید و گل فوق العاده زیبای همایون نظری در دقیقه 88 که در یک حرکت انفجاری از نیمه زمین  و با عبور از مدافعان تیم دزفولی  توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و استقلال با نتیجه 2 بر 0 حریف خود را شکست دهد . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 831 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 

فرهنگ رامهرمز

تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز که این روزها در هفته های پایانی رقابت های لیگ برتر خوزستان برای کسب مقام قهرمانی این مسابقات رقابت تنگاتنگی را با تیم استقلال ملاثانی دارد در این دو هفته پایانی نیازمند حمایت هرچه بیشتر مسئولین ورزش و نماینده ورزشی شهرستان را دارد چرا که بعضی افراد در فوتبال سالم نیستند و در این چند هفته به تیم فرهنگ ظلم کردند ، لذا مسئولین شهر باید با رایزنی و پیگیری های خود از انجام هر گونه تبانی توسط دیگر تیم ها جلوگیری کنند ، مسئله ای که در این چند هفته پایانی اتفاق افتاده بود ولی کسی پیگیر نبود 

مهندس حسین نجفی بازدید : 466 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در حالی که گروه اعزامی صدا و سیمای مرکز استان خوزستان که برای پوشش بازی فرهنگ رامهرمز آمده بودند، از مسئولین ورزش و فوتبال شهر رامهرمز تقاضا کردند اگر مشکلاتی هست که نیاز به گفتن باشد بیایند و مصاحبه کنند اما به دلایل نامعلوم کسی حاضر به مصاحبه نشد. با توجه به کمبودهای موجود در فوتبال شهر عده ای از جوانان از آقای پیروز خواستند تا ایشان پرده از مشکلات عدیده فوتبال رامهرمز بردارد. آقای پیروز نیز ضمن خوش آمد گویی به گزارشگر صدا و سیما گفت: در بازی امروز تیم فرهنگ به خوبی پتانسیل بالای جوانان رامهرمزی را در صحنه فوتبال نشان داد ولی این جوانان از داشتن زمین مناسب برای ارائه فوتبال زیبا بی بهره هستند و تنها زمین فوتبال در این شهر پر جمعیت، همین چمن استادیوم است که آنهم پر از ناهمواریست. احمد پیروز در ادامه افزود: امیدوارم مسئولین شهر و استان همت کنند و معضل کمبود امکانات شهرستان رامهرمز خصوصا زمینهای مناسب فوتبال را برطرف کنند تا جوانان مانند امروز بجای گردش در خیابانها و محیطهای ناسالم به ورزشگاه بیایند و از جو موجود لذت ببرند. آقای پیروز در پایان گفت: جوانان شهرستان رامهرمز لایق امکانات کامل ورزشی هستند و بی توجهی به آنان خیانت بزرگ به نسل جوان امروز این شهر است.

مهندس حسین نجفی بازدید : 443 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فوتبال رامهرمز

اسمائیل امیری زاده  از مدیران و معلمان آموزش و پرورش ، از فوتبالیستهای قدیمی رامهرمز و  رئیس سابق هیئت فوتبال رامهرمز بوده که چندین سال در این پست خدمات شایانی را به فوتبال رامهرمز ارائه داد و در این بین با تمامی باشگاه ها و فوتبالیستها ، همکاری دلسوزانه ای را داشته و در هر ساعت از شبانه روز که به هیئت فوتبال یا به درب خانه ایشان مراجعه میشد با روی باز از مراجعه کنندگان استقبال میکرد ، مسئله ای که بعد از رفتن ایشان از هیئت فوتبال رامهرمز مشاهده نشد . 

ایشان  از ناظرین برجسته هیئت فوتبال خوزستان میباشند که تمامی اهالی فوتبال خوزستان برای ایشان احترام ویژه ای قائلند ولی هیچ سمتی در هیئت فوتبال رامهرمز ندارد و با این حال هر وقت که فردی از اهالی فوتبال با تماس تلفنی و یا به درب خانه ایشان مراجعه میکند با روی باز از ایشان استقبال میکند و تا لحضه آخر پیگیر مشکلش خواهد شد ، مسئله ای که این روزها در هیئت فوتبال رامهرمز اصلا" دیده نمیشود . 

نمونه بارز آن مربوط میشود به جریان حضور تیمهای جوانان و بزرگسالان مهرگان رامهرمز و نوجوانان ادهم رامهرمز به عنوان نماینده رامهرمز در لیگ  استان خوزستان میباشد که در این بین هیئت فوتبال رامهرمز با سنگ اندازی های خود قصد این را داشت که این تیم ها در مسابقات استانی شرکت نکنند ولی این تیم ها با مراجعه به آقای امیری زاده و طرح مشکلشان ، ایشان به صورت شبانه روز پیگیر مشکل شده و حضور این تیم ها و تعداد 200 جوان و نوجوان این شهر را در این مسابقات مسجل نموده و حتی در تامین مشکلات مالی آنها هم تلاش زیادی را انجام دادند ، مسئله ای که باید مسئولین هیئت فوتبال و ورزش شهر رامهرمز از آن درس بگیرند ........


مهندس حسین نجفی بازدید : 666 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی عقب افتاده استقلال رامهرمز و میلاد دزفول که قرار بود در هفته بیست هشتم  مسابقات لیگ برتر بزرگسالان استان خوزستان در روز پنجشنبه 12 / 2 / 1392 در استادیوم تختی رامهرمز برگزار شود اما به دلیل بارندگی و نامساعد بودن زمین این بازی برگزار نشد  ، از سوی روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان تاریخ انجام این بازی اعلام شد :

 دوشنبه 16 / 2 / 1392  ساعت 17   استادیوم  تختی رامهرمز 

 

استقلال رامهرمز               میلاد دزفول 

مهندس حسین نجفی بازدید : 437 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فوتبال رامهرمز

هفته چهارم مسابقات باشگاهی جوانان رامهرمز در گروه الف که قرار بود در روز جمعه مورخ 1392/2/13برگزارشود ولی بعلت بارندگی شدید باران و آب گرفتگی زمین مسابقه برگزار نشد بود برنامه آن اعلام شد که به شرح ذیل است :

چهار شنبه 18 / 2 / 1392

فرهنگ                         اتحاد              ساعت  16:30

استقلال                   ستارگان                 ساعت 18:30

در این گروه تیم شاهین استراحت دارد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 418 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 مسلم زنگنه

مسلم زنگنه از جوانان خوب و با اخلاق فوتبال رامهرمز میباشد که خود یکی از دروازبانان بسیار عالی فوتبال رامهرمز و خوزستان بود که پا به عرصه مربیگری گذاشت ودر این فصل از مسابقات لیگ برتر استان خوزستان تیم فرهنگ کمترین گل خورده را در بین تیمهای حاضر دارد. یکی از مهمترین دلایل آن به تمرینات به روز و جالب مسلم زنگنه مربی دروازه بانان فرهنگ می باشد. لازم به یادآوریست بر خلاف سالهای گذشته، با مدیریت صحیح این مربی با دانش قرمز پوشان در درون دروازه بدون حاشیه فصل را پشت سر می گذارند. مسلم زنگنه که سابقه حضور در لیگهای کشوری را هم در کارنامه خود دارد کار خود را با نظم و تسلط خاصی انجام می دهد و از دیگر محاسن این مربی دروازه بانان ارتباط صمیمی با شاگردانش می باشد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 502 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

 فرهنگ رامهرمز

فرهنگ رامهرمز 5     شاهين هنديجان 0

استاديوم تختي رامهرمز در يك هواي باراني و درحضور خيل عظيم تماشاگران شاهد برگزاري ديدار فرهنگ و شاهين هنديجان بود.بچه هاي بندري به اين انديشه برابر فرهنگ به ميدان آمده بودند كه از اين رهگذر صاحب يك امتياز بازي شوند اما اتخاذ يك سيستم دفاعي و استفاده از ضدحملات در برابر يورشهاي فرهنگ كارگر واقع نشد چرا كه شاگردان احمدزنگنه در بهترين شرايط آمادگي به سر مي بردند و بيشترين فشار و حملات خود را از جناحين پي ريزي مي كردند.قرمزپوشان رامهرمز با برخورداري از تماشاگر و ميزباني با حالت تهاجمي بهتر پنج بار دروازه شاهين را فرو ريختند تا در جدول رده بندي 56 امتياز شوند.فاتحان دروازه شاهين محمدعلي چراغي كاپيتان با اخلاق و گلزن اين تيم بهمراه فريد آقايي بازيكن جوان و ستاره ميدان و رضا احمدي بودند تا ياران ميهمان با قبول شكست 5 بر 0 از ميدان بيرون بروند.تماشاگران رامهرمزی با تشویقهای منحصر به فرد خود 90 دقیقه بازیکنان فرهنگ را یاری کردند و سهم به سزایی در پیروزی این تیم داشتند.عباس راكي با كمكهاي كوراوند و آرمان نبداني اين ديدار را قضاوت كردند.نکته قابل ذکر این دیدار رفتار ناظر بازی بود. در روزی که داوران مسابقه قضاوت فوق العاده عالی داشتند متآسفانه نماینده دوگانه سوز هیات فوتبال که ظاهرآ دیگر از ایشان استفاده نخواهد شد با جو سازی وحشتناک در زمانی که بازی صفر بر صفر دنبال می شد با علم و آگاهی و حمایت از دوستان خود باعث تنش و حاشیه سازی برای تیم مظلوم شاهین هندیجان که اینروزها مورد حمله همه جانبه از طرف کمیته برگزاری مسابقات گردیده شد تا این تیم که یک نیمه بسیار خوب را پشت سرگذاشته بود و احتمال پیروزی و یا مساوی آن می رفت با نتیجه باورنکردنی پنج بر صفز و همراه با اتفاقات ناگوار که توسط این نماینده رخ داد زمین مسابقه را ترک نماید که در پایان بازی داور مسابقه اعلام نمود تا این لحظه هیچ تیم بازنده ای را به این جوانمردانه و همکار با داوران ندیده بودم.البته باید از آقای طهماسبی ناظر داوری بازی که با متانت و آرامش جو بازی را آرام کرد و نگذاشت بازی نیمه تمام بماند تشکر کرد. گفتنی است نیمه دوم با با شاهکار نماینده هیات فوتبال با نیم ساعت تآخیر شروع شد.

مهندس حسین نجفی بازدید : 4104 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

پاگچی 3               ادهم 1 

 

زننده گل : رسول بیگدلی ( 3 گل ) پاگچی - میلاد کمایی ادهم 

در روز شنبه 14 / 2 / 1392 در ساعت 16:30 در استادیوم تختی رامهرمز تیم های جوانان ادهم رامهرمز و جوانان پاگچی به مصاف هم رفتند که این بازی برای تیم پاگچی از اهمیت بالایی برخوردار بود ولی در مقابل برای تیم ادهم ، با توجه به دوشکست این تیم در بازی های قبل این بازی از اهمیت چندانی برخوردار نبود و این در حالی بود که با توجه به بارندگی های شدیدی که در رامهرمز بود احتمال انجام بازی نمیرفت ودر ساعت 14 به حسین نجفی مربی تیم ادهم اطلاع داده شد که بازی انجام میشود و این در حالی بود که خیلی از بازیکنان تیم ادهم با توجه به اینکه مدرسه و دانشگاه بودند جهت انجام بازی مطلع نبودند و در این بازی تیم ادهم تعدادی از نفرات اصلی خود را نداشت . 

در ابتدای بازی دو تیم بازی متعادلی را داشتند ولی با کم تجربگی بازیکنان نوجوانانی و جوانان کم سن که در تیم ادهم برای این بازی  استفاده شد و بی دقتی مهاجمان این تیم که در بازی های امسال با توجه به تمرینات اختصاصی که حسین نجفی مربی تیم ادهم با مهاجمان انجام میداد ولی در این بازیها فرصت های بسیاری را از دست دادند ،تا در این بازی هم بازی را واگذار کنند  ، هرچند که تیم خوب پاگچی هم موقعیت های زیادی را برای گلزنی در این بازی از دست داد . 


پیروزی 7               فولاد گستر 1

 

زننده گل : مصطفی امیری نسب ( 4 گل ) - سامان قوامین ( 2 گل ) - سعید روشن جا پیروزی اشکان محمدی فولاد گستر


در دومین بازی این گروه دو تیم پیروزی و فولاد گستر به مصاف هم رفتند که در پایان در یک بازی یک طرفه تیم پیروزی موفق شد با برد پر گل 7 بر 1 از سد فولاد گستر عبور کند . 

در این دیدار ابتدا تیم فولاد گستر 1 بر 0 از تیم پیروزی جلو افتاد ولی بازیکنان کم تجربه و جوان این تیم نتوانستند در مقابل بازیکنان خوب و با تجربه پیروزی دوام بیارند و 7 گل را دریافت کردند . 

مهندس حسین نجفی بازدید : 351 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان لیگ برتراستان وارد ایستگاه بیست و هشتم شد تا این رقابتها به روزهای حساس و سرنوشت ساز نزدیک شود.اين هفته مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 11 و 12 اردیبهشت ماه در شهرهاي مختلف استان انجام شدکه این نتایج بدست آمد.


 فرهنگ رامهرمز5                                      شاهین هندیجان0

پرسپولیس ویس1                                     جنوب سوسنگرد1

استقلال ملاثانی3                                     استقلال مسجدسلیمان2

شلمچه نوین خرمشهر0                               سپاهان ایذه 0

استقلال حمیدیه 0                                      شیبان باوی 3

نفتون مسجدسلیمان2                                شاهین ماهشهر1

استقلال شوشتر3                                      آنزان ایذه 1

استقلال رامهرمز میلاد دزفول

دیدار استقلال رامهرمز برابر میلاد دزفول روز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود

مهندس حسین نجفی بازدید : 672 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در روز سه شنبه 11 / 2 / 1392 در دفتر هیئت فوتبال استان خوزستان برگزار شد و تیم های حاظر در 4 گروه 4 تیمی قرار گرفتند که تیم نوجوانان ادهم رامهرمز در گروه 4 مسابقات قرار گرفت .

ضمن اینکه تیم های نوجوانان شاهین و نوجوانان مهرگان رامهرمز هم به ترتیب در گرو ه 3 و 2 این مسابقات قرار گرفتند .

گروه بندی مسابقات به شرح ذیل میباشد :

گروه 1 : مناطق نفت خیز / آیندگان ملاثانی / شاهین شوشتر / فولاد دزفول

گروه 2 :شاهین رامهرمز / ملی حفاری اهواز  / سپاهان ایذه / شهید هاشمی

گروه 3 : مهرگان رامهرمز / گسترش فولاد اهواز / جنوب اهواز

گروه 4 : ادهم رامهرمز / ولایت اهواز / شهدای صف بهبان /مقاومت اهواز

مهندس حسین نجفی بازدید : 299 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چهارشنبه 92/2/11 ساعت 17:00

فرهنگ رامهرمز                                   شاهین هندیجان

استقلال ملاثانی                                 استقلال مسجد سلیمان

شلمچه نوین خرمشهر                           سپاهان ایذه

استقلال حمیدیه                                       شیبان باوی

نفتون مسجد سلیمان                            شاهین ماهشهر

پرسپولیس ویس                                 جنوب سوسنگرد

استقلال شوشتر                                   آنزان ایذه

پنجشنبه 92/2/12 ساعت 17:00

استقلال رامهرمز                                 میلاد دزفول

مهندس حسین نجفی بازدید : 429 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ادهم رامهرمز

اعضای تیم فوتبال جوانان و نوجوانان ادهم رامهرمز به همراه مربیان و سرپرستان این تیم در روز چهارشنبه 4 / 2 / 1392 به مصلای شهرستان اهواز همراه با دیگر ورزشکاران در سخنرانی حجت السلام ولمسلمین مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور شرکت کردند .

در این سخنرانی که بیشتر حول محور انتخابات بود و همچنین در مورد فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود ، جناب پورمحمدی فرمایشات بسیار زیبا و آموزنده ای را انجام دادند که مورد توجه تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه فرهنگی ورزشی ادهم رامهرمز قرار گرفت .

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار شهرستان رامهرمز
  • وب سایت هواداران استقلال تهران
  • نجفی
  • رپ-راک-پاپ
  • آموزش بازی های آنلاین
  • باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ویس
  • وبلاگ سیما کمایی
  • رامنا اولین خبرگزاری شهرستان رامهرمز
  • دانلود
  • سایت ورزشی spor3
  • باشگاه فرهنگی ورزشی کارگر خرمشهر
  • وبلاگ خبری باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • آشیانه هک
  • باشگاه فرهنگی ورزشی جنوب آزادگان
  • فوتبال شادگان
  • وبلاگ باشگاه فرهنگ رامهرمز
  • وبلاگ باشگاه استقلال رامهرمز
  • تکس دانلود
  • پایگاه اطلاع رسانی تیم پیمان
  • وبلاگ سیداحسان موسوی
  • اخبار ورزش رامهرمز
  • داوران شهرستان مسجدسلیمان
  • ورزشی
  • برنامه رایگان اندروید
  • عــاشقــــــانه هـــا رامــهرمــز
  • باشگاه فرهنگی ورزشی عقاب رامهرمز
  • مدرسه کامپیوتر
  • انجمن خبرنگاران جوان شهرستان سروستان
  • بیداری اندیشه
  • بچه های رامهرمز (به زبان لری)
  • وبلاگ اختصاصی محمد علی امیری
  • وبسایت احمد پیروز
  • دبیرستان شاهد آیت الله بهجت رامهرمز
  • فانی چت
  • وبلاگ قدرت الله روزبه
  • شهدای رامهرمز
  • شهرستان رامهرمز
  • شهر رومز (رامهرمز)
  • وبلاگ شاهین رامهرمز
  • اخبار ورزشی استان و شهرستان مسجد سلیمان
  • جنوب هنیجان
  • مهرگان رامهرمز
  • بهوند رامهرمز
  • وبلاگ هواداران رامهرمز دکتر قالیباف
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1249
  • کل نظرات : 392
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,150
  • بازدید ماه : 966
  • بازدید سال : 13,852
  • بازدید کلی : 1,291,735
  • بیوگرافی حسین نجفی
    با ما در کانال تلگرام سایت خبری حسین نجفی به روز باشید